Postitused: 98
Teemad: 18
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Ranneti auto tuledega oli asi nii, et lisaks originaatuledele oli neist sissepoole kandle sisse asetatud veel üks paar. Ka need paiknesid saamasugustes niklist \"kaussides\" (asusid vahetult originaalkausside kõrval), nagu originaalidki.
Postitused: 220
Teemad: 18
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
To: eno
Leia foorumis Gaz - 24 klubi ja sealt lk. 7, kus pildil TOPi õue peal autod reas. Vasakult esimene siis L. Meri kasutuses olnud, järgmine auto G. Otsa kasutuses olnud, edasi Sm. ...... kasutuses olnud ja viimane musta värvi ongi J. Smuuli auto.
Lugupidamisega
Sm. Tasku
Gaz - 3102 (1984), sm. ......... kasutuses olnud
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Mina näen siiski piiri väärtusliku ja väärtusetu kola vahel. Mingi suvalise seltsimehe auto pole midagi erilist, aga see Smuuli meres pestud volga on ikka väärtuslik. (Kui JS jommis peaga merre pani ja militsionäär selgitusi tuli küsima, vastanud kirjamees, et igaühe oma asi, kuidas autot pesta).
Muide trombonist Ants Nuudil seisab praegu Sapukas, mille oli ostnud omal ajal Henn Rebaselt. Aga ma ei usu, et ta selle ära müüb.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Kümmekond aastat tagasi olen istunud Volgas, mis oli olnud kunagi Arnold Rüütli ametiauto. Seda siiski mitte Ülemnõukogu Presiidiumist, vaid Tartu sovhoosi päevilt. Võib arvata, mis seisus see tollal 20 aastat vana sõiduk oli. Eks ta läks varsti vanarauaks.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 98
Teemad: 18
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Mis Arnold Rüütli autosse puutub, siis olen sellega mitmeid kordi sõitnud. Samuti olen ma Arnold Rüütliga tennist mänginud, koos saunas käinud ja ka õlut joonud. Ning seda kõike viimase paari aasta jooksul.
Samuti võin ma talt küsida, ega ta oma praegust autot ära ei taha müüa. Uus omanik saaks siis uhkustada, et tal on Arnold Rüütli auto...
PS. Pean vist siiski lisama, et tegemist on meie presidendi nimekaimuga, kes on Pirita spordikaupluse üks omanikke.
Postitused: 222
Teemad: 16
Liitus: Jun 2002
Maine:
6
04-11-2004, 11:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2004, 11:30 AM ja muutjaks oli
TAR.)
Veel üks kriteerium, mis sõiduki haruldaseks võib muuta on ju ka kerenumber, mis identifitseerib sõiduki üheks esikümnesse, või üheks esisajasse toodetusse kuuluvaks. Mu arust oli vist Smuuli Volgaga see lugu, et kerenumber oli suhteliselt alla saja. Täpselt ei mäleta, ehk keegi teab täpselt, mitmes see oli.
Nii, et siis hr. Kägu valduses on masin, mis vastab juba vähemalt kahele \"harulduse kriteeriumile\". Kindlasti on näiteks esimese saja hulka kuuluv masin haruldasem kui sama seeria suvalist seerianumbrit kandev sõiduk.
Kui sama ideed edasi arendada, siis võiks huvi pakkuda, olenevalt tootmismahust, nn juubeliseerianumbriga masinad. Näiteks miljonis mosse, või tuhandes TA-6. Need ümmarguse numbriga masinad said tihtipeale juba tehase liinilt maha veeredes eritähelepanu väärilisteks. Küll ehiti neid pärgadega või maaliti seerianumbrid suurelt peale.
Postitused: 220
Teemad: 18
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
To: TAR
Sm. Kägu valduses olev J. Smuuli Volga kerenumber on 8... aga levinud legendid pakuvad loomulikult ka muid meeliköitvaid numbreid.
Mis puutub kunagise Ülemnõukogu Presiidiumi esimehe sm. Rüütli ametiautosse Gaz - 3102, siis selle praeguse omaniku poolt küsitav hind oli 30 tuh EEKi, mida pidasin kalliks ehk mälestused ületasid eseme hinna. Aga sealsamas kõrval seisis endise ATK esimehe ametiauto Gaz - 3102, mille hind oli palju sobivam. Ja millega oli sõitnud väga korralik autojuht.
Kokkuvõttes arvan ka, et kui midagi soetada, siis võimalusel ikka oreooliga auto, mitte suvalise sepa käest või midagi sellist.
Lugupidamisega
Sm. Tasku
Gaz - 3102 (1984)
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
pkuldsaar Kirjutas:Valdo mainitud Aadu Hindi auto, beez pobeda, oli meil toorikuks. Oli teine väga kehvas seisus ja praktiliselt taastamatu. Kuulus naise isale kellest ta seisma jäi ja praktiliselt maha roostetas. Panen ka mõne pildi antud isendi kohta:
Eesti kultuuri- ja kirjandusloos kaalukat kohta omav Pobeda. Elo Tuglas märgib oma mälestustes kuidas Aadu Hint sõitis nende juurde Vabaduse puiesteele ja üheskoos tehti meeldejääv automatk kuskile Väikese Illimari radadele. Fiedebert Tuglas oli istunud ikka esiistmel ja olnud giidi-teejuhi rollis. Väga võimalik, et selle Pobi pilte leidub Tuglasest jäänud mahukas fotoarhiiviski.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
13-09-2006, 14:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2006, 10:52 AM ja muutjaks oli
eberhard.)
Veel kuulsaid individuaalkergesõidumasinate (nii nimetati 50-datel 60-datel isiklikke sõiduautosid) omanikke 1945-1970:
Akadeemik Hans Kruus M 400;
Akadeemik Harry Moora M400;
Kirjanik Holger Pukk Volga m21;
näitleja Ants Eskola Volga m 21
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
13-09-2006, 22:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2006, 22:02 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
See Smuuli wette sõit toimus minule teadaolevalt hallikasvalge GAZ 21.Oli teine mitte jõkke sõitnud vaid alla Muhu väina tammist.Liiklusmiilitsa küsimusele olla wastanud,oma asi kus oma autot pesen.Niipaljukest kui mina teda mäletan ,päris lahe mees oli.Aga see juba teemast mööda.Egon Rannetil siniwalge 4 tuleline GAZ 24.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Kunagi möödunud sajandi 40-date teisel poolel ja 50-datel oli tehtud mees nomenklatuurne kirjanik, Stalini preemia laureaat Hans Leberecht. Voldemar Panso päevaraamat märgib, et laureaat uhkeldanud Tallinna peal oma uhke rohelise "Buick"-iga.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Kas mõtled helerohelist metallik Buicku? See on vist siiamani alles??
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
(15-09-2009, 01:03 AM)denis23 Kirjutas: Kas mõtled helerohelist metallik Buicku? See on vist siiamani alles??
Panso-raamatus on joonealuse märkusena mainitud vaid, et Buick oli roheline ja kuulus Leberechtile. Rohkem detaile masina kohta ei esitata.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 100
Teemad: 32
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
Isiklik arvamus on, et need vanad vene autod mida toodeti pool sajandit ja rohkem, kui miljon, ei saa isegi saja aasta pärast mingi haruldus olla, kui neid veel kuuridest sadade kaupa leitakse. Pigem on haruldased ikka need autod millede tootmismaht oli alla 5000 sõiduki.
1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine