Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
05-01-2009, 18:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2009, 10:47 AM ja muutjaks oli
gruppen.)
Muide - kas Sul peale puitkabiini on olemas ka tolle ajastu auto raam (kronsteinidega hoobamortidele), silestange, vanatüübilised rihveldet astmelauad, "ülajõnksuga" kollektor, kaherihmalise rihmülekande detailid, vanakinnitusega õli peenfilter (plokikaane küljele), karburaator K-49, astmelise kaanega õhufilter jm iseloomulikku?
[/quote]
Hoobamortidega raam olemas (uued amordid ka) , noh tegelikult üks kronstein raami küljest ära nii, et tuleb see sinna uuesti "istutada". Silestange on praegu ajamises - ehk saan selle. Ülajõnksuga kollektor olemas (peaks olema selle jaoks see jõnks sees, et klaaskupliga bens. pump üle ei kuumeneks, bens. ei aurustuks ja masin töötaks - on mul õigus?), kaherihmalise rihmaülekandega peaks ka hakkama saama, vanakinnitusega õli peenfiltri kohta ma kindel ei ole, kuid õnneks on mul ligipääsetav üks ait ja aidapealne majapidamises kus kõik 3 perepoega on alustanud sõitmist Gaz-AA-dega(rahvakeeli vähemalt) ja sealt kõikide mudelitega jätkanud - sealt ehk leiab. Karburaator K-49 peaks nimetatud kohas olemas olema, kui ka ei ole siis läheb peale K-22G mida hakati paigaldama aastal 1950 (ehk siis samal aastal kabiiniga - seda lugesin ühest liigiõpikust ja fakti toetas ka kaasfoorumlane Sidorov), Astmelise kaanega õhufiltri lubas naabrimees anda. Astmelauad on 1950 aastal kindlasti puust nii, et need tuleb höövelpingist võtta. Siis kui asi nii kaugele jõuab. Vanatüübilised poritiivad on olemas, elemente-klaase ei ole. Armatuurlaud on sealsamas kus kabiingi oli, samuti peaks seal loogiliselt võttes olema ka kõik uste sisse käiv. Rool paljaste (sirgete)kodaratega on olemas, üks väike praegu on sees - see tuleb parema kuidagi ära likvideerida (kui tõesti paremat ei leia). Sobiva süütepooli sain sõbra kuuri alt, iseasi kas ka töötab.. Kasutamata, kuid kerge pruunika roostekihi all
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Ütlen ära ka millega tegemist:
1 foto: M408 1973?
2 foto: K-55
3.foto: K-58
4.foto: Buick Park Avenue? ei ole kindel
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Waadake seda taksot tähelepanelikult.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Super!! Tõesti, kas oleks võimalik sellest pildist ka suurema resolutsiooniga skänn saada? Ma laseks enda albumi vahele siis sellest uue versiooni teha.
See Kabala pulmalised Raplas... Selle kohta ma nüüd küll ei tea miskit tarka kosta. Minu teada on pilt tehtud Vigalas Pare Jaani pulmas.
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 5,831
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
03-03-2009, 10:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2009, 11:42 AM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Viljandi Autobaasi mehed tunduvad asja kallal olevat, bussil oleva baasi numbri järgi otsustades. Hilisemas Viljandi bussipargis remonditud mootorite kohta öeldi nii, et need pidid piisavalt "lohvkalt" tehtud olema, sest remonditud mootori saanud buss pidi suutma kohe näiteks Kohtla-Järve liini sõita. Erilist aega sissetöötamiseks ei olnud.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
03-03-2009, 10:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2009, 10:53 AM ja muutjaks oli
MartinL.)
Viljandi autobaas võib olla küll , sest kodanik kellelt pildid pärinevad elas ja töötas Suure-Jaani kandis ning olnud ise ka bussijuht.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
See pilt on ilmselt tehtud ATB nr. 8 S-Jaani filiaalis.
Terv. Veteran.