27-02-2009, 01:10 AM
See öine sõit peaks olema päris võimas . Oleks küll huvitatud sellisest üritusest olenemata aastaajast.
Kuban Kirjutas:Väravamehaanik Kirjutas:Ainus potensiaalne üritus, mis meil Eestis võiks õnnestuda ja mida mujal maailmas teadaolevalt veel ei ole on BUSSIDE RALLIKROSS (ringrada, ralli, mäkketõus, kiirendus vms).
vot see oleks kaunis vaatepilt teeme ära!
Kuban Kirjutas:Väravamehaanik Kirjutas:Ainus potensiaalne üritus, mis meil Eestis võiks õnnestuda ja mida mujal maailmas teadaolevalt veel ei ole on BUSSIDE RALLIKROSS (ringrada, ralli, mäkketõus, kiirendus vms).
vot see oleks kaunis vaatepilt teeme ära!
Väravamehaanik Kirjutas:Kes tuleb korralduskomiteesse?
Alwaro Kirjutas:Kuna teema üks mõte on erinevate ideede pildumine, siis kinnas Saare meestele - võtke x-ajal(aastal) vastu praamitäis Viikingeid ja suunake tripile ümber Saare.
Peaks ka km kogunema Saavad "araablased", "jamaikalased", "jaapanlased", "ameeriklased", "võimuesindajad", "kolhoosnikud", "tohtrid" ja teised end ka Viikingitena tunda.
aksel73 Kirjutas:RAFid oleksid etemad marsarallit sõitma . Aga jah, idee hea, kuid busse...Kuban Kirjutas:Väravamehaanik Kirjutas:Ainus potensiaalne üritus, mis meil Eestis võiks õnnestuda ja mida mujal maailmas teadaolevalt veel ei ole on BUSSIDE RALLIKROSS (ringrada, ralli, mäkketõus, kiirendus vms).
vot see oleks kaunis vaatepilt teeme ära!
Tervitus.
Ja klassifikatsioon ka sobib mulle.
Klasse võiks olla kolm:11-19 reisijat; 20-36 reisijat ja 37- lõpmatus reisijat. Kusjuures kõik kohad peavad täidetud olema ja kõigil on kiivrid korralikult peas. Loomulikult võivad reisijad olla kostümeeritud...
RAF-ikuga mahuks sinna esimesse klassi ilusti rallima.
Väravamehaanik Kirjutas:...läbi võiks vanaaegsete bussidega sõita 40, 5 ja 18 liinid (või mistahes liinid meil vanimad ja ajaloolisemad on). Kõikides peatustes peab peatuma, nime ütlema ja võistlus seisneks selles, et on vaja püsida täpselt graafikus. ...Minu lapsepõlves räägiti, et kõige pikem linnasisene bussiliin on 33, Männiku-Kopli. See oli enne Lasnamäe ehitust.
PlyVal64 Kirjutas:Manks, alati peab arvestama sellega, et mistahes avalikel teedel sõitmisega võimalikult vähe häirida elanikke ja viia oht miinimumini. Oktoobriks on läbi sügisesed põllutööd, puhkajad ei siiberda enam aktiivselt ehk võimalus kohtuda öösel kombainiga või mõne purjus pidulisega on muutunud kordi väiksemaks. Oktoobri teine pool on kogemustele tuginedes aeg, kus Eesti on vaat et kõige rohkem "välja surnud". Selleks ajaks sureb välja isegi Pirita purjetamine. Ainumas suurem massisport, mis ette tuleb, on offroaderite Avo Ðultsi mälestussõit. Viimasest sellisest, kus sai Margus61'le kaarti loetud aga ka Ladoga ligi 50 km pikk öine (meie start 02.20) "orienteerumine", mis oli tegelikult puhas kiiruskatse täiega andmisega metsavahel, on usk kindel et öine sõit on põnev. Seda enam vanatehnikal, mil ees parajad seasilmad ja mugavust pole tänases mõistes ollagi.
PlyVal64 Kirjutas:Start õhtul 18-19 ja lõpp hommikul 8-9. Kilometraaþ 600+ km ja seda jutti ilma pausita. Nii on keskmine kuni 50 km/h. Algaks reede õhtul, siis oleks aega terve laupäeva päeva-öö korralikult pidust rõõmu tunda.
Grupp Seltsimehi Kirjutas:Rasketehnika mehed ühinege!
(24-03-2009, 01:36 AM)Alwaro Kirjutas: Leiaks paar peotäit inimesi ja teeks lihtsalt ära Tegemist ju (ühiskonna) stressi leevendava, vaba aja asjaliku sisustamise ja ka kultuursete üritustega