Väiketraktor
#81

Tere.
Kah siis paar kuud olnud jinma 284. Esimene tehnohoole kah tehtud.Praegu käsil kartuli võtt. [Pilt: 16822074_LPWv.jpg]
Vasta
#82

kass Kirjutas:
hillar Kirjutas:Belarus on teinud ühe huvitava väiketraktori seeria: 300
[Pilt: 800px-Tractor_Belarus-320_MK-1.jpg]

Belarus 320.3 näeb välja üpris vahva, aga Eestis vist veel saada pole (belesti koduleheküljel pole). Hind: http://www.nirgos.com/tractors-belarus-price.htm

Ei viitsi hetkel üle õue kõndida vaatamaToungue kuidas seal hetkel nende väiketraktoritega on, aga juunis Agri 2008 messil Säreveres igatahes neil selline aparaat väljas oli ja ringi põrises, usun, et ka praegu laos olemas.


antslas juba vurab selline pikemat aega
Vasta
#83

Kui kellegil huvi ja keelt oskab on lugemist ja vaatamist sellel aadressil
http://ctocf.proboards54.com/index.cgi#tractors. Üks muhe koht hiina tehnika kohta Toungue
Vasta
#84

tsehhikal vajub küte ära millegipärast.
aru ei saa, miks ja kuhu. Paak on ju kõrgemal, kui kogu muu süsteem... Mida oskate soovitada?
Vasta
#85

Meil mootoriprobleemi tõttu TZ seisab. Oleks huvi mõne moodsama diiselmootori peale panemise vastu. Kas keegi on üritanud? Ise kaalusin mõne diiselgene mootorit. Too Lombardini (või Longhorni või mis iganes...) mida TZ-le ametlik esindaja pakub on liiga kallis (75k), väga atraktiivne on aga Tuulas valmistatavad 1pütased 4 taktilised väikese müranivooga mootorid. Hind neil ka suhteliselt kobe- alla 20k (kui ise jrgi minna). Niisiis, kas keegi oskab midagi tarka selle kohta kosta? Mõnd mootorit soovitada?
Link nendele mootoritele:
http://www.tulamash.ru/ob.htm
Vasta
#86

viimane link ei ole asjakohane, seal hinnad. Õige koht siiski see
http://www.tulamash.ru/en/prod_dizel.htm
Vasta
#87

Kas siin pole sobivaid mootoreid? http://www.hortulus.ee/index.php?lang=es...&cat_id=12
Vasta
#88

paraku need hortuluses pakutavad diiselmootorid on väga lahjad. TZ-i originaalmootor oli vist 8.8 kW. Aga isegi see oli raskematel töödel suht piiri peal. Uuel mootoril võiks ikka vähemalt 10 kw ära olla.
Vasta
#89

Kui Hortuluse omad lahjaks jäävad, siis Stokkerist saab kõike. Tõsi, reservi peab siis olema pangaarvel - nende asjadel on hinnalipik üsna pikk.

Ja kusagilt 30 kW pealt hakkab juba suvalise traktorimüüja kataloogis mootorit leidma...

Kes neid Honda mootoreid müüski? Samal firmal oli ka miskine Itaalia diiselmootoritootja esindusõigus. Seal oli 15 kW täitsa olemas, ühepütane. Aga praegu ei leia linki enam üles...
Vasta
#90

Stokkeris ei ole. Stokker soovitas Estmotors-isse helistada. Seal on olemas ka needsamad Lombardini 2 pütised mootorid, mida TZ valmistajatehas pakub. Aga need ikkagi v kallid- 50000. Tuula vabriku toodangu (millele ülalpool link) tegid nad ka maha (kuigi ega nad neid ei teadnud)
Vasta
#91

Kahjuks leidsin sellise info:

Kuupäev Etapp Kirjeldus
1. 20070604 Pankroti väljakuulutamine AT 04.06.2007 --> pankrotiteade 1. Rahuldada Rescomec OÜ avaldus pankroti väljakuulutamiseks.2. Kuulutada välja RESCOMEC OÜ (endine ärinimi KMT Tehnika Eesti) (reg.-kood 10962846) pankrot 04. juunil 2007. a kell 16.00.3.

Seega neid vist enam Eestist osta ei saa.

flanagan Kirjutas:
mrali Kirjutas:Ametlik nimi sel ikka TZ-4K-14.Praegu sarnane masin t�ehhidel tootmises kui MT8-132.2. Vt ka http://www.agrozet.com/index.php?str=06&id_zbozi=3214 (paraku vaid t�ehhi keeles)
Neid masinaid on võimalik ka Eestis osta.Küll tellimise peale.Firma nimi ei tule küll paugust meelde,aga midagi sellist kui KMT või siis KMK Tehnika ta oli.Asub Tabasalus ja osakond ja müügiesindus on ka Mõigus.Lennujaama poolses servas,Tartu mnt ääres.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#92

Kui natuke googeldada, siis ameerikas on päris palju Jinma foorumeid ja nad museas kõik kiidavad seda. Pidi olema pisike, tugev ja toores riist. Oli lihtne ära lôhkuda, kuna tal pole piirajaid (eriti mullatööde jaoks)

söödik Kirjutas:Kas siin keegi Jinma omanik kaa on? Tahaks teada kuidas masin töötab. Alvoros müügimehed seda muidugi kiirsid aga huvitav kuidas ta reaalselt vastu peab..
Ja teine masin mis on silma jäänud on Kioti. Pole küll veel reaalselt vaatamas käinud, aga müüja kodulehel on kaa kaks pisikest mudelit olemas. Neid saab vist registreerida kaa. Kas keegi oskab neid kaa kommenteerida?
Vasta
#93

shebelev Kirjutas:Kahjuks leidsin sellise info:

Kuupäev Etapp Kirjeldus
1. 20070604 Pankroti väljakuulutamine AT 04.06.2007 --> pankrotiteade 1. Rahuldada Rescomec OÜ avaldus pankroti väljakuulutamiseks.2. Kuulutada välja RESCOMEC OÜ (endine ärinimi KMT Tehnika Eesti) (reg.-kood 10962846) pankrot 04. juunil 2007. a kell 16.00.3.

Seega neid vist enam Eestist osta ei saa.

flanagan Kirjutas:
mrali Kirjutas:Ametlik nimi sel ikka TZ-4K-14.Praegu sarnane masin t�ehhidel tootmises kui MT8-132.2. Vt ka http://www.agrozet.com/index.php?str=06&id_zbozi=3214 (paraku vaid t�ehhi keeles)
Neid masinaid on võimalik ka Eestis osta.Küll tellimise peale.Firma nimi ei tule küll paugust meelde,aga midagi sellist kui KMT või siis KMK Tehnika ta oli.Asub Tabasalus ja osakond ja müügiesindus on ka Mõigus.Lennujaama poolses servas,Tartu mnt ääres.
Tervitades,Flanagan
Julgen pakkuda, et Flanagan mõtles hoopis seda firmat http://www.krkmoigu.ee/index.php
See firma on aastaid tegelenud TZ-ide ja MF-ide ja neile varuosade maaletoomisega...
Vasta
#94

Panen siis paar künni pilti. Adraks överum aastast 1955 vist.
[Pilt: orig_17673399_Uvhj.jpg]
[Pilt: orig_17673405_S39b.jpg]
[Pilt: orig_17673407_8jWR.jpg]
Vasta
#95

Loodan, et see teema sobib, ei näinud mõtet ka uut teha.

Aga sai siis nädalavahetusel enda MB-1 + iseehitatud haagisega (ehitaja pole siiski mina) puid veetud.Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#96

TZ-4K-14 ei taha käima minna. Starterit ringi ajades suitseb piimjalt ja kõvasti. Teise samasugusega vahetasin pihustid ka prooviks ära, teine käivitub poolest pöördest, see mitte. Pihusti viga ei tohiks olla. Kõvasti käiates ja gaasihoovaga mängides kuidagi käima ikka saab, kui starter nüüd ära ei sure. Mida peaks tegema? Mis võib olla probleemiks? See mutikas, kust väidetavalt pumba kütte kogust muudetakse, selle kruttimine siia või sinna tulemust ei anna. Eeldusel, et ta üldse korras on. Kusagilt pidi saama ka kütuse pritsimise ajahetke määrata, aga see on vist pumba sees? Seda ei oska ise otsida.
Aidake, mis võib olla viga, et ei käivitu! Natuke on selline tunne, et küte pritsitakse liiga vara või siis liiga palju. Nagu lämmataks ära mootori...
Esimese matsu teeb alati, kuid seejärel hakkab lihtsalt toorest suitsu ajama. Käivitub pika käiamise peale pigem vähese gaasiga, mitte gaas põhjas. Mis teha?
Vasta
#97

Ma kahtlustaks pumpa. Kunagi oli kah taoline jama ja sai pump vahetatud (käivitus kohe). See masin käivitub ja käib ka väga vigase pihustiga väga hästi (ära sealt viga otsi) Normaalselt peaks käivituma kui gaas põhjas ja käivitusnupp teeb vajutades klõpsu (lükkab kütusekoguse maksimaalseks). Pritsehetke muutmine käis vist "tihendi" paksusega mängides.
Vasta
#98

kas pumba saab kergesti kätte?
Saaksin omavahel need ära vahetada, kui see väga keeruline/ohtlik poleks ja siis proovida.
Ega uut pumpa ehkui peale pole jumet osta, kas kusagilt olekski?
Vasta
#99

Pumba saab kergelt kätte. Kraaan kinni, pealevool lahti, kõrgrõhutoru ära, kolm mutrit lahti. Hea oleks kui kolb oleks ASS kuid ei ole vajalik(Nukk ei suru pumpa üles. Muidu pead pumpa nats alla suruma, kui viimast mutrit eemaldad). Gaasi võiks sättida umbes veerandi peale (latt peaks siis parajas asendis olema) Tõsta pump välja ja jäta meelde, mis asendis latt on. Pumba all peaks olema metall reguleerimis seibid ( tihendi asemel ja ära siis teisemehe omadega neid sassi aja kui eksperimendi lõpetad). Kui paigaldad, siis pane pumba latt sellisesse asendisse nagu eemaldades oli (läheb lihtsamini regulaatori kahvliga kokku). Siis mutrid kinni, pealevool külge, kraan lahti, keera pumba pealt tuts peaaegu ära ja lase õhul välja tulla. Kui midagi ei tule, võid tutsi ära võtta (seal all on vedru ja klapp) tõsta klappi kui see ise üles ei kerki ja lase õhk välja. Keera tuts tagasi (tugevalt pole vaja). Keera kõrgrõhu toru pumba poolt kinni, ülevalt jäta pool pööret lahti. Anna starterit kuni pritsib, toru kinni ja siiiiis peaks kohe käima kah minema Wink

Kui pumba latt läks regulaatori kahvli suhtes valesti, siis ei käi gaasi hoob võibolla õigesti. Kui gaas liigubki õigest aga kahvli suhtes on pumba latt valesti, siis kas ei käivitu ültse või läheb lõhkuma(ruttu pihusti toru lahti)Smile

Peaks olema kõik ohud kah kirjasSmile
Vasta

natuke ebaselgeks jäi, mis asi on latt siinkohal. Siis võib vist lahti kiskuma hakata.Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne