No aga jagaks juba natuke "laskmata karu nahka"!
Esimese nime, kes peaks igati vastama sellele nõudele
A.1) Pakkuja projektijuht peab omama tehnilist kõrgharidust ning peab olema töötanud projektijuhina viimase viie aasta jooksul vähemalt kolme teehöövli ja nende lisaseadmete ehitamise- ja remonditöödel, mille maksumus on vähemalt 0,4 milj krooni (ilma käibemaksuta). Ja kõik edasine puhas ILA. ma juba käisin välja. Hr.Pappel peaks igati sobima. Lisaks tunneb
teehöövlitehase muidki mehi k.a. hüdraulikaspetse. Aga andke andeks, MIDA on ühist 80 aastat vanal "röövlil" ja tänastel masinatel???
Et asi oleks lõpptulemusena ikka väga ok, siis meeskonda lisaks kohe ka Hr.Märt Aarne, kes lõpetanud TPI autonduse - kvalifitseerub mistahes riigi kõrgeimakski ametnikuks. Temagi oskustes ei ole vist kellelgi kahtlust. Vähemalt oleks katus koos konstruiga ise vaatamist väärt
Siis viskab veel KOHE ette paar nime Levateki ehk üldse Lõuna-Eesti poolt: Raivo Raju etc. Kindlasti on neid rasketehnika alal ennast TÕESTANUD haritud ja OSKUSTEGA mehi veel mitmeid, kohe kõik ei tule ettegi.
Vaadates tollelt fotolt seda olematu keerukusega raudjurakat, siis andke andeks: 2,5 milli on mitmekordne REAALNE hind. Tore idee aga noh, juba esimesed "dokumendid" on sellised, et "magasinitäis kuule pähe".