Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
riho suun sai vist velotuuri võitmise eest skoda, muuseas ma karavajevit näen aegajalt, võiks ta käest selle vaz-i kohta küsida
Postitused: 242
Teemad: 18
Liitus: Apr 2007
Maine:
2
Minule jälle meenus, et hr. Peeter Saulil oli ka vist juba vene ajal üks päris tõsine tükk mikimaa rauda ühe sinise Mercury näol. Parandage, kui eksin või täiendage kui oskate.
Ford Granada
Postitused: 35
Teemad: 4
Liitus: Feb 2008
Maine:
1
Esimest korda olümpila käies said vennad Tõnisted minu mäletamist mööda siiski tumesinise Moskvitð 2141 kahe peale??
Postitused: 2,127
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Seesama auto jah. Küllap nüüd siis tolle sõbra poja käes. Kurb, et vana läinud, maruvahva lõõtsamees oli. RIP.
loll on loll olla.
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Peeter Saulil ja Heli Läätsel peaks ka olema 2 ameeriklast Lincolnid(vöi Caddyd) pole enam meeles kumb mark neist.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
TTÜ emeriitprofessoril, kunstnikul, eesti talurahva arhitektuuri uurijal ning Vabaõhumuuseumi ühel rajajal Karl Tihasel (1914-2005) oli kunagi Pobeda.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 5,862
Teemad: 745
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Väidetavalt Arvo Pärdi isale kuulunud Jawa, millega ta poegki omal ajal sõitis, kuulub praegu minule. Vähemalt eelmine omanik, kelle käest ma selle Lääne-Virumaalt omal ajal ostsin, väitis mulle seda.
Too masin oli korviga, mulle jõudis ta ilma. Kunagi küsisin auväärt helilooja käest, ta kinnitas, et tal oli tõepoolest Jawa. Pabereid mul selle omanduse kohta pole...seega on vaid juttude tasemel.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Ants Lauteril oli wäike JAWA.Too asus weel aastaid peale ta lahkumist siit ilmast ,ETÜ puhkekodu kuuris lae all.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 110
Teemad: 39
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Minul on praegu Eesti NSV Teaduste Akadeemia Presidendi akadeemik Karl Rebase Gaz 24- 10
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Aga mina ei oska midagi kirjutada. Kunagi üks kuulus mees teatas mulle, et kuulus on see, kel ei ole visiitkaarti tarvis. Ehk siis kõik kel ei ole visiitkaarte on ilmselgelt kuulsad ja neil ei ole oma nime vaja paberi peal esitada...
Aga kummaline on see, et Smuuli Volgast räägitakse väga palju. Mis sellest kolm kapitaalremonti läbinud pehkind Volgast ikka nii palju rääkida on, peale selle, et Smuulil oli Volga. Peale Smuuli on ju mitu põlve seda hoogsalt tarvitanud ja lõpuks pole ikkagi mingit dokumenti, et see Volga just see on, mitte see kolmas, mille abil kapitaalremonti tehti ja millel põhi tugevam oli ja millelt tagatuled võeti.
Ilmselt oleks põhjust rääkida nende kuulsuste tehnikast, kes ise ka oma asjade vastu huvi tundsid ja nendega rohkemal määral tegelesid. See, et Anne Veski vastas Autolehe küsimusele, et tema kõige halvem autosõidu kogemus oli nõukogude aegne Volga, ei tee ju kuulsa klahvpillimängija Ain Tammessoni taustalauljast ja Hillar Kohvi pin-up girlist kohe kuulsust, kelle kasutada olnud tehnikat me kuidagi mainima peaksime. Pealegi Volga käest ei küsi keegi ja võibolla selle konkreetse Volga kõige halvem kogemus oli just Anne Veski ise.
Ausalt öeldes ei tea mina ühtegi kuulsat (tuntud) inimest, kes oleks mingi tehnikaga ENSV ajal tegelenud sel määral, et sellest üldse midagi rääkida oleks. Kui, siis tõesti ehk Keres oli selline, kes rohkem tegeles.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 2,135
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Suht puht juhuslikult leidsin selle teema. Lisan siia ka mõned killud oma meenutusi. Nimelt oli Gustav Ernesaks mul vanavanemate väga hea sõber ja Ernesaksa hall Pobeda sai mingil hetkel ka mul vanaisa autoks. Oli veel meie käes kuni 2007 aastani, siis sai otsitud talle uus omanik Tartust. Sai mu vanaisagi veel selle autoga sõita, kui uus omanik selle korda oli teinud. Nüüd ei ole tükk aega seda masinat juhtunud enam nägema.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170