Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Raamatu järgi tegelikult ongi põhilõõril surem õhu (emulsiooni moodustamise) düüs ja sama suur abilõõriga kütusedüüs (0.95)...
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Düüside vahetus osutus väga heaks variandiks!
Kütusekulu on peale seda ikka suht minimaalne. Olen 10 liitriga juba 2x Keilast Tallinnas käinud (kokku u. 120-150km) ja paagis on 1/3 veel alles...vene masina kohta päris hämmastav tulemus!
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Kütusekulu hindamine ühe paagitäie järgi pole eriti kindel värk..
Suve keskmine 7-8 ja talvel u 9 an selle massina puhul normaalne.
Peab vaid mõistlikult 5-t käiku kasutama. Palju alla 90 sõita ja raskematel tõusudel mootorit 5-a käiguga ei maksa tappa. Muidu võid saaled puuduliku õlituse tõttu ruttu õhtale saada. Sellel 5 käigu ülekanne väga kiire, kohane pigem 3l mootorile, mitte 1.5l-le.
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Kust sellisele liikurile käigukasti saaks? Tartus üks punane seisab kasti rikke töttu.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Naljakas fenomen, teised mosseomanikud, olete täheldanud?
Nimelt päris paljud peavad vajalikuks igal võimalusel ikka mossest mööda pressida. Tundub nagu mingi lühikese peenise sündroom.
Vahet pole, kas sõidan 90 või 110 km/h, ikka sigineb lähedusse mingi tüüp, kes kohe peab mööda sõitma ja siis ees venima.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
Olen ka mina mõnest mööda sõitnud, seda põhjusel et salongi tunginud ving ei võimaldanud enam hästi hingata. Nagu siit teemast selgub ei ole ka sinu autol seguga kõik korras. Aga loomulikult on ka neid peeniseprobleemiga inimesi olemas.
PS. ise sõidan ka LADAga
Postitused: 4,479
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
01-12-2009, 11:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2009, 11:20 AM ja muutjaks oli
aavu.)
Kas mitte üks põhjusi pole see, et paljud spidod valetavad üle 10% allapoole? Kui se, kelle oma valetab 3-4% jõuab järgi ja näeb, et eesliikuja hoiab stabiilselt mingi 82-84-st kiirust, tekib küll tunne, et mida ma siin venima pean.
Ms. Olen kuulnud 965 kohta, et pidi päikese käes spido seier allapoole kõveraks vajuma ja veel rohkem valetama hakkama. Või oli see mõni teine mark. Igatahes ütleja sõitis ZaZ965-ga.
Ja veel. LAZ-i kehva tõmbe tõttu harjus kunagi sisse sõidumaneer, et kunagi ei tüki eessõitjale nii lähedale, et peaks klaasipuhastid tööle panema tema rataste alt lendava eemaldamiseks. Kui oli vajadus mööduda, siis kaks võimalust, kohe mööda, või siis passisin väga kaugel ja tuttaval teel taedsin kurvide lõppu ja läbipsistvust ning ajastasin järelejõudmise sellesse punkti, kust avanes piisav ülevaade, et teha möödasõit. Siis jäi veel küllalt aega pidurduseks, kui möödumise võimalust polnud.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Vene ajal kulgesin Lada 02- ga Ükskord pealinna sõites ilmus äkki taha see uuema kerega zapakas. Ma polnud ka kade poiss, näitasin aegsasti suunda ja lasin mööda, see masin jooksis oma 120-130 vast, kiirendus möödumisel oli ka midagi muud, kui zapakal. Sel lätlasel oli ilmselt mingi teine mootor peale aretatud.
Tervitab Veteran.
Postitused: 4,479
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
(05-05-2010, 21:47 PM)vootele Kirjutas: Kui keegi oskab nõu anda, kas on olemas võimalus väliseks pumbaks, oleks tänulik.
86 a. MB 230E parema tagaratta koopa juures on selline pump koos filtriga. Saab soola ja pori. Paak on tal istme seljatoe taga püsti. Järelikult peab pump olema allpool paaki? Või ei pea?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 398
Teemad: 25
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Mehaanilise pritsega Audi 80, 90 ja Coupe-del on ka väline pump. Asub allpool paaki. Bensiin jookseb ise peale ja sealt pumpab edasi.
Postitused: 10,894
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
Hea küsimus... Ma kaldun arvama, et allpool paaki elunemine on pigem ruumikasutuse teema. Pump on ju imev... Seal tagaistme aluses koopas on lihtsalt sobiv (ja üsna ohutu) koht.
Mina paneks pumba kapoti alla - vähem ümberehitusi... Need universaalsed pumbad, mis imeda suudavad ei maksa kuigi palju. Kuid raha nede eest siiski tahetakse...
Postitused: 4,479
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
(06-05-2010, 10:27 AM)v6sa Kirjutas: Seal tagaistme aluses koopas on lihtsalt sobiv (ja üsna ohutu) koht.
Sool sööb pikka aega vahetamata ( nt 5 aastat) filtri korpuse läbi ja siis tühjeneb paak. Võibolla saksas vahetatakse filtrit igal hooldusel, meie riigi palgataseme juures...
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.