dt-20 "Põka"
#81

Nii minu exemplarist siis pilte leiab alljärgnevalt lingilt.

http://fotoalbum.ee/photos/reims86/sets/727221
Vasta
#82

Väga huvitavad rauad on sul rehvide ümber. Kuidas need kinituvad?
Vasta
#83

no need on mingisuguse russilaadse lindid mis on tehtud lühemaks st. parajaks
kusjuures nendega ronib nagu loom. lindid on kinnitatud poltidega
iagatahes traktor millelt lindid pärinevad oli kas 54 vms äki ei ole kindel.
Kui soovi võin rohkem pilte teha lintidest!
Vasta
#84

    Need on MTZ-50-52 poolroomiku lindid kunagi olnud. Eelnevates Mtz teemades on nendest ka juttu olnud.
Vasta
#85

vanale põkale pakutakse mootorikatet
http://www.osta.ee/7426747
Vasta
#86

Minul niisugune lugu: maal ämma juures kah üks seisab, hetkel ei tööta. varemalt käis hästi, see kevad aga ei võta üldse vunki järgi. võimalikke põhjuseid muidugi palju aga üldiselt on vist omaaegsed põlve otsas tehtud ümberehitused üles öelnud. teine variant muidugi on, et mootor tuksis. sellega oleks lihtne, sest olemas on korras tagavara mootor plus üks katkine.
seal elamises muidugi moraalset väärtust eriti ei hinnata ja on kõlanud n.ö. EMEX-i jutt, mis oleks kõige halvem variant.
vb oskab keegi täpsemalt asja kohta öelda. eks viskan ise kah uuesti pilgu peale, mis häät ta teeb jne. plaanis ehk mingi hetk käsile võtta ja korralikult ära restaureerida..
Vasta
#87

Hommik! Käisin laupäeval Uhtna Talutehnika kirbuturul. Seal oli põka juppe isegi müügil. Uus starter; veepump; komlekt rõngad, kolb,hülss ja üks kasutatud silindri komplekt. Hinnad suht soolased, aga kui kellelgi huvi
siis võtke ühendust.
Tere Mutabor. Mis mõttes ta vunki sisse eivõta? Kui saad selgita lähemalt ning kus põka asub? Siis on ehk lihtsam aidata.
Vasta
#88

Mul ka Dt 20 ja kapoti peal ilutsemas kiri dt14.
Muidu täiesti liikuv masin ,kuid vajab uut mootoriplokki(talv halba teinud kunagi.) Ja roolikarbi korpus ka katki.Kui kellegil antud juppe üle siis võiks pakkuda .
Vasta
#89

On kellegil ehk DT-20 kirjandust pakkuda,mõni eksemplar üleliigne või kopi võimaluseks laenata?
Vasta
#90

(15-05-2009, 13:34 PM)andopando Kirjutas:  On kellegil ehk DT-20 kirjandust?
Kusjuures ei kipu seda kirjandust sisaldama ka raamatukogud...
Mnjaa,"põkameestel" on vist käed-jalad tööd täis?
Vasta
#91

Üle just kirjadust ei ole aga pean oma raamatu hunniku läbi vaatama ja siis oskan täsemalt öelda kus mida leida. Või huvitab Sind mingi konkretne asi?
Vasta
#92

(20-05-2009, 12:22 PM)joosep Kirjutas:  Või huvitab Sind mingi konkretne asi?
Vaja vanakesele eluvaim sisse puhuda! Nii,et igasugune info tuleb kasuks.
Hetkel jändan piduritega,millede maha saamine on paras tegu ja tagasi veel suurem tegu vist .
Vasta
#93

On olemas orig. raamat, varuosakataloog, nomenklatuur ja isegi üks eestikeelne traktoriõpik, kus ka 20-st juttu sees.
Pole viitsinud neid sisse skaneerida, aga paberkoopiaid kindlasti teha saaks.
Endal ka selline traktor ja nats kogemusi ka.
Vasta
#94

Tere hakkasime põkat (DT14) käivitama , ning selgus , et magneeto ei käi ringi võtsime mootori eest lahti ja oh üllatust hammasrattad peetis . Kas kellelgi on pakkuda selliseid hammasrattaid (võib pakkuda ka mootorit):


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#95

Pildi pealt näha et tapi ka ära lõhkunud, hammasrattaid uusi täitsa olemas ja tappe ka, nii et kui on huvi võta ühendust.
Vasta
#96

jupid olemas tänud vastanutele
Vasta
#97

(29-04-2006, 00:09 AM)Planett2 Kirjutas:  Ei tohiks nagu olla: http://www.tpaktopc.net/russiantractors.htm seal on ühe pildi kohta mitu marki pandud. Muidu mul on samasugune kyll.

No igatahes see on küll dt-20:

Kus juures,eriti edev oleks leida vanadel hallidel fotodel leiduvaid trofeesid uues kuues fotodel üles võetuna või sellel sajandil ala sarnastes kohtades!
Siin juures veel kord tänud, hr.Hajameelne!!
Vasta
#98

Tere,et nagu minagi oman dt-20 ja mul selline probleem et starter puudu.Keegi äkki teab kust sellist starterit saada.Rolleyes
Vasta
#99

Tere!
On kellegil isiklikult ette tulnud tegemist 20-e kolb asendada 54 omaga.
Nii palju,et läbimõõt,sõrm sama.Pikkust peab pealt 2,5mm lühemaks tegema.
Põka kolvil on keskel veel nõgu,auk vms. ca 70ml minu mõõtmiste tulemusena.Siis tuleks selle jagu veel uuest kolvist maha treida või?
Kiire rehnung annab tulemuseks 5,8mm,kui toorelt maha treida.Kolvi pea paksus peaks ka kuskil 11mm kanti jääma, umbes nagu vanal.
On soovitusi?!
Ilmad on ka nii head,et kohe lust garaazis nokitseda.Nii,et teadjamad meistrimehed,treialid andke infot!!
Tervitustega,
A.
Vasta

Olen kuulnud, et on pandud 20-le 54-ja kolb. Vahe on ju selles, et 20-el on põlemiskamber kolvi sees, aga 54-jal plokikaane sees. Kuidagi moodi ta kindlasti töötama hakkab, aga põlemine ei ole kindlasti hea ning arvan, et tekkib suitsemine ja käivitamine on vaevalisem. Aga kui muud üle ei jää, võiks ju proovida. Kui asja ära oled teinud, anna teistele ka teada. Edu!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne