Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
delta imeb ikka täiega minil on stiilne välimus ja mis kuradi sõidumugavustest saab rääkida 50cm3 juures. sellise väikse töömahu juures pole erilist tähtsust kas usl 6 tollised või väiksemad rattad.
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
jälle jobutsed I demand BANN to Roosijaan
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
tegelt jah ega rolleritest rääkida ei saa . need imeloomad on omaette. aga vene mopeedid . mina arvan et see on ikka täielik pa** mis siin aetakse seoses sõidumugavustega. vene mopeedil ei saagi sõidumugavusi olla ju. vahet pole istud mini stella või delta otsas
Nuud mul on sama kusimus, mis on teema nimi. et otsisin endale rollerit osta. mis te soovite? tahan 4-taktilist kahe inimestele. et mis roller on parem ja palju laheb maksma?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Siis sa pead vist küll ostma Dnepri ja selle rolleriks ümber tegema. Andestage mu lollust aga mina ei tea 4 taktilist rollerit.
motlesin uute rolleritest. on kahetaktilised ohujahutusega ja nelitaktilised veejahutusega. akki mul pole oigus, aga kusimus on sama, et missugust soovite kuni 50cc?:???
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Minuteada need vesijahutusega ka ikker kahetaktilised. Neljataktiline on liiga keeruline ja kallis. Sellepärast tehaksegi kahetaktilised. Nendel iga pauk ka kasulik töö mil kolb alla läheb. Neljasel üle ühe kasulik.
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
nad peaksid jah kõik kahetaktised olema sest rolleritel on vääga palju pöördeid
uuematel pidi kolb ca 30 000 km i vastu pidama
on olemas küll 4t rollereid 50cc
Postitused: 129
Teemad: 9
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
4 taktilised on tõesti olemas ma olen isegi yhega sõitnud peris hea
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Pean tunnistama oma teadmatust. Uued rollerid pidid olema jah 4taktilised. Küsisin ühe rllerispetsi käest järele.
ma küsiksin et miks sa tahad 50cc võrri.Mingisugune sõidumugavus on olemas alates175 voshod m3 ja pele selle völa arvatud mõni reaktiivitaoline vene roller mille 200cc on puhas jura.Ära ihalda endale mingit 6000 tonnist rollerit selle raha eest saad sa juba 350cc kuhu mu mõte algusest peale sihtis. Äkki selgitad oma vanust siis saaksin äkki su soovist aru. Aga muidu kui sul ikka 50 on lagi siis delta osta igaljuhul kuigi see on mõttetu raharaiskamnine.:lol
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
igaljuhul on korralik 50cc noorele poisile (aga miks mitte ka vanemale inimesele) linnas või maakohas liikumiseks targem masin kui mingi minsk/voshod jne. Ilusti otsides saab 3-6K eest täiesti korraliku jaapani, saksa, soome jne päritolu mopeedi. Kas käikudega või variaatoriga ja 16-17\" rattaga (kõva eelis juhitavuses võrreldes rolleriga). On olemas juhitavus, kiirendus, pidurdus... ja on alates 14aastast street legal ja ei vaja mingeid lisakulutusi kindlustustele, ülevaatustele jne. Ainus miinus on see, et pikemaks matkaks ja kilometraaziks on kõlbmatu (õigemini tüütu)...aga ega minsk/voshod selleks ka ei kõlba
Ja palun ärge hakake, et mul minsk/voshod on ikka vingem... võtab 120 välja ja põletab kummi...
Minsk ja Voshod on lahedad masinad loomulikult, kui vaadata neid sellise nostalgilise pilguga kui ajastu märki ja omada neid selle pärast, et nad lihtsalt meeldivad... aga igapäevaliikuriteks on nad kõlbmatud.
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
ja miks on käsikäigud halvemad kui jalgkäigud.
Käsikäikude puhul tõmbad trossiga sisse vaba-esime käigu ja sealt tagasi teisele käigule lükkab käigukahvli vedru... ja vahest kui on raske vedu peal ei lükka hästi kah jne. Jalgkäikudega mootoril on käiguvahetus nagu mootorrattal - käigukahvlit liigutatakse liugsoones, mis on tunduvalt konkreetsem - käigud lähevad täpselt ja lõpuni sisse mitte ei jää vahetevahel ainult poole pinna või nurgaga vedama ja selle tõttu on ka vähem lagunemist/kulumist...
see jutt on muidugi nõukogude mopeedimootorite kohta
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
muide karmistunud keskkonnanõuded on juba tugeva põntsu pannud 2-taktiliste rollerite mootoritele. nii mõnigi suurtootja on hädas saastenormidega. väiksemad vennad muidugi ka, aga need hiilivad mööda. kõvad firmad ei saa kriitikat endale lubada. igatahes olen märganud 4-taktiliste rollerite järjest suurenevat osakaalu. ja põhjus on selline labane... selles mõttes labane, et paljukest neid rollereid ikka maamunal õhku saastamas on. paneks parem ühe keemiakombinaadi iga aasta kinni, efekt oleks vast suurem:lol
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
oldmoped. äkki seletad miks minsk või voshod igapäevaseks liikumiseks ei kõlba?? teiseks kui oled tegija siis ei juhtu nede käsikäikudega kah ikka mitte midagi kohe