mul seisab kuuri all üks XT3-14 iseenesest on töökorras aga starterit ei ole kas kellelgi on sellist starterit pakkuda ja kas keegi oskab õelda kuidas see bensiiniga käivitamise süsteem toimib oleks väga tänulik info eest
DT-14 ei olegi starterit.Käivitamine toimub algul nagu bensiini mootorit ja kui pöörded on üleval siis lükatakse dekopressiooni kang teise asendisse ja käsigaasi kang :põhja:
sohver Kirjutas:DT-14 ei olegi starterit.Käivitamine toimub algul nagu bensiini mootorit ja kui pöörded on üleval siis lükatakse dekopressiooni kang teise asendisse ja käsigaasi kang :põhja:
Sellel varjandil on nii starter kui ka bensiini käivitus olemas ja starter peaks veel vastupidi ringi ajama,bensiiniga käivitamisel on ainuke jama et kõik on nagu olemas säde,kompresioon,aga ei tee ühtegi popsu.
Ja samas igalpool on kirjad ilma tähtedeta,puhas DT-14 tundub
Tere jõudu!
kolades siin foorumis ringi ja suuresti nostalgitsedes pean ma kirjutama ka enda väikesest ja armsast põkakesest kellest mul on esimesi mälestusi üldse lapsepõlvest. Masin on suuresti ümber ehitatud nagu ikka esisilda on muudetud, roolilatt teistsugune (mäletate originaalrooli suurt vabakäiku)
eelsoojendus veidi uuem istumise alla on pandud muldaja ja selline väike põkakene on teeninud mu vanaisa, isa ja kindlasti ka mu lapselapsi aga väike mure on kallal nimelt starter andis otsad ja siit loo moraal ära püüa parandada kui pole oskusi seega starter laiali (pole originaal), et kas on meest kellel selline leidub või on meest kes remondiks laoks asja tagasi kokku kõik jupid olemas kahjuks viiga loomulikult tuvastamata aga see selleks. Panin ka väikese pildikese temast hehe, lumememm
Alati tasub täpsustada asukoht, siis saab mõni kohalik asjalikku remondimeest soovitada.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2009, 09:14 AM ja muutjaks oli Maakas.)
No minulgi DT - 20 täitsa olemas aastaks siis on 64 ja masin asub Pärnumaal. Pole just originaal, starteriks on pandud drusba mootor, roolimehanism koosneb siis datsun 120a, ford sierra juht mehanismidest, iste on zaz 968m´ilt kolvirõngad olid vist D - 72 elt, kabiin on DT - 25´elt.
Kuid olemas on ka originaal poritiivad, iste. Need seisavad suht kasutult kuna pole plaanis teha originaaliks.
Lähiajal ka pilt.