Jõudsid minuni kuuldused ühest pooleliolevast \"Emka\" projektist. Alla pandud Volga sillad, mingi teise mootori jaoks ka koht ette valmistatud, aga plekitööd veel palju teha.
     Mul tekkis huvi, palju Eestis veel GAZ M-1 on ja kas ka mingeid juppe kuskilt saada võib. Ja kust saaks veel teavet selle sõiduki kohta.:???
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
		  Kuna Ma olen sellest \"Emkast\" ainult kuulnud, siis ei tea millega on tegu, kas M-1 või -11. Originaalmootorit igatahes ei pidanud olema. Kui saan täpsemalt teada eks siis kirjutan.
  Info eest suured tänud!
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,083
	Teemad: 207
	Liitus: Sep 2002
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unic
  Kuna Ma olen sellest \"Emkast\" ainult kuulnud, siis ei tea millega on tegu, kas M-1 või -11. Originaalmootorit igatahes ei pidanud olema. Kui saan täpsemalt teada eks siis kirjutan.
  Info eest suured tänud! 
Siin vaata mis üks vene mees \"Emkaga\" teinud 
http://rus73.ru/cgi-bin/zarulem73/altem.cgi?00000058
	 
	
	
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest. 
	
		
	
 
 
	
	
		Otsisin netist EMKAde piltte ja tekkis küsimus, kas see on ka GAZ M-1 nagu tekstis väidetakse(või GAZ 11).
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,327
	Teemad: 46
	Liitus: Dec 2003
	
Maine: 
16
	 
	
	
		Tundub pigem olevat GAZ-11-73,M1-l oli iluvõre rohkem tahapoole kaldu,11-73-l selline püstine.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,083
	Teemad: 207
	Liitus: Sep 2002
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unic
     Jõudsid minuni kuuldused ühest pooleliolevast \"Emka\" projektist. Alla pandud Volga sillad, mingi teise mootori jaoks ka koht ette valmistatud, aga plekitööd veel palju teha.
     Mul tekkis huvi, palju Eestis veel GAZ M-1 on ja kas ka mingeid juppe kuskilt saada võib. Ja kust saaks veel teavet selle sõiduki kohta.:??? 
\"Emka\"-st on pikemalt juttu \"Igrushki dlja bolshih\" nr-s 25 ja ka Raamatukoi poes müügil olevas \"Emka\" broshüüris.
	
 
	
	
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest. 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,640
	Teemad: 111
	Liitus: Apr 2004
	
Maine: 
7
	 
	
	
		Kas sellel paisab taga olevat gaz24 tagasild.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,327
	Teemad: 46
	Liitus: Dec 2003
	
Maine: 
16
	 
	
	
		Kui iluvõre puudu,ei oska öelda.11-l oli püstine ja kumer,M1-l sile ja tahapoole kaldus.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,005
	Teemad: 234
	Liitus: Jan 2003
	
Maine: 
3
	 
	
	
		M-1 ja gaz-11 vahe on esiosas ja käiguosas. Kere on neil praktiliselt sama.
Dad.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 776
	Teemad: 571
	Liitus: Dec 2002
	
Maine: 
37
	 
	
	
		Kui kusagilt leiab esiosa plekid (kapott, tiivad, nina), siis võiks sest veel ehk midagi teha. Kui eesmärgiks lihtsalt stiilne vanaaegne auto (mitte täisoriginaal), siis võib vast jääda GAZ 51 mootori, Pobi tagasilla/käigukasti, miski villise (nt GAZ 69) esisilla juurde.
Selgituseks - GAZ 11 omas algsena 51ga üsna sarnast mootorit (mõlemad on Dodge D5 edasiaretused, kolvikäik ja läbimõõt sama), Pobiga paljudes detailides identset tagasilda ja vana Pobi käigukastiga (enne 1950) peaaegu identset käigukasti. Esisild oli vaid sõltuva vedrustusega lehtvedrudel. Aga juba 1960-70tel panid paljud emkaomanikud ette alla sõltumatu vedrustusega Pobi/21 silla. Sõiduomadused paranesid.
	
	
	
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18