indrek1000 Kirjutas:Selleise jalgrattaga, mis asub all vasakul, õppisin mina sõitma.
Sama siin! Ratas mul veel siiamaani alles osaliselt, kuna kummid mõranesid ära ning siis jäi seisma garaazinurka.
Mina ka. Ainult et värv oli rattal sinine ja suurest kasutamisest läks raam pooleks, aga peale lisatugede keevitamist sai jälle edasi sõita. Mis sellest lõpuks sai, seda ei mäletagi.
Minul oli pedaalidega hobune - taga kaks ratast, ees juhitav kolmas. Juhtratas oli kahvli vahel, mille saba jooksis läbi hobuse kere üles ja seal oli lenksu moodi asi, mille otsete külge olid ohjad kinnitatud. Sellega sai kah mäest alla kapatud nii kaua, kuni esiratta plastpuks kokku sulas.. Kahjuks pole pilte ega midagi.
Selline mure, et otsin lapsele vene pedaalidega autot, ei peagi olema väga heas seisus, võib isegi taastamist vajada. Hea, kui oleks komplektne, oleks väga tänulik, kui keegi saaks aidata
(14-05-2009, 12:02 PM)Albe Kirjutas: Selline mure, et otsin lapsele vene pedaalidega autot, ei peagi olema väga heas seisus, võib isegi taastamist vajada. Hea, kui oleks komplektne, oleks väga tänulik, kui keegi saaks aidata
Kusjuures mul täpselt sama mure. Piisaks ka ainult kerest, sildu/rattaid poleks vajagi.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
(30-10-2008, 19:56 PM)arvi100 Kirjutas: 1983 aasta reklaamprospekt.
Sellisele rattale nagu all vasakul on, ostan juppe. Vaja oleks rehve, keskjooksu plastikuid, tagumist porikat, ja muud plast nänni. Isegi sellisega kahel rattal sõitma õppinud ja nüüd tahaks korda teha ning mullikilesse seisma panna.
Selline kart, nagu mõni post üleval pool, oli mul endalgi veel 5.a tagasi olemas. Leidsin 10.a tagasi metsa alt, rattaid polnud, peadaale polnud. Sai ise puuduv külge pandud ja kondijõul kihutatud. Andsin lõpuks sõbra vennale, kes sillad alt ära sõitis.
ma leidsin sellise, nagu viimasel pildil, all vasakul nurgas, Narvast prügikasti kõrvalt. Kett oli maas, muidu täisoriginaal. Esimene lohv oli ka katki. ...
Kui keegi veel kuskil prükkari kõrval või mujal sellist vedelemas näeb, siis andku teada ja pangu kõrvale endale. Igasugune plastikust nänn, rattad, keskjooks jpm kulub ära! Ainult raamist ja esihargist pole huvitatud, sest siis poleks see enam see õige.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2009, 21:28 PM ja muutjaks oli hyva.)
Kere on plekist olemas.Lapselaps ka,mida teha.Sisetunde järgi võiks oma lapselapsele midagi tehga, kuid kas on pealehakkamist,ei tea.Ilmselt raske ajaga põhitööl mitte,Kellele lapselapsele rõõmu pakkuda,andku teada.Raha ainult sümboolne toomise eest.Ise vändra kant.Helista.
Telefon homsest 5108902.
Täna leidsin ühest vanaraua hunnikust pedaalidega auto, rooli enam küljes ei olnud. Parajasti mõlkis ka ning rooste ka külge hakanud, aga hakkaja inimene saab sellest veel asja. Kui keegi huvitatud siis masin asub Hiiumaal ning teile jääb järgi tulemis vaev!
Vanaraua hunnik on minu tädi maa peal ning võin sealt asju ära viia.
Kevin.
Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!
Tere. Jätaksin endast ka väikse märgi. Nimelt ahju ees pabereid põletade sattusid vanad ajakirjad kätte ja sealt leidsin väikese jutukese kaugetest aegadest kui oli õitsev heaoluriik. üritan seda ka teieni tuua http://nagi.ee/photos/pildidplatsil/1359...et/240872/
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
indrek1000 Kirjutas:Selleise jalgrattaga, mis asub all vasakul, õppisin mina sõitma.
Sama siin! Ratas mul veel siiamaani alles osaliselt, kuna kummid mõranesid ära ning siis jäi seisma garaazinurka.
Mina õppisin ka ja sellisega elasin üle ka oma elu seni suurima avarii kui ma selle veloga trepist alla sõitsin. Luud-kondid jõud terveks, aga teistele ei soovita. Ja selline tõukeratas oli mul ka. Selle ma lõhkusin Lasnamäel kõnnitee äärekividest üles-alla sõites ära. Raam läks pooleks. Tagantjärele mõeldes olin ma kunagi kõva hävitaja
Tulede lülitamiseks oli paremal pool armatuuril nagu lüliti. Pilt lülitist silme ees, kuid kirjeldada ei oska. Toiteks oli 4 kandiline suurem patarei, kaks klemmi peal, üks pikem, teine lühem. Marki hetkel kahjuks ei tea, kuna pole ühtegi võtta kuskilt, kuid vool oli 4,5 v.
Patarei hoiukoht oli kui õieti jälle mäletan paremal all karbi sisekülje sees.
Kui mäletan valesti parandage mind.