Riga 10 vist?
#1

[Pilt: large_18813073_wopJ.jpg]

[Pilt: large_18813085_0y0N.jpg]

[Pilt: large_18813061_Fb7j.jpg]

[Pilt: large_18813051_guM5.jpg]

Sooviks infot selle ratta kohta.
Vasta
#2

Riga 10 jah.

Hea leid!

Selliselt painutatud lenksu pole varem näinud Riga10-l, kuid käepide on jällegi õige.

[Pilt: normal_rigaman2.jpg]
Vasta
#3

Kusjuures ilus , komplektne Riga 10 !!! Tore komplekt, vähe galvaanikat, veljed - porilauad värvitud - taastada hea lihtne. Samas ikkagi klassikaline vanajalgratas, nagu enne 40-ndat aastat ! müü maha või taasta ise - igal juhul hea asi !
Vasta
#4

Taastamis mõtet mul endal ei ole.Võiks müüa küll kellelegi kes asja rohkem jagab.Oskab keegi mingit hinnavahemiku öelda. Kas rattalt on võimalik ka aastaarvu kuskilt leida?
Vasta
#5

Aastaarv on raami nr 2 viimast numbrit, samuti võib see kirjas olla ka tagarummul.
Detailide põhjal võiks valmistamisaasta jääda ca 1955. kanti.

PS kui silmad ei peta, siis on tagumisel rattal säilinud isegi ketiga ventiilikork!
Vasta
#6

selbstlader Kirjutas:Taastamis mõtet mul endal ei ole.Võiks müüa küll kellelegi kes asja rohkem jagab.Oskab keegi mingit hinnavahemiku öelda. Kas rattalt on võimalik ka aastaarvu kuskilt leida?

Väga ilusasti säilinud ratas! Põhimõtteliselt olen huvitatud... minu erakogus sellises komplektsuses isend puudub.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#7

Mis valmistamisaastasse puutub, siis viimased Riga-10 valmistati tehases 1958.a. kevadel uue tüübi kõrval. Selliste porilaudadega ratas aga on aga tõenäoliselt veidi vanem, pakuksin aastast 1956 tagasi... 1957 tuli juba uus porilauaprofiil, ma ainult ei tea, kaua neuid kõrvuti valmistati.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#8

Ventiili kork on jah kettidega.Isegi see kott on vist komplektne- võtmed , kummipaigad jne. Muidu täitsa töötav mudel. Kummid on vist läbi- pealmine kumm on mõranend.Üks kohalik külamees ütles et see ratas pärineb enne sõda, aga ju ta siis eksis
Vasta
#9

selbstlader Kirjutas:Üks kohalik külamees ütles et see ratas pärineb enne sõda, aga ju ta siis eksis

Kindlasti mitte enne 1953 - nii varajased Riia rattad on teistsuguse märgiga jpt pisidetailidega (minu erakogus on olemas ühe 1952.a. Riia naisteratta jäänused). Ja kindlasti ka mitte peale 1957, mil oli juurdunud juba keskelt kõrgema jõnksuga porilauaprofiil (minu erakogus on kahe uuetüübilise porilauaga 1957. aasta Riia rataste jäänused + 1 terve ratas).

Nii et 100% võin väita, et see on toodetud ajavahemikul 1953-57.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#10

Küllaltki sarnased isendid .
http://album.ee/album/299866/50155233?
Vasta
#11

Kas Su ratta iste on originaal? Minu istme vedrud ja istme kinnitus vähe teistmoodi
[Pilt: large_18854075_5TWw.jpg]
Vasta
#12

Riiga sadul kindlalt, aga ei ole selle ratta oma. Peakid olema vist põimvedrud.
Vasta
#13

illi123 Kirjutas:Riiga sadul kindlalt, aga ei ole selle ratta oma. Peakid olema vist põimvedrud.

Neid oli ka mitmeid variante. Ma ei ole kindel, et kõikidel Riia varastel meesteratastel olid põimvedrud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne