27-04-2009, 21:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2009, 21:27 PM ja muutjaks oli Autolendur.)
Kuidas püstolit käsitseda? Kui on keegi suurte kogemustega,siis palun andke näpunäiteid. Ärge ainult valesti õpetage!
(29-04-2009, 10:57 AM)Veteran Kirjutas: Härrasmehed eelpool ei ole veel maininud, kui vedelaks tuleks värv lahustada. Igal maalril omad nipid, ise kastan värvi sisse 3mm traadi ja vaatan, kuidas tilgub. On ka spets riistad viskoossuse mõõtmiseks.Õige! Mina kasutan ühe maalri juures nähtud nippi. Kui värv peale lahusti lisamist ja segamist tundub õige tilkuvusega olevat, siis värv püstolisse ja ilma õhuta vajutan korraks linki. Värv väljub puhtalt raskusjõu mõjul peene joana. Püstol peab olema horisontaalselt. Joa kaar näitab ilusti viskoossust. Eeldab muidugi mõningast kogemust, et milline kaar olema peab. Paks värv teeb lühikese ebaühtlase kaare, liiga vedel väga pika ja pideva. On näha et jookseb nagu vesi.
(29-04-2009, 09:09 AM)Basilio Kirjutas: ... Kõik putukad kogu maakonnast lendavad lahusti lõhna peale kokku ja soovivad sinu äsjavärvitud pinnal enesetappu sooritada.
...enne kärvamist kuni 15cm pikkuse "traktorimustriga" raja trükkida.
...Vastu kõiki botaanikareegleid hakkavad sinu värvimispäeval silmapilkselt ebemeid levitama võililled ja paplid.
...jne
(29-04-2009, 10:57 AM)Veteran Kirjutas: Auto värvimisel veel see tähtis, kus nurgast alustada. Nimelt jällegi see häda, et kui lõpetad, langeb jällegi uus värv eelnevalt kantud värvipinnale ja see " jatkukoht "peaks olema siis näiteks auto mingi nurk, mida värvides oleks värviudu sattumine minimaalne.
(19-05-2009, 14:50 PM)Feeliks_Jalgraud Kirjutas: 5l kanku "mira" nakkekt. 1/8Veega ära lahjendada ja garaazi põrandale(Mis on eelnevalt ära puhastatud) värvirulliga maha kanda. Pärast võid põrandat pesta veega, saad tolmust ilusti lahti.Jätab betooni peale sellise kummi sarnase kihi.
Eeldab muidugi siledat betoonpinda!