Vanad fotod

Liiklusõnnetus Märjamaa ja Orgita vahel(veoautol koormaks kanamunad)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

(13-11-2009, 18:36 PM)Veteran Kirjutas:  Oli selline makk, ma nime ei mäleta, millel kettad olid üksteise peal...

Ehk selline http://http://www.rw6ase.narod.ru/ej/elfa/elfa6_1m.html?
Vasta

(13-11-2009, 21:11 PM)Hr.Silm Kirjutas:  Liiklusõnnetus Märjamaa ja Orgita vahel(veoautol koormaks kanamunad)

No näedsa mida kõike leidub.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Leidsin päris huvitava vanade piltide lehe http://pildid.wordpress.com/
Vasta

Vene aja lõpu pildid mille autor olen mina http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/881993/ Ärge näkku lööge,amatööri pildid ikkagi ja Smena-8M-ga pildistatud!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

Kinomehaanikult ärandatud autoga tehti avarii:
[Pilt: 2uo6l8o.png]


Autode tehniline ülevaatus kolhoosis:
[Pilt: 2rnij4n.png]
Vasta

[Pilt: vh3vyb.png]

[Pilt: osxtu1.png]
Vasta

Sugulase juurest leitud pildid.
Viiamne peaks olema, Vabaduse pst ja munga tänava ristil olev nüüdne Haridusministeriumi maja. Teiste kohta andmed puuduvad.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

(24-11-2009, 23:11 PM)miniest Kirjutas:  Sugulase juurest leitud pildid.
Viiamne peaks olema, Vabaduse pst ja munga tänava ristil olev nüüdne Haridusministeriumi maja. Teiste kohta andmed puuduvad.
Nii see on.
Esimesel pildil Viljandi raekoda ja veetorn. Kolmas äkki Tõrva raekoda?
Vasta

leidsin täna setumaalt tehtud piltide hulgast midagi huvitavat

[Pilt: autodjasetukas.jpg]
[/align]
Vasta

Riide-, jalanõude ja pudukauplus Põltsamaa sidemajas 1950. aasta algul. Plakatid kutsuvad üles hääletama 12. märtsi valimistel kommunistide ja parteitute bloki kandidaatide poolt.
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13408743/in-set/239429/
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13408745/in-set/239429/
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13408747/in-set/239429/
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13408749/in-set/239429/

Paar pilti ka Tallinnast, Nõmme turu lähedalt 1950ndatest:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13408737/in-set/239429/
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13408741/in-set/239429/

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta

Mõlemal pildil näha kunagise kitsarööpmelise raudtee detaile, mis Nõmme keskuse juurest mööda kulges.

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(30-11-2009, 15:57 PM)Aspelund Kirjutas:  Mõlemal pildil näha kunagise kitsarööpmelise raudtee detaile, mis Nõmme keskuse juurest mööda kulges.
Raudtee pärast ma need kaks pilti üles lasingi.

Mõni pilt ka foorumisse sobivamal teemal, ehk siis rataste ja mootoriga objektidest:
Opel Blitz Võrus 1947.aastal:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13414393/in-set/239429/
Viljandi autobaasi puitkabiiniga ZIS-150 Põltsamaal:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13414391/in-set/239429/
Kas sellised olidki omaaegsed "maaliinibussid"?

Üks päris buss ka, Viljandi autobaasi Büssing kas Renault' või Ðkoda alusel, numbriga RS 80-29:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13414389/in-set/239429/

Põltsamaa Sidekontori GAZ-MM:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13414375/in-set/239429/
Sama auto ja teine veel peale garaaþi põlemist:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13414377/in-set/239429/
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13414379/in-set/239429/
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13414381/in-set/239429/

Üks kaherattaline ka:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13414385/in-set/239429/

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta

(30-11-2009, 22:53 PM)XTA Kirjutas:  Üks päris buss ka, Viljandi autobaasi Büssing kas Renault' või Ðkoda alusel, numbriga RS 80-29:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13414389/in-set/239429/

Kas selle bussi varasema päritolu ja hilisema saatuse kohta on midagi täpsemalt ka teada?
Mulle tundub, et see on üks kahest Viljandimaa Autoliinipidajate Ühingu / OÜ Autobussi sõjaeelsest bulldog-Renault'st:
http://www.eag.unicweb.ee/ewvay.html
Vasta

http://train-photo.ru/details.php?image_id=79782
Vasta

Põltsamaa sidemehed põristamas IÞ-350-tega jõejääl:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13613713/in-set/239429/
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13613719/in-set/239429/
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13613723/in-set/239429/

Pilt Väikese Väina tammilt suunaga Saaremaalt Muhusse:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13613737/in-set/239429/

Üks kena koht Eestimaal, täpsemalt ei oska hetkel öelda:
http://nagi.ee/photos/XTA2103/13613709/in-set/239429/

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta

Vanaisa juurest leitud fotod:
[Pilt: hgjjhg.jpg]

[Pilt: kjhkjhk.jpg]

[Pilt: jhgjhgj.jpg]

[Pilt: hngv.jpg]

[Pilt: hjgjhg.jpg]

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

Lisan siia kaks kaasfoorumlase Jaanus käest saadud pilti. Pildistatud on need millalgi 30ndate keskel või lõpus Viljandis. Ehk mõni targem oskab pajatada ka seda, mis liikuritega täpsemalt tegu?
[Pilt: 06348443974765.jpg]
[Pilt: 0634844410700f.jpg]
Vasta

[Pilt: 2h3ad52.png]

[Pilt: 2jag5tx.png]

[Pilt: 2zzuav8.png]

[Pilt: 6gvh9y.png]
Vasta

(05-01-2010, 22:21 PM)reymo1995 Kirjutas:  Lisan siia kaks kaasfoorumlase Jaanus käest saadud pilti. Pildistatud on need millalgi 30ndate keskel või lõpus Viljandis. Ehk mõni targem oskab pajatada ka seda, mis liikuritega täpsemalt tegu?

Esimene - 98 ccm Sachsi mootoriga kergmootorratas Presto. 1938.a. lõpu või 1939.a. alguse foto - vt numbrimärki isendi esitiival, mis suvel tuli vahetada järgmise aasta oma vastu. Mark Presto on kergelt tuvastatav paagil oleva embleemi järgi, muidu tegid selliseid Sachsi mootoriga "võrre" Saksamaal ja mujalgi kümned ja sajad tehased.

Pilt tehtud Pärnus mingis ateljees - taustal Pärnu vaade nelja kaarega kaarsillaga ja vanalinnaga. See taustapilt kinnitab veelkord aastaarvu, täpsemalt seda, et foto ei saa olla tehtud enne 1938.a. sügist. Pärnu Suursild nimelt avati pidulikult 6. novembril 1938 (lasti õhku 1944, praegune sild kasutab kaarsilla vahesambaid allpoolt veepiiri).

Teine - mingi meesterahvaratas 1910-20ndatest aastatest. Kõik detailid liialt üldised, et marki identifitseerida. 1920ndate aastate foto - 30ndatel selliseid numbrimärke enam polnud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne