11-01-2009, 18:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2009, 18:23 PM ja muutjaks oli risto626.)
Tere Lugu järgmine.
Soetasin Iz-ile poest tutika küttepumba. Keerasin ta külge, käivitasin mootori ning loetud sekunditega tõmbas ujukikambri silmini täis. Vahetasin nõelklapi uue vastu, käivitasin ning jällegi tõmbas ennast peaaegu hetkega täis. Mõlemal juhul oli näha, et seisatud mootoriga niriseb bensiini sisselaskesse. Kiskusin veelkord kaane maha, suurendasin natuke ujuki kõrgust kaane pinnast (41 mm 44-le) ning panin kokku tagasi. Nüüd autole peale pannes ta ennast täis ei tõmmanud, kütusenivoo kõikus mootori töötades poole ning kolmveerandi akna ulatudes. lasin kohapeal mõnda aega töötada, läksin lühikesele proovitiirule. Tulin tagasi, kõik normis. Lasin veel u kümmekond minutit käia, endiselt normis. Ajasin auto garaazi, kui ühel hetkel märkasin, et torust hakkab tulema kahtlaselt musta suitsu. Vaatan, karburaator jälle silmini täis ning jällegi jookseb küte kollektorisse.
Soovitage nyyd, mida vaadata ja mida kontrollida. On's viga nõelklapis, mis ei pea või on pumba surve liiga suur, et ta nõelklapi lahti lükkab. Või on viga milleski kolmandas.
Autoks 412 ie.
Soetasin Iz-ile poest tutika küttepumba. Keerasin ta külge, käivitasin mootori ning loetud sekunditega tõmbas ujukikambri silmini täis. Vahetasin nõelklapi uue vastu, käivitasin ning jällegi tõmbas ennast peaaegu hetkega täis. Mõlemal juhul oli näha, et seisatud mootoriga niriseb bensiini sisselaskesse. Kiskusin veelkord kaane maha, suurendasin natuke ujuki kõrgust kaane pinnast (41 mm 44-le) ning panin kokku tagasi. Nüüd autole peale pannes ta ennast täis ei tõmmanud, kütusenivoo kõikus mootori töötades poole ning kolmveerandi akna ulatudes. lasin kohapeal mõnda aega töötada, läksin lühikesele proovitiirule. Tulin tagasi, kõik normis. Lasin veel u kümmekond minutit käia, endiselt normis. Ajasin auto garaazi, kui ühel hetkel märkasin, et torust hakkab tulema kahtlaselt musta suitsu. Vaatan, karburaator jälle silmini täis ning jällegi jookseb küte kollektorisse.
Soovitage nyyd, mida vaadata ja mida kontrollida. On's viga nõelklapis, mis ei pea või on pumba surve liiga suur, et ta nõelklapi lahti lükkab. Või on viga milleski kolmandas.
Autoks 412 ie.