Abi vaja
#1

kui keegi raskemat tehnikat omav inimene oleks valmis vajadusel aitama siis oleks see teretulnud, vaja nimelt üks KAVZ buss parimal juhul käima tõmmata, halvimal juhul paela otsas koplist vananarva maanteele vedada, auto kaalub umbes 5 T ja hetkel seisab väikese kallaku peal keset jäävälja. Vändata enam ei jäksa sest peopesad juba rakkus.
Vasta
#2

Kurb lugu. Rekkate puksiir läheks vist liiga kalliks. Parim variant on tõesti kui mõni abiline enda veokaga ära pukseeriks.
Vasta
#3

Natukese suurem 4wd dshiip veab l6tva käimaWink

Pole midagi targemat teha
Vasta
#4

Mul veeti Ford Rangeriga talvel -10 õhutemperatuuriga T-40 (3,5 tonni) traktor käima. Ei olnud mingit raskust. Aga kui kellegil on elektrigeneraator ning elektristart siis võid ka seda varianti proovida.
Vasta
#5

Kõige lihtsam oleks hakatuseks välja selgitada, milles viga on, et mootor käima ei lähe. Kui on aku nõrk, on abiks akulaadija või suvaline töötava mootoriga auto+"krokodillid". Muuseas, minu silmad on sedagi näinud, kuidas PAZ-bussi Ford Sierraga käima veeti Big Grin. Aga see oleks vist pigem naljanurga jutt.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#6

Tänud nõuannete ja abipakkumiste eestSmileParaku ei olnud võimalust neid kasutada kuna muud asjad jooksid selga ja ka "suur kiire"sai hetkeks mööda nii et nüüd aega küllWinkOlukorra teeb keeruliseks mitmete asjade kokkulangemine,buss seisab väikese kallaku peal keset jäävälja mistöttu tema paigaltnihutamiseks oleks vaja paar pange liiva ja vähemalt sama rasket sõiduvahendit(4,5 t umbes) , starter ei tööta päris korrektselt, suvel sooja mootorigagi oli teinekord käivitamine ainult vändast, kuna pidime bussi niikuinii viima spetsialistide kätte et otsustada, mis mootoriga pihta hakata,(on teine minu meelest üsna "kohvi"ja suvel seisavad päris pikad reisud ees) siis polnud ka isu tema käivitamiseks pikalt külma käes jamada.
Vasta
#7

nunii, viha annab inimesele ikka üüratu väe, Sõitsin täna kohale kaasas korralik aku, gaasiballoon ja põleti.algul proovisin korra niisama, pumpasin kütuse üles ja puha, aga ei midagi. Siis keerasin maha kõik küünlad, põletasin nad puhtaks kuigi ei paistnud nad eriti märjad olevat midagi, avastasin, et üks küünal oli korralikult põlenud sodi täis, selle asemel läks asendusküünal, keerasin küünlad tagasi, tuli meelde, et sai ka uut kütust ostetud, valasin selle paaki. siis kukkusin väntama. Ja imede ime, läkski lõpuks käima!Käis küll aga kas siis sellega asi lõppes, ei, loomulikult mitte, järgmine laks, et aku laadimist pole.hakkasin siis uurima, geneka peaklemm ilusti voolu all, harjadel veel pikkust piisavalt, aga näe, ergutusvoolu ei tule peale. vahetasin relee ära, ei midagi.proovisin otse plussi pealt ja laadimine tekkis. sis hakkasin uurima, kas releesse üldse vool tuleb? ei midagi. edasi sai juba tööd jätkata salongis, vähemalt lund ei sadanud enam päheSmile Kaitsmed kõik terved ja pole ma kindel, et ergutusvool kaitsme alt tulema peaks. Ei jöönud üle muud kui juhtmeid pidi minema hakata, loomulikult oli see juhe valge, nii nagu ka umes pooled ülejäänud juhtmed. Ja loomulikult kõik korralikult isoleeritud. lõppeks jõudsin miskisuguse releeni, vool sisse tuli aga järelikult välja enam ei pääsenud, proovisin igaks juhuks, kas saan laadimise ki releest mööda lähen, toimis...ja jäigi toimima,võtsin silla ära, ikka laeb, panin relee külge tagasi, ikka laeb, miks eelmine kord käima ei läinud, ei tea, sai antud täkku , kolme eri akuga proovitud, kahe mehega nii et üks väntas ja teine andse starterit, äi medagi, igastahes, ei polnud asjata elatud päevSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne