Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
07-09-2009, 08:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2009, 08:34 AM ja muutjaks oli
jurkman.)
Plaan osta esimene diisel, nimelt Mersu Vito hinnaklassis kuni 100 000.
Oskab keegi nõu anda, kuidas sellise diisli seisundit hinnata, kas on näiteks normaalne, et vibra on selline, et rool päris korralikult väriseb, või et 4000 pöörde juures annab päris kenasti tossu tagant, väidetav läbisõit 170 000 *( va. 1998)??
Oleks väga tänulik iga nõuande eest.
Postitused: 10,879
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Khmmm... Ma nii julmalt ei sunniks inimest jooksma (mine seda tervisllikku seisukorda tea), aga soovitaks soojalt probleemidega masina juurest ärapoole jalutama hakata.
Alguseaja Vitod on enamuses saast ja kui seda just kommipaberiraha eest ei anta, siis ei tasu sellega jantida. Potentsiaalseid probleeme on palju...
Mõned vihjed: heitgaaside lõhn mootori juures - enamasti surnud pihustuiseibist. Remont....halvemal juhul uus plokikaas... Vibra juba vihjab sellele.
Suits tuleb enamasti vigase turbo tõttu. Jällegi, £££££....
Tasub lugeda läbi meie kallite kaasmaalaste kogemused margifoorumist foorum.clubmb.ee. Otsing ja Vito peaks seda (kahjuks enamasti kurba) lugemist ikka andma.
Samas heas korras diiselVito on asine sõiduk. Ainult leia see heas korras Vito Eestist...
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Tänud, kes vastasid, küsiks, veel, kas poleks siis mõtet Transit või Tranporter osta, kuidas nende kvaliteediga on?
Kas selles pole väga hullu, kui pööretega veidi suitsu annab, või viitab see juba tõsisemale rikkele?
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
(07-09-2009, 14:55 PM)dad Kirjutas: (07-09-2009, 14:48 PM)jurkman Kirjutas:
Kas ma juba korra ei öelnud, et JOOKSE?!?!?!
Dad.
Ausalt öeldas ma jooksingi selle isendi juurest, kusjuures papi muudkui elistab ja vihub meile saata osta osta!, siinkirjutatut lugedes võib oletada miks
aga kas asi on tõesti nii hull? Neid vanemaid Vitosid liigub päris palju, mul oma garaaz ja remontimisvõimalus olemas, millesse harilikult Vito kooleb? või läheb remont nii kulukaks, et tuleb maha kanda, lammaritest peaks ju jubinaid olema????
Postitused: 1,336
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
48
Transit, eriti -2000 aasta oma, on pommikindel tööloom. Jupid odavad, saadaval ja kestavad ka.
Miinused - suht lärmakas, roostetab isuga.
Kui leiad korraliku isendi, siis võta. Sama käib muide ka transporteri kohta. Jama on selles et enamus neist on eelmise või üleeelmise peremehe poolt läbi sõidetud. Igasugused väikesed läbisõidud võid unustada - need autod ostetakse juba uuest peast selleks et tööd teha.
Pakutav voya - kui minibussi tahad siis võid mõelda, kui bensiinikulu ei ehmata. Kaubikuks on ta pisike. Mina ise usa rauda ei armasta.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Voja kohta tean öelda, et iga remonditöökoda neid väga remontida ei võta kuna juppide saadavus ei ole võrreldav euroopa omadega. mugav on ta küll. Transit siis kui kuni 2000a. tõsine tööloom ja ega ta nüüd niiväga ei roosteta kah. remontida üliodav nagu fordi ikka. Transporter - sillas pisut liiast kuluosasid võrreldes nt transiidiga. remont pisut kallim, aga mitte väga ulme. ka hea tööloom. vitost ole hea ja hoia eemale, kui just päris uut ei osta.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Siis pean asutama diisel-Voyade ehk paadimootori-pe*ede remontimise kuuri ... selle mootori juures pole juppi mida kätte ei saaks, hinnad suht-koht keskmised ja remont teostatav lumehanges. Ning kõige põhilisem, et igasugu keerulisi diagnostikaseadmeid on vaja haruharva ja siis ka nö "viimase vindi pingutamiseks", enamus remonttöödest tehtav sisetundega ja silmaga mõõtes.
Dad@hetkel.vale.elukutsega
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
(08-09-2009, 15:28 PM)dad Kirjutas: Siis pean asutama diisel-Voyade ehk paadimootori-pe*ede remontimise kuuri ... selle mootori juures pole juppi mida kätte ei saaks, hinnad suht-koht keskmised ja remont teostatav lumehanges. Ning kõige põhilisem, et igasugu keerulisi diagnostikaseadmeid on vaja haruharva ja siis ka nö "viimase vindi pingutamiseks", enamus remonttöödest tehtav sisetundega ja silmaga mõõtes.
Dad@hetkel.vale.elukutsega
Mõtlesin pigem seda, et paljudes väikestes autovaruosi müüvates poodides ei ole usa autode jaoks katalooge. meil ntx on paljud asjad mida vahetanud oleme on autoomaniku enda poolt toodud noist tlna USA autode poodidest(AB vms). meie kataloogid - ei elektron ega paberkandjad ei näita lihtsalt paljusid vajaminevaid detaile.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
(07-09-2009, 11:11 AM)taavi Kirjutas: roostetavad ka need suht mõnuga.
Oleneb kus seisnud, kodus sama aastakäigu vito ja rooste puudub.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Sorry,aga kipub jälle välja kujunema siin teema "Iga l..s kiidab oma vi..u".
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,336
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
48
Mu -91 aasta oma on ka suht kole, aga kuna ma teda majapidamissõitudeks kasutan siis mind ei häiri.
Remondimehed väidavad muidu, et vanemad aastakäigud mädanevad vähem millegipärast.
Postitused: 72
Teemad: 3
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
peale 2000 Transitit võib pidada .eriti ei lagune ja edasi liigub ka.Kui soidad pikki otsi vota 2,4l 92kW mootoriga.taissyndiga soidavad 5-600 k ja kytet ka ei raiska.kui soidad libedal,vaata veojoukontrolliga,kui on tagaveoline,kui soidad magedes,vota esiveoline 2,0 TD 92kW kannatab hasti pikki otsi.