(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2006, 10:49 AM ja muutjaks oli valdo.)
mure selline et imeriistal traktoril mida kutsutakse sakslaseks ehk siis RS09 jooksis vänt laiali ja oleks uut vaja koos saaledega või siis mingit vaffat lahendust kui kellegil midagi ette panna siis andgu teada
aga miks sa ei pane sinna t-16 mootorit sakslase mootori asemele toilas yks pani aga pidi vist sakslase ja t-16 hoorattad kokku keevitama ja siis õhemaks treima ning loomulikult tasakaalustama tal on nii moodi olnud juba 6 aastat ja pole veel kordagi kurtnud et ei jõua vedada või siis laguneb
Kui sakslasele 16-ne mootor peale panna jääb masin väga aeglaseks.Sakslase mootor teeb 3000 pöörde ringis,T16-l ainult 1700.Kui muud tööd saab veel aeglase traktoriga ära teha,siis jõuvõtu võllilt ei saa enam kuidagi 540 pööret kätte(va sõltuvalt ratastest).Paljud agregaadid tahavad see 500 pööret saada ka.
Väga kahtlane. Mootori pöörete vahe peaaegu 2 korda, järelikult peab jöuvõtu võll ka poole aeglasemaks jääma. Pöördeid saab muidugi läbi reduktori tõsta aga see suht ebamugav. RS 09 originaal vikati puhul peaaegu võimatu, kuna rihmaratas asub otse jõuvõtu võlli otsas. Kui reduktor vahele panna ,tuleb ka vikat ettepoole nihutada. Lisaks sellele,kui T-16-e mootor peale panna tuleb karteripõhi ringi teha(tagumise jõuvõtuvõlli pikenduse jaoks) ja ülemise tõmmitsa kinnitus. Ühesõnaga palju lima sellega. Lihtsam ikka hankida väntvõll või taastada vana.
kamee1 Kirjutas:Kas pooleks läinud väntvõlli ka on võimalik tastada??? Mul paar 4 silindrilise väntvõlli pooleks???
Ei iial.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Kas kuskil on võimalik RS 09 väntvõlli lasta treida? On võimalik laenata uus väntvõll, saled ja vända raskused. Oskab keegi neist koopiat teha (mis oleks samaväärne või isegi tugevam)???
Endalgi maal vedeleb neid mootoreid +3masinat rs09 +üks laiali olekus,ja lisa mootoreid ja tavaare kui palju,pean ainult uurima kui huvi on kas leidub sellist korras väntvõlli...
1xc2 audi 100 avant,4xrs-09 sassiiltratorid,2x51gaz,1x53gaz...
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2006, 21:56 PM ja muutjaks oli tiit.)
onyks Kirjutas:kas mitte sakslase väntvõll ei lähe selle pärast et kyttepump ei anna kõigile silindritele yhe palju kyttet peale
Ehk siis seletad miks minu traktoril murdus ära väntvõlli see ots mis nukkvõlli ringi ajab. Mootor töötas veel pikka aega pärast seda. Arvan et paarkümmend tundi. Võtsin karteripõhja maha et puhtaks pesta ja uus õli panna siis oh üllatust. Kuulsin juba mõnda aega mingit kerget kolsu kui sidurit vajutasin. Ilmselt siis vajus väntvõll pisut tahapoole (tegelikult ettepoole kui tehniliselt korrektne olla).
Kas keegi teab kas 2vd8/8-2svl mootoril on sama väntvõll mis tavalisel sakslase 2 pütasel? Tegu siis mingi külmutusvaguni või vana multicar-i mootoriga, välimuselt on nagu uuem nelja pütane aga kahe silindrine.
elar93 Kirjutas:Kas keegi teab kas 2vd8/8-2svl mootoril on sama väntvõll mis tavalisel sakslase 2 pütasel? Tegu siis mingi külmutusvaguni või vana multicar-i mootoriga, välimuselt on nagu uuem nelja pütane aga kahe silindrine.
Üks pilt kah vändast
Hooratta poldi aukude arv on erinev, ehk sobib sinna 4 pütase hooratas? On selliseid väntvõlle kuskilt saada? Mul endal ka üks selline mootori jäänus, nagu oleks pool mootorit 4 pütalisest masinast.
Hooratta kinnituseks on kuus polti ja vända otsa mõõt oli vist 52mm ja tal oli sinna vist 2 pütase hooratas otsas aga poldid tulid lahti ja lammutasid vända otsast poldi augud ära. Nüüd pean midagi välja mõtlema mis edasi teha? Kas 2 pütase vända ots on jämedam? Tal oli mingi vaherõngas treitud hooratta ja vändaotsa vahele.