Tervitus.
Ma olen viimasel ajal autoga jamanud:mootori vahetus,keretööd.
Aga sapparist:
Mootor seisab koos käimaga uksetaga.
Ühesõnaga hetkel on olnud kiire aeg ja hobi natuke kõrvale jäänd aga nüüd kui auto eest ära saab siis võtan keevituse kätte ja uuele katsele raami suhtes.Mõned väiksemad probleemid muidugi on ka- jagaja alt hakkas mingil moel tossu tulema ja see lõpetas enda töö... niiet peavalu jagub.
Aga mootori ja käigukasti ühendamine pole teab mis keeruline.
Sappari hooratta sisse sai treitud pesa,et dnepri hooratas sinna sisse istub ja siis puur kätte hiljem keermepuur ja poltidega kokku. Mina tegin siis asja nii lihtsalt kui võimalik,kuid jah on mitmeid paremaid viise kuidas sidur ja käima omavahel istuma panna.Kui kaks hooratast koos siis sai mõõdetud paras kaugus käigukasti ja mootori vahel (et nuut ja sidurivarras sobiks) ning vaheplaat vahele lõigatud.
Krt ei mäleta kas netis on pilte aga võin mingil hetkel üles panna.
Üsna robustne on mul hetkel see vaheplaat,kuid enne tööl ja siis ilu.
Ühe siinse foorumlase käest sain ühe valmis treitud pesaga 30hj või oli see 26hj hooratta kuid nagu selgus ei läind see 40hj külge mis mul parajasti soolas oli.Niisiis sai tööjuurde enda 40hj ja dnepri hooratas kaasa võetud ja sobima treitud.
Peaks mainima ,et mul ei olnud sappariga ega ka dnepriga reaalselt kokkupuudet enne üldse olnud kui need jupid(mootorid,käimad) endale soetatud sai.
Kuid nagu selgus piisab vaid sellest kui tead asjade tööpõhimõtet ja kõik läheb nii nagu vaja.Lihtsalt on vaja natuke lihvida nende asjade kokkuistumist.
Ehk oskaks mõni tegijam meister paremini seletada kuidas asjad käivad.
Ise jälgiks huviga diiselmasinate projekte... kuidagi varju alla jäänud see värk.