02-11-2008, 20:07 PM
unimüts Kirjutas:Nojah pudel on ka variant, aga kas just tark...Laurix Kirjutas:
...Samas mulle tundub, et sellel potipõllumehel polegi midagi tarka teha peale remondi;D teine variant on pudel.
unimüts Kirjutas:Nojah pudel on ka variant, aga kas just tark...Laurix Kirjutas:
...Samas mulle tundub, et sellel potipõllumehel polegi midagi tarka teha peale remondi;D teine variant on pudel.
Meistrimees Kirjutas:Kiitus neile, kes on vaevunud siia teemasse kirjutama. Kasutan masinat ju tegelikult ainult nädal aega sügisel ja kümmekond päeva kevadel. Põhjuseks ka ainult see, et saaks asja rutem tehtud. Õige see on, et võtab rohkem kütet kui mtz. Samas pole see vahe nii suur, kuna kasutan sellele masinale suht normaalseid haakeriistu. Adraks on nõuka ajal parimaks peetud tsehhi poolripp 5-ne, mis teeb töölaiuseks peaaegu 2,5 meetrit.Tuleb kergemini järgi kui kui vene 5*35. Kultivaator on ka tehtud 9-seks. Topeltratastele olen mõelnud, kuid künniks ärakistuda ka ei viitsiks. Samas olen vaherõngastest huvitatud, kuna jooks rattaid olemas. Tooks romulast mõne korraliku sõiduauto istme(mis tehtud inimese kere järgi ja toetaks ka selga) aga see peab olema väga õhukese konstruktsiooniga. Kabiini taguse ja rooli vahe on ikka suht väike. Millisel autol on sobiv iste?Kuidas sul adra kivikaitse vastu peab?Meie kandi omadel kunagi eriti hästi ei kestnud.Mul peaks olema mingeid tsehhi adra juppe,kuigi omal pole teda olnud.
ES 95 Kirjutas:Meistrimees Kirjutas:Kiitus neile, kes on vaevunud siia teemasse kirjutama. Kasutan masinat ju tegelikult ainult nädal aega sügisel ja kümmekond päeva kevadel. Põhjuseks ka ainult see, et saaks asja rutem tehtud. Õige see on, et võtab rohkem kütet kui mtz. Samas pole see vahe nii suur, kuna kasutan sellele masinale suht normaalseid haakeriistu. Adraks on nõuka ajal parimaks peetud tsehhi poolripp 5-ne, mis teeb töölaiuseks peaaegu 2,5 meetrit.Tuleb kergemini järgi kui kui vene 5*35. Kultivaator on ka tehtud 9-seks. Topeltratastele olen mõelnud, kuid künniks ärakistuda ka ei viitsiks. Samas olen vaherõngastest huvitatud, kuna jooks rattaid olemas. Tooks romulast mõne korraliku sõiduauto istme(mis tehtud inimese kere järgi ja toetaks ka selga) aga see peab olema väga õhukese konstruktsiooniga. Kabiini taguse ja rooli vahe on ikka suht väike. Millisel autol on sobiv iste?Kuidas sul adra kivikaitse vastu peab?Meie kandi omadel kunagi eriti hästi ei kestnud.Mul peaks olema mingeid tsehhi adra juppe,kuigi omal pole teda olnud.
Janek32 Kirjutas:24 volti starteri paigaldus käivitusmootori asemele ala 2tundi tööd.Pole ammu selliste ratsidega väga tegelenud, ehk valgustad selle 24Vstarteri paigalduse osas. Mida selleks tegema peab?
Töökindlus käivitusmootoril.... naerukoht.
Meistrimees Kirjutas:Ma tahaks pidada enast ikka mõistlikuks meheks.
rauno600 Kirjutas:Isegi olen suvel 150k silo sõkkunud ja pole mingeid muresi olnud,hommikul tööle ja lõunal seisma ja siis uuesti tööle ja õhtu seisma paagi täiega sai ikka päris mittu päeva läbi.Tagumise otsa peale oli panudud 8t raskus mis parandas traktori survet silole.Muidugi mazi mootor oleks parem võimalus aga mazi mootori ja 150 kasti ühendamisega peab olema väga täppne.T150k kütuse põlemise korralikust saab korras hoida sellega et kõrgsurvepumba tuleb korras hoida ja pihusteid tuleb ka samuti hooldad.8tonni raskus? Vast ikka mingi 2tonnine vundamendiplokk tagumisel poolraamil? Ei kujuta seda 8t nagu ette eriti.
Meistrimees Kirjutas:Tahaks teada täpsemalt seda starteri paigaldamist. Milline starter, milline ülekanne, kuhu kinnitatakse jne. Ja kui palju krõbisevat see kõik maksma läheb(starter, 2 akut, muud pudinad). Ja kas siis terve masin 24 voldi peale ringi?