Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
see auto on igasugu kino näinud, muuseas kunagi oli ta musta värvi ja suured valged kala rood peale maalitud
Postitused: 48
Teemad: 13
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Tore, et midagigi kuuleb sellest autost siis. Loodame, et tema tulevik tuleb siis kah helge, kuigi ise ei oska hetkel midagi lubada, et mis temaga teen.
Postitused: 163
Teemad: 13
Liitus: Feb 2004
Maine:
1
Enamus eriautosid ei ole olnud autovalmistajatehase (ehk siis konkreetsel juhul MB) tootmispogrammis. Tehases valmistati meie näitel pika teljevahega ja nö. pooliku kabiiniga ðassii, mis vastavalt tellimusele pealisehituse valmistaja juurde suunati. Arvestades auto vanust, võiks pealisehituse tootjaks pakkuda Binz'i või Miesen'it, kui oletada auto erivarustuse Saksamaist päritolu. Kindlasti peaks olema kerel mõni silt, mis pealisehituse tootjale viitaks. Kere järgi julgeks rohkem Binz'i pakkuda.
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
antud konkreetne isend on ikka ajaloolise tähendusega liikur (pole välistatud, et just see beez), mina tean seda aastast 98 ja juba siis oli seal rohkem viina joodud kui eesti vabariiki eksporditud selleksajaks, aga igaljuhul on tegemist liikuva verstapostiga, pärineb ka masin sellest ajast ja kohast kui sai "lempsi poest" seda liisida, no ca 20% intressi kuus jne, väidetavalt kasutas seda nii mõnigi band ja pole välistatud, et see liikur on ka mõne hiti taimelava.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Ansambel "Kala" peaks selle masina ajaloos mingit rolli mänginud olema.
Postitused: 3,535
Teemad: 26
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Üks selline musta või tumepruuni värvi isend oli 1993. aastal Martini-nimelise mehe omanduses ja paiknes see peamiselt Õismäel Harku järve ääres, seal kus praegu mingi suur lille- või aianduspood on. Masin oli seest lagedaks löödud ja veeti sellega inimesi viimsesse puhkepaika. Samal mehel oli ka ürgaegne Volvo Wiima buss ja mingil hetkel sai ta endale ka w123-mersu baasil kiirabi, mille ta samuti katafalgiks ümber ehitas.
Postitused: 48
Teemad: 13
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Konkreetne isend on eestisse tulnud 1993 aastal. Vaatasin nüüd natuke autot üld ja uurisin tema kohta. Tegemist on tõesti Binzi toodanguga, seda tõestab birka vasakul uksepostil. Kerel on väljas roostet päris palju, ka suurem osa põhjast tuleks vahetada. Karbid on justkui okei ja tagasilla/ vedrupüstakud tunduvad kah kõik ilma roosteta. Mootor käivitus külmast peast poolest pöördest, peale pooletunnist sõitu ja väikest tiiru läks masin aga keema ja peale veidikest puhkamist enam käivituda eitahtnud. Külma mootoriga läks jälle poolest pöördest. Positiivseteks külgedeks on masinal see, et sees on väga korralik armatuur, tagaosa peaks olema hüdrauliliselt tõstetav, ja ka kõik kroomosad tunduvad suhteliselt veatud. Plaanis siis hetkel värvkatte uuendada, kuid siiski roosaks jätta ja kongi igasugust pulli meelelahutust panna. Seda kõike üritaks siis teha nii, et originaalsust väga ei riku. Samuti peab peatama rooste leviku kerel, kuid tuleb tunnistada, et põhjalikuks keretöödeks ei jätku mul aega, raha, kuna on ka teised projektid, mis seda neelavad.