BelAZ kallurid
#21

[Pilt: 0147816811f062.jpg]
[Pilt: 01478167926576.jpg]
[Pilt: 014781677a376c.jpg]
Vist pole siit veel läbi käinud. Loddan , et tegu on ikka Belaziga.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#22

Belazid on praegugi veel Harku ja Vasalemma karjääris.Vasalemmas vähemalt üks suht uus.
Vasta
#23

Tsitaat:Vist pole siit veel läbi käinud. Loddan , et tegu on ikka Belaziga.
Täpsemalt peaks tegu olema BelAZ-540ga
Tore näha,et see Punases raamatus olev masin ikka olemas onSmile
http://varjupaik.jjts.ee/images/thumb_25...Small).JPG
Vasta
#24

Väos on kah mõned väiksemad veel alles. Pet. mnt-lt ilusti näha kuidas seisavad.
Vasta
#25

Täna kell 18 liikus mööda Narva mnt-d treileri peal Belaz-i sugulane läänest, tõenäoliselt Caterbillar, Uus-Sadama bussipeatuse juurest pööras Tuukri tänavale ja eks selle suund sadamasse viis. Väga kõrge see kallur igatahes ei olnud, sest trammiliinide alt mahtus vabalt läbi.
Vasta
#26

Kallur Sparwoodis(Briti Columbia)Naine esiratta kõrval on ilmselt juht.Tõstetud kastiga oli kalluri kõrgus ca 17m(56f)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#27

Kas see oli Discovery vöi National Geographicu kanalil kui näitas saadet, kus suurem jaolt, selliste suurte kallurite roolis olid naised. Toungue

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#28

http://www.postimees.ee/180408/esileht/m...324692.php
Vasta
#29

Sihukese aparaadiga vist väga üksluine sõita, juba nõuka ajal olla pea kõik programmeritavate revolver treipinkide operaatorid naised.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#30

Eesti Põlevkivi BelAZ
Vasta
#31

Üleeile Tartusse sõites tuli Kaareperes vastu kaubarong ning koosseisus oli 5 BelAZ-kallurit. Ilusad kollased. Pärast õhtul tagasi tulles seisid nad Ülemistel. Huvitav kuhu need minna võisid, vaevalt nad Eesti Põlevkivile sellise ringiga läksid.
Vasta
#32

Saaremaal Saare Dolomiidis oli kunagi päris mitu belazi ja minuteda on seal veel praegugi üks täiesti tõõhoos kül välimuselt üsna räsitud kuid ta liigub siiski.
Vasta
#33

Mis masinad need täpsemalt on, ei oska öelda, kuid peaksid siia teemasse sobima:
http://photofile.ru/users/a-1111/1152190...nImageLink
Vasta
#34

miilits Kirjutas:Mis masinad need täpsemalt on, ei oska öelda, kuid peaksid siia teemasse sobima:
http://photofile.ru/users/a-1111/1152190...nImageLink

Metsaveomasinad Kalifornia firmalt LeTourneau.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#35

to miilits (p35) need olid elektriautod,vedukil 4400 kW generaator toitis veduki ja jarelkarude rataste veomootoreid,kasutati erinevatel aegadel Trans-Alaska Pipeline( 1286 km) trassi puhastamisel enamasti Alaskas.Pilt punasest masinast on tehtud Talkeetnas AKs 90ndat6e alul.
Vasta
#36

sass100 Kirjutas:Saaremaal Saare Dolomiidis oli kunagi päris mitu belazi ja minuteda on seal veel praegugi üks täiesti tõõhoos kül välimuselt üsna räsitud kuid ta liigub siiski.


Minul pilt ka olemas
[Pilt: normal_piltt%20021.jpg] [Pilt: normal_piltt%20023.jpg]

[Pilt: normal_piltt%20025.jpg]
Vasta
#37

ka rasketehnika:     ]            
Vasta
#38

Tegelane5 Kirjutas:Sihukese aparaadiga vist väga üksluine sõita, juba nõuka ajal olla pea kõik programmeritavate revolver treipinkide operaatorid naised.

Üksluine vist jah,kuna 86-ndal aastal Magadani oblastis ehitusel töötades võttis üks lahke Belaz-ijuht meid ilma hääletamata peale.Kolmekesi oli seal putkas ikka kuradi kitsas.Mina vahetasin mingist väiksest kangist käike ja vajutasin gaasi,sõber keeras ühe käega rooli ja juht õpetas meid kuidas autoga sõita.Marki ei tea,aga ratta kõrgus oli üle pea,vast isegi paar meetrit.
Vasta
#39

Kunagi nii aastat kolmteist-neliteist tagasi sai esivanemaga käidud Estonia kaevanduse territooriumil.Mingi haltuuravärk oli tööalane...Ja seal vurasid ka sellised pirakad Belazid ringi.Me olime Uaz-bussikesega nigu täpike nende jurakate kõrval.Seal oli ka miskine vanarauaplats,kus seisid pukkidel mõned Belazi tagasillad.No umbes sama suured kui UazikSmile Oli ka muid agregaate,aga ei paistnud nad sildade vahelt välja eriti...Smile
Aeg läks ja selle sajandi alguses kohtasin Belazi taas.Seekord autojuhina aega teenides Viru ÜJP-s.Oli sõite Narva karjääris,kus neid Belaze kohe kolmekaupa vastu ja mööda kimas.
Ja veel üsna hiljaaegu remontisin väiksemat sorti Belazide rehve,kui rehvitöökojas töötasin.Mitte küll põlevkivi,vaid ühe teise P-kivi masinate omi siis,mis Lentska ääres näha on Tallinna servalSmileTühi rehv on mulle umbes poole peani (minu kõrgus ruts-kaheksakendkolmSmile,tube-type vene päritolu Kama ja Voltyre ja Niþnekamskshina jms viisud (odav noh ja nagunii kogu aeg lõhutakseSmile on neil all.Üksinda jaksab veeretada,aga kui maha kukub,tuleb püsti ubida kahe mehega või tõstukiga.Suured lõiked külgedel ja veerepinnal teravatest kividest oli tavaline juhtum.Paika ära ja käib,kaua käib,varsti on nagunii kõrval järgmine kivi sees...Smile mida siis jälle paikama hakataSmile
Vasta
#40

Kaheksa aastat tagasi, siis kui teema algas, mainiti siin Vasalemma AB territooriumil seisnud kaks BELAZ vrakki, mis mitu aastat (ehk siis, üle 10 a. tagasi) kadusid.

Aga - üllatus-üllatus, täna seal:

[Pilt: 48ceb7cafcb6f9c8-main.jpg]

Kuna vahepeal Vasalemma AB on manalateed läinud, need BELAZid mõjuvad üsna sürrealistlikult. Eriti kui arvestada, et need kuskil tegid sellel ajal tööd (Nordkalk???)
Numbreid küljes ei ole. Ilmselt, karjäärisisene transport???
[Pilt: 48ceb7cac24f4a32-main.jpg]
[Pilt: 48ceb7cb996ce9a6-main.jpg]


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne