Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Äkki sa mõtled ikkaXT3-7-t.
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
Õige on XT3-7,omal olemas niisugune masin.On veel raamat 1954-ndat aastast ja veel Eesti keelne.Ühe raamatu võin vahetada mõne mootorratta,auto,traktori kirjanduse vastu.
Mõned andmed:Tootmist alustati 1950a.Harkovis.Suurim kiirus12,73
suurim võimsus 12 hj,kaal 1400kg.litraaz 1,32.surveaste 5,silinder 81,88,kolvikäik125mm.tööjrk. 2-1.
KarboraatorK-14-b(vene b),magneeto M48b,süüteküünalHM 12/12AU.
gener.G30A2 ,rehvid ees 4,00-16,taga 8,00-32
Ees kaks laternat,taga üks,laternad Minski-Moskva motika sarnased.
Kolvid,kepsud,rõngad,saaled Gaz-51,Gaz-69,M-20.
P.S on mõningaid osasid üle.
Postitused: 4,435
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Muud ei olekski vaja kui küsiks siduri reguleerimist.Külje peal on kaan, see käib lahti ja seal varras,hoob polt kuidas teda nimetada.Aga sellega oli mingi kamm.Kas seal oli munakas või midagi läks sellega seal nihu ja seepärast peab traktori pooleks võtma.
JA kui künda sooviks siis peab sidur korras olema.
Oleks kellegil reg.luugi tagust joonist oleks hea.Tervet raamatut ei sooviks hetkel aga tulevikus küll.
Kolvirõngaste lukupilude mõõte võiks teada veel ja saale lõtku ka.Tolerantsid.
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
Kui küljekaan on maas,siis siduril on tihvt,tõmbad selle välja ja keerad kellaosuti suunas(juhi poolt vaadates)kuni tihvt läheb järgmisse auku ,kui vaja siis jälle järgmisse jne.
Surve-ja õlirõngaste lukuvahe 0,2-0,4mm piires.