29-01-2009, 23:42 PM
Millised on nõuded oldtimer replicale ja kas turvapuuri kasutamine tavaliikluses on lubatud?

Kui on enamvähem normaalsel tasemel Historic, mitte lihtsalt käepärastest vahenditest "stiilipill", siis peaks ju sellele suht kergelt tehnilise kaardi saama.Jesper Kirjutas:Üldse mulle jääb arusaamatuks, miks seda puuri tänavale vaja on,....Kui on enamvähem normaalsel tasemel Historic, mitte lihtsalt käepärastest vahenditest "stiilipill", siis peaks ju sellele suht kergelt tehnilise kaardi saama.Ma olen aru saanud, et tehnilise kaardiga masinaga sa ei tohi niisama hea-parema pärast punktist A punkti B sõita, vaid pead eelnevalt oma sõidud registreerima vmt. Paranda, kui ma eksin. Oma Historic vanakesega tahaks ma aga ilusatel suvepäevadel lihtsalt oma lõbuks ringi sõita aga samas tahaks osa võtta ka mõnedest raja/ralli üritustest. Olen vaadanud, et Saksamaal on mõnedel 30+ vanadel autodel puurid sees ja samas neil on ka Straßenzulassung s.t. võivad legaalselt avalikel teedel liigelda.
![[Pilt: jpg.php?shp06.jpg]](http://www.autohobbydigest.com/jpg.php?shp06.jpg)
PlyVal64 Kirjutas:Kuid jutt käib vanadest autodest!
, aga pärast paari kuud viskab see koogutamine ikka väga ära, mis siis et sõitmist on ehk kord nädalas. Ma ei kujuta ette kui peaks "kohustuslike" käikude asemel sõitma "niisama hea-parema pärast" puuriga ringi, ilmselt lendaks sinna suht kähku relakas raginal sisse. Muidugi kui on välja polditav, siis on teine lugu, anoh ma pakuks et see polditav jääb stiilisõiduki puhul ka suht varsti kuurinurka vedelema.