30-01-2009, 22:32 PM
Kas Kavori viimaste masinate, näiteks Estonia 26/9, aerodünaamika arendamisel kasutati tuuletunnelit või arvutit või tehti lihtsalt oma tarkusest?
commodore Kirjutas:Kas Sauga on siis tõesti nii halb, et too kuhugi ei kõlba?
vootele Kirjutas:Muide Eesti student töötati ka välja ju tarkvara abil (Catia 5 oli vist)Täpselt nii. Hetkel käib teise auto ehitamine suure hooga ning valmistutakse suvel Saksamaale minekust uue autoga.
commodore Kirjutas:Kas selle esimese formula student autoga ka võistlemas käidi?
Tsitaat:Juuli keskel toimunud Formula Student Inglismaa osavõistlusel saavutas meie meeskond 72 osaleja hulgas eeskujuliku 13-nda koha. Eriti märkimisväärseks võib lugeda aga disaini ürituse 6-ndat kohta, mis näitab Eesti meeskonna inseneritaipu ja masina head koostekvaliteeti. Lisaks täitsime oma eelmisel aastal seatud eesmärgi ning tõime koju "Parima uustulnuka" karika.
emsa Kirjutas:Tootmise teemal on algatavad arutelud peetud. Autospordi Liit on andnud ette ka orienteeruva hinna, kuhu peaks nö. noortevormel sisse mahtuma. Vormel Ford on maailmas langev trend, kuna kardilt tulles ei anna see piisavalt auto seadistamise kogemusi. Suund on ikka tiibadega vormelile. Ja midagi sellist võiks kunagi sündida ka siin. Algatust toetasid ka endised vormeliehitajad, luues Rahvuskultuuri Fondi juurde Ants Seileri nimelise alamfondi. Tsiteerin:Tegu on fondiga, mis pikemas perspektiivis soovib tunnustada autoeriala tudengeid või noori insenere, kellel on silmapaistvaid saavutusi autospordi alal, võidusõidutehnika konstrueerimisel ja täiustamisel ning autospordi populariseerimisel. Ühtlasi on fondi asutajate soov nii jäädvustada mälestust Ants Seilerist.Mina ei leidnud midagi selle fondi kohta. Äkki on sul link mõnele artiklile?
Seega loodame kõige paremat. Aga selge on, et ilma katsebaasi ehk ringrajata ei ole sellisel tootmisel mõtet...
vootele Kirjutas:Mull undub, et need nn. "algatavad arutelud" olid vist reaalsuses Estonia juubeliürituse raames aset leidnud? Olin ise seal ja mäletan, et Juhan Parts pidas ühe mittemidagiütlevama kõne, mida ma eales kuulnud olen.
Studenti laadne väikevormeli-klass võiks ju olla, pühapäevasõitjatele a'la mosseliiga. Auto on piisavalt väike, et kardiradadel üksteisest mõõtu võtta ja samas piisavalt äkiline, et adrenaliin terve nädalavahetus laes oleks. Muide Eesti student töötati ka välja ju tarkvara abil (Catia 5 oli vist)
Kavor...kahtlustan et neist pole enam asja. Need kes omal ajal asja vedasid, on tänaseks pensionärid ja firmast on saanud tavaline metallitööde ettevõte.
commodore Kirjutas:Netis ja muudes avalikustamise kanalites vist ei ole tõesti seda infot. Mina sain fondi loonud meestelt otse sellekohase teate ja ka siin lisatud kirja, kus kutsutakse üles fondi toetama. Fond hakkab tegelikult tööle siis, kui põhikapital 100K on kokku saadud. Ja siis saab sellest ka avalikkuse ees kõva häälega rääkida.emsa Kirjutas:Tootmise teemal on algatavad arutelud peetud. Autospordi Liit on andnud ette ka orienteeruva hinna, kuhu peaks nö. noortevormel sisse mahtuma. Vormel Ford on maailmas langev trend, kuna kardilt tulles ei anna see piisavalt auto seadistamise kogemusi. Suund on ikka tiibadega vormelile. Ja midagi sellist võiks kunagi sündida ka siin. Algatust toetasid ka endised vormeliehitajad, luues Rahvuskultuuri Fondi juurde Ants Seileri nimelise alamfondi. Tsiteerin:Tegu on fondiga, mis pikemas perspektiivis soovib tunnustada autoeriala tudengeid või noori insenere, kellel on silmapaistvaid saavutusi autospordi alal, võidusõidutehnika konstrueerimisel ja täiustamisel ning autospordi populariseerimisel. Ühtlasi on fondi asutajate soov nii jäädvustada mälestust Ants Seilerist.Mina ei leidnud midagi selle fondi kohta. Äkki on sul link mõnele artiklile?
Seega loodame kõige paremat. Aga selge on, et ilma katsebaasi ehk ringrajata ei ole sellisel tootmisel mõtet...
(29-06-2009, 14:58 PM)commodore Kirjutas: Ma märkasin, et Estonia 21-10 valmimisaasta on 1989. Kas 21-10 suutis Estteci ja 25 tempos püsida või olid kõik need autod erineva võimekusega?