Postitused: 5,829
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Kõik sõltub sellest, kas Sa ise oskad tehnikapoolega midagi teha või mitte. Juhul kui vastus on ei, siis soovitaks pöörduda hoopis mõne välismaise rolleri poole.
Vene masin tahab siiski saada hoolast kätt ja ka korralik Vjatka hävib puuduliku hoolduse tõttu väga kiiresti. Pealekauba ei ole tema kiirusomadused suuremad asjad. Lisaks veel ka vajadus omada A-kati lube. Esimene ettejuhtuv politseinik võtab lubadeta ja numbrita Vjatka kindlasti teelt ära.
Kokkuvõttes: Vjatka omamine on teatud stiili väljendus ja selleks tuleb teha kompromisse. Küla- või linnavahel niisama kummivilistamiseks teda osta pole mõtet.
Asp
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
tia kallis see vjatka on kui endale tahaks osta ja kas nende juppe liigub ja kas ta vastupidav on ?
kas kellegil on sellest rattast pilti ?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Vjatka aeglaseks sõiduks ette nähtud. Vastupidavus väga vilets. Valgustehnika pea olematu. Aga väga stiilne küll.
Mis rolleri mootori sinna taha plaanite panna. Elektron oli Vjatka järeltulia. See samasugune mänguasi.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Ma soovitaksin Tuulat juba -- el starter, neli jalakäiku, võimsam kolviloputaja ja elektrisüsteem stabiilsem tagakiik jne
kuigi mõnele Tuula välimus ei meeldi.
Räsitud Tuula/vjatka saad 500-2000 kätte
täielikuks renoveerimiseks kulub 1000-10000 krooni
Kui korralikult ära teed, siis vahitakse päris kõvasti -- eristub massist, need pinisevad 50sed hiinasääsed on juba üsna tavapärasteks juba muutunud
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
tuula on väga ilus ratas aga...
Tuula mootor on väga ebatöökindel - kuna generaatorstarter on väga raske ja tavaliselt tasakaalust väljas siis 90% tuuladest vajab umbes 1000km järel väntvõlli raam(rull)laagri ja simmeri vahetust... aitab muidugi tasakaalustamine ja skf\'i laager (800.-).
Aga sõitmiseks on tuula harjumatule isikule väga ohtlik - raske masin, kõrge raskuskese ja laiad ääred - kui vajuma hakkab, ja jalga üritada maha panna siis kipub jalaluid lõhkuma...
ja normaalne maanteekiirus on kuskil 70km/h.
aga mulle see masin ikkagi meeldib!
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Hangi üks pees mootoriga ja dokumentideta vjatka ja üks sodiks sõidetud tänapäevane 50cc roller...
ja paned vjatkale selle tänapäevase rolleri tagkiige/mootor/ratas tüki. See ristsugutamine ei tohiks küll ühelgi inimesel, kes on ennem ka mutrivõtit käes hoidnud üle ühe nädalavehetuse aega võtta...
ja siis on sul ilus roller, mis ei vaja ka lube ega ka dokumente. Ainuke puudus, et natukene raskem kui plastmassroller...
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Tsitaat:Originally posted by oldmoped
Hangi üks pees mootoriga ja dokumentideta vjatka ja üks sodiks sõidetud tänapäevane 50cc roller...
ja paned vjatkale selle tänapäevase rolleri tagkiige/mootor/ratas tüki. See ristsugutamine ei tohiks küll ühelgi inimesel, kes on ennem ka mutrivõtit käes hoidnud üle ühe nädalavehetuse aega võtta...
ja siis on sul ilus roller, mis ei vaja ka lube ega ka dokumente. Ainuke puudus, et natukene raskem kui plastmassroller...
siis oleks kasulikum võtta juba korraliku Lääne rolleri mootor, midagi 80-100cccm, sest vjatka arhailise välimusega ei sobi 50ccm mootori armetu pinin üldse kokku.
Ei usu et ARK-ga probleeme tekib, mootorit nad üldjuhul ei vaata, peaasi, et kerenumber passis olevaga kokku läheb
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
ehitasin aastaid tagasi kolmerattalise võrri. sellise üliväikese. kord peeti kinni küll ja riieldi, aga seaduslikku alust neil riidlejatel vist polnud jah. esituli oli ka ees. aga ärme hakka arutlema selle üle, kui kindlalt ei tea. seega teen ettepaneku vastata inimestel, kes kindlalt teavad, küsimusele:
MIS PIIRANGUD ON ISETEHTUD MOPEEDIDELE?
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Karta on, et sellele küsimusele on võimatu ühest vastust saada kuna Eesti seaduste järgi ei ole mopeed mootorsõiduk! Ja sellest tulenevalt ei saa talle olla ka mingeid erilisi tehnilisi nõudeid määratletud peale selle mis on mopeedi definitsioonis, et: kuni 3 ratast, juhtrauaga juhitav, kuni50cc ja kiirus kuni 45km/h.
Sõites peaks kehtima tavaline LE, nagu kõigigi liiklejate puhul: Peab kandma kiivrit, põlema ees valge esituli, ei tohi üldkasutavatel teedel juhtida alla 14aastane isik ja 14-16 aatasel juhil peab olema spetsiaalne mopeedijuhiluba...
Erinevates riikides on mopeedidele kehtestatud erinevad tingimused - soomes on mopeedid arvel, vaja liikluskindlustus. Rootsis on nagu meil. USA ja Canada on osariigiti erinevad nõuded - mõnes kohas on nõutavad pedaalid, mõnes kohas automaatsidur, mõnes kohas on ainult võimsuse, mitte kubatuuripiir jne jne jne
Arvata on, et peale EU\'sse jõudmist ka meil seadusi muudetakse ja vastavalt ka mopeedile täpsed tehn. nõuded defineeritakse. Aga sinnamaani...
Ja ise loodan, et koos EU\'ga muutub eestis legaalseks ka \"mopeedauto\"...