võrri mees
Registreerimata
matix Kirjutas:jah, seda kyll. seda tean nyyd ise ka, kuid delta enam ei lähe käima!
karbuss on täitsa puhas.
säde on väga nõrk. selline tunne, et see hall karp(mis selle nimi oligi?) seal küljekarbis on läbi.
ja kas keegi teab, mis selle hind on?
See elektrikarp maksab tondil 450kr ei tahaks uskuda et see on läbi.
Kurnakupp
Registreerimata
Vaata generaator üle.
Mul kunagi oli kah säde sarnaselt imelik, nagu sa kirjeldasid. tookord oli mul probleemiks see, et gereraatori kahest mähisest (trafost?) oli üks oma külmjoodisest lahti tulnud. Ja see juhtmeraibe hoidis oma õigele kohale nii lähedale, et ma ei pannud seda tähelegi enne, kui kruvikeerajaga kergelt vastu läksin.
Jootsin tagasi kinni ja säde oli tapja (ehk siis 5+ ). Mul on dezamet mootor, aga mine-tea ehk, sulgi sarnane viga.
PS! Kas jõudu võib vähe olla ka siis, kui süüde on pisut varane?
Mul endal on selline probleem, et kui seisan paigal ja mootor töötab, lükkan järsku gaasi põhja, siis alguses lõõb tuurid hoopis alla (umbes 1,5 sekundiks) ja alles siis hakkab koguma.
Jagajale jäävad näpud.
Jagajasse jäävad näpud.
Kurnakupp
Registreerimata
Külmast peast jah, aga soojalt kah. Võibolla saab pidevalt liiga palju õhku peale? Äkki peaks karbussis (dezamet) siibrit düüsi nõela suhtes allapoole laskma?
Kurnakupp
Registreerimata
Mnjah, pean tunnistama- ma pole mototerminoloogias just kuigi kodus.
Igatahes on mu dezamet mootori küljes isemoodi karburaator, mille sees on düüs nagu ikka (ehk siis vägagi kitsuke toruke). Ja selle sees on omakorda nõel, mis on kinnitatud siibri külge, ja mis liigub üles-alla, kui gaasi anda. Nii-siis määrab selle nõela kõrgus, palju bensiini saab õhuga segatud enne, kui ta karbussist edasi liigub. - nii tundub mulle loogiline
Loodan, et mu jutt suisa sõge ei tundu.
Äkki kutsutakse seda hoopis lihtsalt nöelaks, või siibri nõelaks vms...
karukoobaz
Registreerimata
kas sul ikka silindris kompressiooni on????
mul oli kaa delta, tal vahest kadus kaa jõud ära siish panin uued silindri tihenid ja asi läks palju paremaks!
karukoobaz
Registreerimata
ah jaa see et sa võid ka uued kolvirõngad panna kui need on kulund!
Postitused: 2,419
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
Minul oli selline jama et ununes Talveks bensukraan lahti ja väntvõll jäi just sellisesse asendisse, mis lubas küttesegul karterisse voolata. Nüüd kevadel käima pannes oli segukruvi täitsa kinni ja säde ilus sinine ja ika lõi küünla märjaks ja leegitoru vahelt voolas küttesegu välja. Pika jamamise epale jõudsin selle Karteri kruvini, mingi spets ainest spets möödus kruvi(hästi pehme metall) ja kui selle lahti keerasin sain aru kuhu pool paaki bensu oli kadunud.
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
[/size][/font]Mul on võrr päris korras käima läheb hästi tippkiirus umbes üle 50km/h aga kui kohapealt ära minnes pole jõudu et hakkab välja surema. et pean siduriga mängima ja hoogu juurde lükkama siis enam vähem saan liikuma.Aga mu sõbral on ka võrr et tal läheb ilustu kohapealt minema. Ootan vastuseid mida teha mis viga võrril on?
Postitused: 27
Teemad: 4
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
26-06-2010, 22:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2010, 10:24 AM ja muutjaks oli
elva.Joonas.)
Minu Minil sarnane mure nagu teema algatajal, aga lisaks, et mul on nii, et kui kerge hoo, näiteks alla mäge sõita, siis saab teine käik oma õige hääle ning tuurid. Ma usun et asi on kas süütes või karbussis. Siit kysiks jälle seda syyte asja: määran kolvi ylemise asendi. Nyyd 3.5mm mõõtepulgakesel täpp ylespoole ja tolle järgi liigutan kolvi uute asendisse - siit kas ma pean vaatama, et andur ja magnetil olev soon oleks kohakuti või kuidas? See on mulle segane. Tehase märgistuse järgi tean kuidas määrata, aga niiviisi peaks saama selle kindla ja õige asendi.
PS vabadust et tyytan korduma kippuva syyteküsimusega
Lugupidamisega,
Joonas