Kovrovetð
#1

Tere, sai siis aasta tagasi ostetud endale Kovrovetð 175ccm 1960 väljalase ning algne mõte oli, et teeb niipalju korda, et käib ja jätab paremaid aegu ootama.
Hetkel seisukord selline, et korra lükka ja juba töötab kuid tööd on veel omajagu ees.
Oleks vaja välimuselt seisukorda niipalju parandada, et oleks niipalju originaal juppe selle küljes kui võimalik.
Hetkel puudu sirge lenks, korralik tagaporikas koos tulega, kick vänt, korralik(-um) iste, mõlgita paak + originaal paagikork, siduritross, esitule mingi lüliti, seisujalg ( seisujalad.. ei tea kui mitu neid oli originaalis ), lõikumata karburaatori ja õhufiltri ümbris ning paagi ja istme vaheline polt ( hetkel seal mingi suvaline karbist leitud polt ) mis riivab silma.
Nibin-nabin asju on veel kuid need võivad oma aega oodata, et kui juba tõsisemaks tööks läheb ( värvimine, kroomimine jne ) siis ju ka need muretseb ( olemas ka orig tööriistakott koos võtmetega ja kui õigesti mäletan siis oli ka rattapump )
[Pilt: vy2k79.jpg]
Selline näeb välja peaaegu. Hetkel pole enda omast pilte arvutis kuid proovin teinepäev teha.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#2

Okei, täna veel pilte pole saanud teha kuid kui vihm järele jääb saab masina kuurist välja ajada ja saab ka pildid tehtud.
Tänane päev läks küll aia taha. Saaremaal selline kena pood nagu Soovipood, kust vanasti sai kõike mida hing ihaldas oma vana vene mootorrattale ( võtad mingi kõvera plekijupi kuskilt raami küljest näppu ning seal leitakse sulle kohapeal kohe uus ) kuid nüüd enam pole nii Sad . Sai siis täna mindud suure tuhinaga poodi, tee peal veel mõtlesin, et mis vaja oleks ning kohapeal selgus, et neil enam sellele margile osi pakkuda ei ole. Kukele ma ütleks!
Sai siis mindud Orissaare teise otsa Träxi, kust ei tulnud ka just märksa paremini välja.. sai vaid 2 küünalt, küünlapiibu ning meetrijagu künlajuhet mis vajasid välja vahetamist kodustel aparaatidel.
Bensukast sai ostetud 2t mootoriõli ning veel saja krooni eest bensiini.
Oli plaan, et õhtupoole läheb vana tuttava juurde küsima, et järsku tal oleks Kovrovetðile mingeid osi pakkuda kuid nüüd tuli selline vihmasadu peale, et pole enam minust minejat. Kes siis ikka hakkab oma pükse märjaks tegema rattasõiduga.

Hetkeks kõik, õhtupoole poetan siis ka mõne pildi kui ka vähe juttu juurde.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#3

Pildid:
[Pilt: large_19689051_nMpS.jpg]
[Pilt: large_19689059_P8Oz.jpg]
[Pilt: large_19689067_oMvD.jpg]
[Pilt: large_19689071_KQ6h.jpg]
[Pilt: large_19689077_a1Li.jpg]
[Pilt: large_19689087_1ShQ.jpg]
[Pilt: large_19689101_5nG3.jpg]
[Pilt: large_19689115_P3vY.jpg]
Tööriistakott. Vähe kulunud riie kuid selle saab rätsepal lasta uue teha.
[Pilt: large_19689131_81I6.jpg]
[Pilt: large_19689141_IvG8.jpg]
On see Kovrovetði osa? Anti kaasa ostes kuid siiamaani pole sellele kohta leidnud Sad
[Pilt: large_19689147_BbjN.jpg]
[Pilt: large_19689157_dCFf.jpg]
Kellegi õela poolt lõigutud karburaatori ümbris.

Sai ka tuttava käest vähe viisakama paagi koos korgiga ning ühe beeð-i taustaga spidomeetri ( vana spidomeeter oli musta taustaga.. kas mõlemaid spidomeetreid võis sellel isendil leida?). Selle viimase kohta küsimus, et kas on see originaal Kovrovetðile kuuluv spidomeeter ( numbreid sellel 120neni vana 100 asemel ).
Okei, pole paaki ära vahetanud panin uue korgi peale ja sõitsin uue küünla sisse. A11 pruun, maksis 19.-
Algul ei tahtnud käima minna kuid kui läks siis ka jäi ja töötas ühtlaselt terve aja.
Täiesti sõidukorda saamiseks veel spidomeeter ühendada ( ootan veel vastust kas selle saab peale panna või sellist pole olnud kovrovetðil ) ning siis siduritross otsida. Gaasirutskat ja trossi oleks ka vast vaja sest need käivad raskelt kuid see ei häiri eriti.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#4

Kui kellelgi oleks pakkudakarpa ümbrist, sidurikaane polte, siduritrossi, gaasirutskat koos trossiga, esitule lülitit, kick vänta, paagi ja istme vahelist polti v mingeid teisi pisiosi mida saab postiga saata siis võtaks ära Wink
Hetkel täielikku sõidukorda saamine põhiline prioriteet.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#5

Kas keegi seda teemat liikmete rataste alla saaks tõsta. Oleksin tänulik Smile

Fiat 127 0.9l
Vasta
#6

Need pimeda prille meenutavad asjad on Iþi õhupuhasti põhjad. Smile
Vasta
#7

Ok. Samal vanapapil oli ka üks Planeta 3 mille samuti ära tõime. Ju siis sellele need algselt kuulusid.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#8

Tere!!!

Mina kui vanem kavrossihuviline võtan nüüd sõna...
Ratas näeb välja väga hääs komplektsuses, isegi originaalvärvis vist. Eriti hea detail on üle sadula olev sang, mis pleekimata ja kerega just õiget värvi. Imetore isend!
Tagatulele anna kohe kaigast! OK.Kruti maha ja jäta teistele..
Esiporikas on alates aastast 1961 muudatus, et ratas peaks olema siis sellest aastast vähemalt, mitte varem. Ja 1962 poolaastal vahetati kereplekid ja karbuss ja õhupuhasti.


Vaata siia ka...http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14681

Edit!!!, Latern on Sul ka vale... Äkits Pannonia või miskit, ma põle asjatundja...


Terv. IVAR

loll on loll olla.
Vasta
#9

Tere. Pirkal 1960 märgitud. On siis esiporikas vahetatud?
Esitule ma leiaks isegi teise kuid enne peaks kontrollima, et kas see selle aasta isendi oma ( päris heas korras oli see koos lüliti ümbrisega. Lülitit ennast kahjuks ei olnud Sad )
Tahaks ikka polte jm väiksemaid osi, kui kellelgi oleks pakkuda.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#10

Õhupuhasti põhi peaks ikka vanema asja oma olema kui Pl 3 , alates IÞ 49-st.
Esituli oli selline vahelduvvoolu süst. -ga 125 ccm masinatel, M1M jne, vb ka K-58-l ja edasi, peast ei tea. Kahtlane , kas see poritiib ees ikka vahetatud on, see ju tehasenägu asi paistab.
Vasta
#11

(05-05-2009, 12:08 PM)noottaur Kirjutas:  Tere. Pirkal 1960 märgitud. On siis esiporikas vahetatud?

Siis tuleb mul oma teadmisi korrigeerida. See näeb Sul nii hea välja, et vahetamist ei usu. See minu aastanumbri väide on üsna oletuslik, põhineb siin teemas tehtud uurimisele.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14681
paraku pole sääl enam suuremat osa pilte küljes.
See võib vabalt ka 1960 teise poolaasta muudatus olla. Vaata huvi pärast paagi alla, süütepooli otsa. Sääl on pressitud tärmin. kuu ja aasta, hää õnne korral võiks see ratta sünniaega veelgi täpsustada,kui just vahetatud pole.


PS. Kas ma näen õigesti, et Sul on sääl veel sihuke rariteet nigu sutsklapihoob, küljes. Ole täitsa, tee pilti ja mõõda hoova pikkus. Ma leidsin kunagi Tagadilt ühe aga ei tea, kas see Kavrossi oma on.

loll on loll olla.
Vasta
#12

No nii vaatasin teema üle:
Ma arvan,et porikas ja paak on siiski koos selle masinaga tulnud,pigem on
see varjant reaalsem.
Esilatern K-58 kuni K-175A kasutusel olnuna on pigem ka masinaga algselt koos olnud, sama käib ka spidomeetri kohta.
Kork paagil on ilmselt K-750/K-650 oma.Mul peaks ka originaal kork olema üle!
Olen kohanud ka ilma K täheta korki! See pärines 1962.a masina pealt, ei tea
kas äkki tagavara kork siisWink
Kattet on lõigatud kuna on soovitud seda kasutada karburaatori K-36 katmiseks ilmselt!
Tagatuli on uuema mudeli oma sellel peaks olema selline IZh 56 omale analoogne tagatuli kuid 1 pirniga ja ainult siis helkuriosaga, korpus muidu kujult sama.
Soovin edu masina tegemisel!

To IIIFFFAR, vanadel 175ccm on see sussklapi hoob silumiinist, suht lühike, uuematel aga juba kroomitud vähemalt Voshodist on need nii. Izhi oma on pikem ja teise disainiga.

NB! teema autorile,et äkki saaks veel ühe foto töörista kotist ja tööriistadest seal.Muide originaal tööriistadel on initsiaalid INZ sisse pressitud! Mul paar sellist võtit olemas!


Vasta
#13

Tegin siis mõned uuemad pildid sellest, mis olemas:
[Pilt: large_19704385_00Et.jpg]
[Pilt: large_19704411_uvc4.jpg]
Tööriistakott.
[Pilt: large_19704431_CFzh.jpg]
[Pilt: large_19704455_sMGO.jpg]
Sattusin täna juhuslikult sellisele asjale peale. Kas see võib olla kovrovetði oma? ( pole olnud aega võrrelda olemasolevaga.. kuurialune pime ning teine kovrovetð - mitte originaalvärvides enam ning 1961 aasta mudel - on kola taga peidus. )
[Pilt: large_19704471_11VA.jpg]
[Pilt: large_19704487_PxfO.jpg]
Teine spidomeeter, kuid see vist, nagu enne sai kellegi poolt ära öeldud ei ole selle aasta kovrovetði oma.
[Pilt: large_19704499_znIV.jpg]
[Pilt: large_19704517_BoUG.jpg]
Teine jänesteta paak. Selle kork sai pandud juba sinise peale Toungue
[Pilt: large_19704581_ya0G.jpg]
[Pilt: large_19704565_KiyH.jpg]
Väga nurkas seisus esilatern koos spidomeetriga.
[Pilt: large_19704539_U7s1.jpg]
[Pilt: large_19704553_9mVz.jpg]
Ning sussklapi hoob.
Oleks juppe ( eelmistes postides nimetatud - trossid, sidurikaane poldid jm ) vaja kui kellegi on pakkuda.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#14

Aitäh fotode eest!Big Grin
Mis torsse puudutab siis sinul peaksid need olema veel riidest kattega kõri sees, neid siin foorumis ka aeg ajalt müüakse.
Tagatuli see beeþ/pruun on õige tagatuli sinu masinale.
See teine spidomeeter peaks olema alates 60.date teisest poolest ja seda
pandi minu teada ainult Voshodidele!


Vasta
#15

Okei. Kui kellelgi järsku 60nendate alguse Kovrovetði musta taustaga tervet spido üle on siis võiks vahetust teha. Paistab täiesti korras ese olevat.
Sellel tulel kahjuks ainult korpus alles Sad Peab ikka teise otsima millel pirnipesa + kinnitusplekk ka sees.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#16

Minu 1962 rattal on küll sihuke hele spidokas. Kas ta just täpselt selline nagu pildil, ei julge kohe öelda, nõnda suuri kruvisid ei tule meelde, et oleks olnd. Pilti ka ees pole. Ehk nädala jooksul jõuan rattani ja võtan pildi ka üles. Meeles on küll üsna sarnane.
Laadalt saadud sutsaka hoob ka teistsugune, too trossi otsas oleva nibu auk ümmargune, mitte piklik. Võib-olla miski IÞilise küljest pärit. Kui paremat ei leia, ajab muidugi asja ära, kiiret pole kuhugi. Sussukat ennast ja trossi nagunii pole veel.

loll on loll olla.
Vasta
#17

Olin nii kindel endas, et sai see aastaarvu number sassi aetud. 1961 aasta oma see ikka, teine mis kuuris seisab 1960.
Kas see 1 aasta toob palju erinevusi? Esituli, spido ja selliste osade puhul ma mõtlen.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#18

Minu rattal spido sihuke:
[Pilt: orig_19742111_ao9G.jpg]
Nigel telefoni pilt küll aga aimu saab.
Gost e. "gosudarstvennõi standart" - aasta mil nimetet kaubaartikkel tootmiseks heaks kiideti, on 1952.
Ratas 1962, odomeetril 3949 km. ca. 250-300 km. minu käes.

loll on loll olla.
Vasta
#19

Selline spido jah on 1962 kuni 1967.a? ni! Millalgi 1967.a tuli Izh Planeta /jupiteri spido kuid millal see üleminek täpselt aset leidis ma ei tea.


Vasta
#20

(10-05-2009, 17:36 PM)Maz500 Kirjutas:  Selline spido jah on 1962 kuni 1967.a? ni! Millalgi 1967.a tuli Izh Planeta /jupiteri spido kuid millal see üleminek täpselt aset leidis ma ei tea.

Kui GOST oli 1952, siis kindlasti kasutati seda ka varem. Kus ja mille küljes, muidugi ei tea..

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne