30-10-2009, 21:01 PM
Täitsa huvitav, kuidas selline asi pöörab? Rattad koopasse ei jookse?
(31-10-2009, 18:00 PM)oxygen Kirjutas: Nii madal on mitte ainult ebapraktiline vaid ka lihtsalt kole.
(31-10-2009, 18:55 PM)dad Kirjutas: Tundub, et mõtekam on triipu panna kui "bemarist pesumasinat" teha?!
Mis see teiste pe*set nokib, millise rauahunniku ehitamisega mõni tegeleb?
Mõne jaoks võib see mõttetus olla aga kui rohkemaks raha pole, siis on see igal juhul etem, kui laaberdada ja naabrite autosid rüüstata.
Dad.
(01-11-2009, 00:21 AM)Timm Kirjutas: Ikarus-620 ülekandebuss?Ikarus 630 ja röntgenikabinet, sinna sattunud kolhoosist "Pärnu Kalur". Kindlalt sama buss, mis 80.-datel aastatel seisnud kai peal. Praegu kasutusel töökojana, tehnikat säilinud ei ole. Sisemusest oli alles veel tagumine diivan ja kapid-riiulid. Kabiini osa tühi, esiklaasidest aga ees just see, mis Järva-Jaani bussil puudu. Vanaraua plaani ei pidanud olema.
(01-11-2009, 01:32 AM)Edel Kirjutas: See on siis teine teadaolev Ikarus-630 eestimaa peal.Ega noid wist palju rohkem polnudki,röndgenbusse pean silmas.Ehk tuleb ka mõni SHKODA buss wälja.Mõmi aasta tagasi tundus n´mulle uskumatuna ,et wõib leida mõne 620 ,630.Aga ikkagi olid sellised olemas.
(06-11-2009, 22:57 PM)messershmit109 Kirjutas: [quote='Roland' pid='235979' dateline='1257441804']
Üks õnnetu Bobeda!