Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

k2sipidur Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Lahe pilt aga küsimus?Minu teada olid säänsed iluwõred vaid kandiliste tuledega autodel.Palun selgust.
Üks pea samasuguse väljanägemisega msin oli ka meie perel olemas. Vla 1970 oli meil, kuigi tehaseosadest olevat järele jäänud vaid katus. Võimalik, et süüdi selles omaniku kuldsed käed, et selline välimus on.

Millest jutt? Kui Mossest, siis see ju kõige tavalisem ümaratulelise võre. Kandilisetulelisel ju hoopis teistsugune.

Kandiliste tuledega isenditel olid ka säänsete suurte aukudega iluwõred.Wähhemalt mingitel eksport wariantidel.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.

Kas selliseid mõtled?

Sai jälle kerge tiir tehtud..

Sellist kooslust pole ka ammu näinud
[Pilt: massinad%20001.jpg]

Peaks olema FSO Polonese? Kastiga on
[Pilt: massinad%20003.jpg]

Mis buss?
[Pilt: massinad%20004.jpg][Pilt: massinad%20008.jpg]

Kift T-25
[Pilt: massinad%20012.jpg]

onuaugust Kirjutas:Kas selliseid mõtled?
Täpselt just säänset iluwõret ma silmas pidasingi.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.

PAZ-3205
marauder Kirjutas:Mis buss?
[Pilt: massinad%20004.jpg]
[Pilt: massinad%20008.jpg]

[Pilt: 633667514870330000_full.jpg]
[Pilt: 633667514866892500_full.jpg]
[Pilt: 633667514875955000_full.jpg]

http://www.motors24.ee/Default.aspx?page...&sort=paid

Wax, see peaks olema kunagine RedBaroni omanduses olnud A-Manta. Kahjuks paberiteta. Juba on ümber keevitatud käigukasti koda jne ehk sellest saaks väga hea raja- või dragiauto. Muidu oli 100% komplektne tuledest viledeni, ainult vana 1700 pada oli totaalselt kinni. Oli olemas aga ka 3000 24V pada koos elektroonikaga.

Liikleb ainult põllul ja teele pole sattunud, sestap pole ka dokumente.
[Pilt: IMG_3757.jpg]
[Pilt: IMG_3758.jpg]

PlyVal64 Kirjutas:Wax, see peaks olema kunagine RedBaroni omanduses olnud A-Manta.

millegipärast ma aimasin seda Smile

Tollel GAZ'l originaalkone peal? Üldse ei tundu sedaviisi.

EDIT: Belarus'i mootor! Ära tabasin juba, suur aitäh Reymole!

[quote=Timm]

EDIT: Belarus'i mootor!

T-40 tundub olema.

T-40ne oma jahSmile.

Rohkem kapotti all Big Grin

sõbra küünis jäi paar Olympiat silma, õuepeal veel üks Kapitän kah millest paraku jäid klõpsud tegemata. Ega nende tehtutegi kvaliteet just hõisata ole.

[Pilt: 093047279d25e4_m.jpg]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1][Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

Siim105 Kirjutas:umbes samasugune aparaat ( http://nagi.ee/photos/XTA2103/3265019/ ) peaks seisma lübnitsas(võõpsu ligidal) ainult komplektne .
See on T-150K baasil väetiselaotur, mitte Kirovetsi baasil liivapuistur, nagu postituses enne kirjas oli.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee

Oma kurva lõpu leidis see KamAZ ja järjekorras on oma lõppu ootamas teadmata suunast välja ilmunud Avia ja ZiL... Sad
[Pilt: 143830873436f4.jpg] [Pilt: 1438308916fd40.jpg] [Pilt: 1438309098109b.jpg] [Pilt: 14383136526aba.jpg] [Pilt: 1438314437aba9.jpg] [Pilt: 1438314715b748.jpg] [Pilt: 143831501d6a20.jpg]

Zil toodi sinna hoovile vast varuosadeks, sest uksed jm on eemaldatud ning raam on pooleks keevitatud. Avia kohta ei oska midagi õelda, kui arvatavasti läheb ka sealt neile midagi vaja.

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com

Mossemees Kirjutas:Kas keegi teab midagi sellisest elukast, mille tagaosa on sarnane TA 24-ga, "nina" ja kabiini esimene pool on võetud GAZ 3307-lt, mootor, sillad ja raam UAZ (asi ka registris kui UAZ 469). Valmistatud Tartu Autoremondi Katsetehases kas vahetult vene aja lõpus või uue eesti aja alguses. Ühe minu tuttava käes on selline auto. Ostis millalgi aasta-paar tagasi. Masin olevat iseenesest komplektne ja põhimõtteliselt ka liikumisvõimeline, kuigi remonti vajav. Omanikul ongi plaanis auto restaureerida.
Paar hädist pilti ka, aga ka nende järgi peaks aru saama, millest jutt.
Täpsustuseks veel niipalju, et väljalaskeaasta on 1992, raami on võrreldes originaal UAZ 469-ga pikendatud, praeguseks on auto u. 10 aastat seisnud, praegune omanik ostis kusagilt Põlvamaalt, oli varem Põlva maakonna peaveterinaararsti ametiauto.
Tagant poolt:
[Pilt: 5417833_Cl70GX.jpeg]
Eest poolt (pööra tähelepanu "vähendatud" poritiibadele!):
[Pilt: 5417835_3Cs5ad.jpeg]

Puruks ja pool pööret tagasi!

Mossemees Kirjutas:
Mossemees Kirjutas:Kas keegi teab midagi sellisest elukast, mille tagaosa on sarnane TA 24-ga, "nina" ja kabiini esimene pool on võetud GAZ 3307-lt, mootor, sillad ja raam UAZ (asi ka registris kui UAZ 469). Valmistatud Tartu Autoremondi Katsetehases kas vahetult vene aja lõpus või uue eesti aja alguses. Ühe minu tuttava käes on selline auto. Ostis millalgi aasta-paar tagasi. Masin olevat iseenesest komplektne ja põhimõtteliselt ka liikumisvõimeline, kuigi remonti vajav. Omanikul ongi plaanis auto restaureerida.
Paar hädist pilti ka, aga ka nende järgi peaks aru saama, millest jutt.
Täpsustuseks veel niipalju, et väljalaskeaasta on 1992, raami on võrreldes originaal UAZ 469-ga pikendatud, praeguseks on auto u. 10 aastat seisnud, praegune omanik ostis kusagilt Põlvamaalt, oli varem Põlva maakonna peaveterinaararsti ametiauto.
Tagant poolt:
[Pilt: 5417833_Cl70GX.jpeg]
Eest poolt (pööra tähelepanu "vähendatud" poritiibadele!):
[Pilt: 5417835_3Cs5ad.jpeg]
Kindel, et Tartus tehtud? Sama värvi liikureid, kuid UAZ-baasil toodeti üldjuhul Nuias.

Regardman Kirjutas:Kindel, et Tartus tehtud? Sama värvi liikureid, kuid UAZ-baasil toodeti üldjuhul Nuias.
Seda, et Tartu toodang, olevat endine omanik auto praegusele omanikule öelnud. Tavaline "villis" olevat tehasesse viidud ja selle raami, mootorit ja käiguosa kasutades ehitati selline imeelukas.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 24 külali(st)ne