Postitused: 67
Teemad: 33
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
08-01-2009, 14:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2009, 15:23 PM ja muutjaks oli
Peedu90.)
Kes teab selle masina kohta midagi võiks siin nõu anda taastamise koha pealt.
Näiteks oleks värvi koodi vaja, värv oli midagi liivakarva.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Värvikoode ei oska kahjuks öelda,sest tolle aja värvid millal see masin tehti olid nitorvärvid ning konkreetset tooni kui sellist polnudgi. Olid olemas beeþid(kellele liivakarva kellele kana ****värvi),rohelised, mustad, sinised, punased masinad.
Mootorid olid värvitud alumiiniumpulber+nitrolakk ja silindrid olid mustavärvi kindlasti. Samuti olid musta värvi, tuledel lüliti, tagatuli, laternakoprus.
Aga mis konkreetselt taastamist vajab?
Postitused: 67
Teemad: 33
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Masin saab täieliku remondi.on juba lahti võetud metallosad on puhastatud ja ka krunditud
Kas on mingi tänapäevane kood liivakarva värvi kohta mida keegi on kasutanud
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Lihtsam on mine võta mõni originaal värviga detail ja mine värvi poodi ning lase ligilähedane toon kokkusegada.
Aga kui sa juba seda masinat teed,ehk paned oma projekti üles, oleks huvitav vaadata mis ta algne seis oli ja mis sellega tehtud juba on!
Postitused: 130
Teemad: 137
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Sama masina omanikuna oleks ka mul huvi vaadata asjade visuaalset
käiku.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Kovrovets k-58??? Kas see, mis hr. Mikihiire avataril on, K-58 pluss Kovrovetsi paak? Õige värvitooni otsimisel tuleks varjulisemast kohast säilinud värv puhastada peenema liivapaberiga ja see koht uuesti läikima poleerida, mati pinna järgi ei saa värvitooni kokkusegamisel õiget sotti, see tarkus küll rohkem neile, kes ise värvi segavad. Nitrovärvidega küll vene rattaid ei värvitud, kasutati ML marki värve , mis õigel temp. kuivatamisel olid täitsa OK kui mitte arvestada ebamugavust kuivatamisel.
Tervitab Veteran.
Postitused: 7
Teemad: 10
Liitus: May 2008
Maine:
1
Lisasin uusi pilte. Muide see pruun mis paagil on ei ole originaal. Keegi on millalgi vene ajal ise värvinud paagi pruuniks ja muu mustaks. Õige värv on nt. Paagi kummikatte all ja osades kohtades raamil.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Mikihiir, kas sa oskad öelda mis kirjad su ratta kaasreisija sadulal on? Kui neid on seal muidugi.
Postitused: 7
Teemad: 10
Liitus: May 2008
Maine:
1
Peast ei mäleta hästi , aga oli vist kiri Riga. Hetkel ei ole ise juppide läheduses, aga kui saan siis vaatan üle ja annan teada.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Põhimõtteliselt peaks vajalikku värvitooni ka kätte saama nt. tööriistakarbi seest (enda ratta põhjal mõtlen)? Päike sinna paistnud ei ole ja värvi kah ei ole saanud peale tehast. Väliselt on mu ratas korra ületõmmatud aga näiteks paag alt ja tööriistakarbist peaks minu ratta rohelise tehasetooni saama ma usun. Ratas on siis 1958 väljalase.
Ja ülevärvimata K-58 paagi alt ehk puhastab ka välja selle "beeþi" pleekimata värvi. Väljalaske aastat paagil muidugi ei tea. Ratas ise on "tilgakujulise" paagiga ja reservpaak on kah "tilk". Nende piires võin abiks olla kui vaja.
Postitused: 7
Teemad: 10
Liitus: May 2008
Maine:
1
Selles, et jupid on haaveldatud, ma erilist probleemi ei näe, sest säilitasime originaalvärvist enda arust kõige paremini säilinud koha paagi kummikatte all.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
19-01-2009, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2009, 11:21 AM ja muutjaks oli
gruppen.)
Jep, nii ta peaks olema küll, et Riia toodang. Mind just hakkas see huvitama, et kas need sadulad olid ainult 125-liste sugupuule ettenähtud või kõigile vene ratastele millele andis selline paigaldada. Kõige rohkem olen mina neid näinud 125-liste peal. Huvitab muidugi ka see, et mida see tehas veel võis toota.