04-03-2009, 16:47 PM
mudeli esmanimetus 1980 oli see kõigesuurem nõue, järelikult mingist 35a nõudest pole keegi rääkinud midagi..
rollfix Kirjutas:Ega ma just rallima kipugi, jutt oli Jaapani toodangu vähesest esindatusest. Vaatan pilte ja .............kas need sõidukid on tõepoolest kõik ületanud 35-nda eluaasta künnise?
PlyVal64 Kirjutas:Nii, viimased arvutused tehtud, isand Ruudu tähelepanek üle vaadatud ja seetõttu veel terve pakk üle kontrollitud ja nüüd rohkem ei kavatse ma mitte ühte sekundit selle 83 korda N peastarvutust teha.
Lõpetuseks tahaks tänada Talveralli organisaatoreid ja abilisi.
Kõigepealt muidugi oma kallist kaasat Tiinat, kes seekord tegi läbi kogu möllu algusest lõpuni (lõpu kaine roolina), kirjutas rada, mõtles küsimusi, tegi raamatupidamist, otsis ja ostis auhindasid, oli kohtunik, arvutas tulemusi jne, jne.
Siis Janekit koos kaasaga, tuntud ka Fotosõidu korraldaja Janek555, kes orgunnis meile Võhma jääraja, teostas linnakatse oma maalapil ja linnauulitsatel koos vajalike lubadega ning muidugi andis lõunal sellele "loomaaiale" süüa.
Loomulikult ka Gerti, tuntud ka kalacompanyna, kes orgunnis õhtuse bändi ja finiðiðampad ning lõbustas rahvast rajapeal oma lõputu energiaga
Siis Alvarit, tuntud ka Alwarona, kes võttis viimase nädala enne rallit puhkuse ja tuli mulle oma autoga appi. Tulemuseks LK-1 silumine-märgistamine, "uus radikas" LK-2 testimise käigus, mitu päeva meil elamist (mille hulka kuulus ka kesvamärjukesega bussisõit Põltsamaal kilulinna) aga ka auhindade otsimises kaasaaitamine; kohtunikutöö stardis, AKP-3 ja LK-4.
Herr Didyk on juba meenega tänatud, tema tegi siis jälle kord kujunduse ja SAKP1. Nagu ka Aavo Tamm, kes siis vigadeta Legendi jaoks sõitis enne raja läbi. Kasparit aka RedBaroni, kes raha vastu võttis, laiali jagas ning kohtunikutööga stardis, AKP-3 ja LK-4 tegeles.
Siis osalesid rallipäeval aktiivselt kohtunikutööga loomulikult paljudele "vana tuttav" Marika, kes ikka Talverallidel koos Tiinaga Teid kuskil rajal AKP's ootab. Seekord siis AKP-2, AKP-4/LK-3 ja AKP-5/LK-4.
LK-1 ajavõtt ning turva/pildstamine; LK-3 boksimees, keda enamus püüdis igakülgselt alla ajada ja SAKP2 tegid ära Mario ja Ave, vanad sõbrad ja koolikaaslased.
Veel oli LK-1, LK-2, LK-3 ajavõtt koos kirjutajaga, autojuht mulle ning finiðis Teid vastu võtmas Lembitu aka Jutulind koos Merlega, keda vanad tegijad mäletavad Plätsuniga Hiiumaad vallutamas või Kombiga kihutamas.
Stardis, AKP-3 ja LK-4 juures tegutses stopperiga ka Ivo.
LK-1 oli ajavõtul abiks Janek aka Tox, turvat tegid Janne (Helmuth und Helga) ja aastaid abiks käinud Rauno, Marika järeltulija. Meie oma ju kihutas seekord
Legendi trükkis Markel ning numbrid/kleepsud Nord AD. Lällaritega varustas LK-1 Margus ning Andrus võistlusautost 89 "pisike" Laplader.
Eraldi tänaks Uuesalu elurajooni omanikfirmat ja sealseid töötajaid Merikest ja Toomast, kes lubasid oma territooriumil usutavalt üllatusliku ja sportliku lisakatse teha ning rallihommikul olid tulnud tee, kohvi ja saiakestega rajaäärde!
Põltsamaal avitasid meid Kuningamäe kardiraja omanikud, lubades vanakestel õppesõiduplatsi kasutada. Konkreetemalt tuntud mootorispordi vedajad nind sportlased isa/poeg Kallasmaad.
Ja muidugi Voore Puhkekeskust, kes meid kõiki õhtul toitis, lõbustamispinna leidis ja enamust ka öösel sooja tekiga kattis.
Tänud ka Teile, osalejad, üliviisaka käitumise, mittevigumise ja lõbusalt aktiiv-sportliku nädalavahetuse veetmise eest. Nii väheste probleemidega ei ole siiani ükski Talveralli möödunud!
Kui need HEAD SÕBRAD saavad tulla, kallis kaasa on nõus jälle 2 kuud rallilainel elama ja ise ma viitsin 2 kuuga 4 kuu töötunnid hobiks teha, võib kogemata ka 9. Uunikute Talveralli tulla.
kalacompany Kirjutas:Talverallit tuntakse nüüd ka Austraalias
Väravamehaanik Kirjutas:Ja et rohkem tuntaks ja sellest Eesti Nokia tõuseks, selleks tuleb rohkem panustada maailmas vähetuntud tehnikale ja pidada neid originaaltuuningus, mis oleks ajalooliselt autentne.
PlyVal64 Kirjutas:Mingi suvaline restaureeritud Mersu või Bemm jätab absoluutselt külmaks, maailm on neid pilgeni täis.
PlyVal64 Kirjutas:Samas, mis maa toodang on absoluutses ülekaalus? ITAALIA, Fiat-Lada ilma Nivata. Ja nii ongi, Autosid ehitatakse Itaalias, sõiduautosid Saksamaal, stiilseid masinaid Inglismaal ja lihtsalt tugevaid neljarattalisi Venemaal ja USAs. Omaette teema on igihaljad, igikestvad, ultramugavad ja ultraturvalised rootslased. Veel on olemas Citroen... ja sellega nimekiri lõppebki.
Seega pakun välja, et näiteks 35. Uunikute Talverallil on rajal Fiat Punto Grande, Panda 4X4, Stilo 3D, Alfa Brera, Rover 75 ja võib-olla üks MR2 aga sealt ei leia mitte ühte matsta-kolme-kuute, issand-nooti, arbuusi etc. Siis sõidab mõni C4 "Loeb edition", Avantime, Z3-4 ja pooled masinad on ikka Fiat 500/600, tagavedune Lada ning Mosse.
PlyVal64 Kirjutas:Ahjah, üks mees lubas siin puuriga Vilgase rajale tuua ja see pole mitte Mati. Minu jaoks on see auto tuhat korda olulisem Eestis tehnikaajaloo jaoks, kui mistahes ideaalkorras sõjaaegne M-B 170 vms ülitavaline masin.
PlyVal64 Kirjutas:Kooslus Bricklin autona, Eesti autonduse jaoks absoluutse "karupersena" ja talv, ralli ning JÄÄRADA sõitmise kohana on kogu maailma mõistes nii absurdselt haruldane, et võtab "ninast vere välja". 500K'ga Itaaliasse iluduskonkursile oskab minna igaüks, kel on piisavalt raha...
Red Baron Kirjutas:No ja muidugi see Fiat Ritmo, mille Priit üles riputas....Nõrgema närvikavaga mehed võivad sellise asja peale saada püsiva erektsiooni..
vilukas Kirjutas:Millega herr dad rajal oli ka ?
dad Kirjutas:Aaa ... Bentelyd, Mersud, Horchid, Jaguarid(Stihl häbene nüüd) peaksid kodus häbenema.
PlyVal64 Kirjutas:selleks, et TÄNA Eestis TEGIJA olla, tuleb Teil üle lüüa härra Kevvai ja tema Bricklin!!!
stihl Kirjutas:kuidas ahvid peeretavad