Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Siiamaani olen tunde järgi pannud, nüüd hiljuti pärast remonti hakkas rihm (volvo 440) natuke häält tegema. Siit küsimus, kas on mingi praktiline soovitus, kuidas kontrollida, kas rihm on piisavalt pingul?
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Vahest on lausa karbil pilt aga muidu kõige pikema vahega st. sirge osa peaks saama vabalt 90 kraadi keerata. On muidugi automarke nii erinevaid et kõigil see pikk vahe lausa päris lühike(nt. VW Golf 1,2,3 versus Chrysler Voyager). Volvo 440-ga kogemus puudub aga kunde S40-l on küll korra rihmarullik ära lagunenud , õnneks klapid tal kolbe ei puutu.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
üldiselt kui rihm häält tegema hakkab siis on ta liiga pingul.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 3,691
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
10-07-2009, 13:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2009, 13:05 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
(10-07-2009, 12:10 PM)rollfix Kirjutas: kõige pikema vahega st. sirge osa peaks saama vabalt 90 kraadi keerata.
ma olen oma ooplitel samast nn üldprintsiibist lähtunud. Kui asi keeruliseks ajada, võib ilmselt lisaks pikima osa pikkusele ka tema asukoha ja klapifaasid muutujatena sisse tuua - aga see läheb ilmselt igatpidi liiale
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"