Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

Lisaks veel, et liikus ka 90'ndatel see liikur. Sinna, kus ta praegu on tõsteti ta aastal 1997.

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com

Kevin on Saaremaal käinudSmile

Mis lugu selle sinise mossega on?See Saaremaal eksole?Omaniku kontakte oleks võimalik saada?

Seisab tema Mõntu sadamas juba tubli mitu aastat. Kontakte kohe öelda ei oska.

Sai jah Saaremaal väheke sääreväristajale juppe toomas käidud ning niisama uudistamas. Big Grin Moskvichist niipalju veel, et kere tundus suhteliselt nutune olema, küll mitte nii hull, et taastada ei saaks. Mootorit polnud samuti peal ning kapott on kinni kruvitud/needitud.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com

(06-04-2009, 14:50 PM)Kevin68 Kirjutas:  Moskvichist niipalju veel, et kere tundus suhteliselt nutune olema, küll mitte nii hull, et taastada ei saaks.

Tegelikult on vanal roostest puretud autol autol tavaliselt hullemad kohad seal, mis esialgu ei paista - igasugused kinnised (läve)karbid, koobaste servad, põhja servad, ühendused püstpostidega jms. Olen näinud Almat, mis enne osandamist ja liivapritsi nägi üsna ilus välja, kuid tegema hakates selgus, et ees on siiski üli-suuremahulised plekitööd. Ise tehes nii aastake tööd koos painutamiste, keevitamiste jm sellisega. Teha lastes nii 100-300 tuhandene väljaminek.

Ka oma Pobil, mis esmapilgul igalt poolt ilus ja kõva paistis, olen ma terve pika suve ainult keretöid teinud ja sugugi ei ole kõik keretööd veel lõpetatud...

Oleks sellises seisus mingi haruldane auto (770ne Grosser-Mersu, 422ne mosse, TA-1 vms), siis tasuks ehk ära. Alma keresid leidub senini üsna mõistliku hinna eest vaal korralikumaid.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel

(06-04-2009, 15:03 PM)valdo Kirjutas:  
(06-04-2009, 14:50 PM)Kevin68 Kirjutas:  Moskvichist niipalju veel, et kere tundus suhteliselt nutune olema, küll mitte nii hull, et taastada ei saaks.

Tegelikult on vanal roostest puretud autol autol tavaliselt hullemad kohad seal, mis esialgu ei paista - igasugused kinnised (läve)karbid, koobaste servad, põhja servad, ühendused püstpostidega jms. Olen näinud Almat, mis enne osandamist ja liivapritsi nägi üsna ilus välja, kuid tegema hakates selgus, et ees on siiski üli-suuremahulised plekitööd. Ise tehes nii aastake tööd koos painutamiste, keevitamiste jm sellisega. Teha lastes nii 100-300 tuhandene väljaminek.

Ka oma Pobil, mis esmapilgul igalt poolt ilus ja kõva paistis, olen ma terve pika suve ainult keretöid teinud ja sugugi ei ole kõik keretööd veel lõpetatud...

Oleks sellises seisus mingi haruldane auto (770ne Grosser-Mersu, 422ne mosse, TA-1 vms), siis tasuks ehk ära. Alma keresid leidub senini üsna mõistliku hinna eest vaal korralikumaid.

Grosser- Mercedes= TA-1 ???

Terv Veteran.

(06-04-2009, 18:11 PM)Veteran Kirjutas:  
(06-04-2009, 15:03 PM)valdo Kirjutas:  Oleks sellises seisus mingi haruldane auto (770ne Grosser-Mersu, 422ne mosse, TA-1 vms), siis tasuks ehk ära. Alma keresid leidub senini üsna mõistliku hinna eest vaal korralikumaid.

Grosser- Mercedes= TA-1 ???

Terv Veteran.

Nuhh ... PlyVal peab nüüd selle peale pika loengu, kuidas ikka TA on tegija ja 770 mõttetu auto Wink

Dad@väärastunud.maitsemaailma.mõttetute.sõiduvahenditega

(06-04-2009, 18:11 PM)Veteran Kirjutas:  Grosser- Mercedes= TA-1 ???

Miks mitte?

Toormisarvud on neil üsna samad - mõnikümmend isendit kumbagi.

Grossereid on üsna mitmeid alles, sh Kanadas olev lahtine isend olla olnud Aadu enda ihuliikur veel (ja võibolla on tegelikult ka, kes teab Wink ).
Vt - http://www.team-bhp.com/forum/internatio...iolet.html

TA-1 on aga vähemalt viimastel andmetel lõplikult hävinud, st mitte ainsatki isendit (sh mitte ka roostetava kuurilobudikuna) pole alles. Vt - http://kodu.pri.ee/ta/?action=mudelid&cat=5&ID=1

Tegelikult tahtsin rõhutada haruldasi autosid ja üldsegi mitte tuua nende isendite vahele võrdust...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel

Parempoolse rooliga Land Rover:

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...

(09-04-2009, 18:57 PM)unicman Kirjutas:  Parempoolse rooliga Land Rover:
See on Land Roveri klubi foorumi kasutaja Tai oma, mille ta nagu Usku Austini hiljuti ARK-is arvele sai.
LR SIII

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Kevad toob põnevat tehnikat kuurialustest välja..
   

Sai nähtud sellist imelikku metsamasinat.

[Pilt: normal_Foto0059.jpg] [Pilt: normal_Foto0061.jpg]
[Pilt: normal_Foto0063.jpg] [Pilt: normal_Foto0064.jpg]

Kliki pildile, et näha suuremalt.

ei osand seda mujale postitada aga volga foorumis põineval infol pidi neid eesti registris 1 tk olema:
http://www.saarlane.ee/kuulutused/kuulut...1&id=54128

(11-04-2009, 16:55 PM)supp Kirjutas:  ei osand seda mujale postitada aga volga foorumis põineval infol pidi neid eesti registris 1 tk olema:
http://www.saarlane.ee/kuulutused/kuulut...1&id=54128


Pealkiri müüa GAZ 24-07
Kuulutus vl.90 kere remont pooleli, kõik uued plekid.võib ka varuosadeks ja ilma dokum.mootor korralik, kui soovid saadan pilte.värv must, sisu korralik.h:8000

Ei tea, mida Volgaleht kirjutab aga sellist asja ei peaks üldse olemaski olema. 24-07 peaks olema vanem gaasitakso. 1990a. vastav mudel pidanuks olema 24-17. Arvata, miski Koeru tuuning on.

loll on loll olla.

Kui aastaarvusi vaadata,siis mina olen kah miskit imelikku näinud.Käisin vaatamas GAZ 24,mille aastaarvuks oli 64,mis kohe kuidagi ei saa olla,aga nii dokumentides kirjas oli.Konveierilt veeres esimene volga maha 1968.

(11-04-2009, 19:25 PM)mesamees Kirjutas:  Kui aastaarvusi vaadata,siis mina olen kah miskit imelikku näinud.Käisin vaatamas GAZ 24,mille aastaarvuks oli 64,mis kohe kuidagi ei saa olla,aga nii dokumentides kirjas oli.Konveierilt veeres esimene volga maha 1968.

Kunagine GAZ-21 millele on 24 kere peale istutatud. Teistesõnadega teostatud kerevahetus aga ehitusaasta jäi vana. Vene aeg selliseid nikerdisi ikka tehti. Mul oli Moskvits-2140 mis algselt ehitusaastaga 1971,ehk siis oma eelmises elus olnud Moskvits-412.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...

Mille külgkorv? Huvitav on asja juures see, et korv seisis keset kõige sügavamat metsa, mis oli üleujutatud.

Pilt 1
Pilt 2

Arvatavasti tegu mingisuguse sõjaaegse külgekorviga, kuid täpsemalt ei oska õelda.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com

http://detektorist.pro-forums.com/ftopic...0-asc-.php
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne