Leiunurk

(10-12-2009, 18:31 PM)johnny Kirjutas:  
(10-12-2009, 16:10 PM)valdo Kirjutas:  http://www.osta.ee/11134669 - NYSA originaalrehvid (Stomil), paistavad olevat uued või vähekasutatud.

Ega need aastaid seisnud "uued" rehvid polegi kõige paremad või vähemalt nii väidab järgmine videolõik Big Grin http://www.youtube.com/watch?v=mDgSk5xWkrI&feature=related
Ärge ajage jama,seistas ei juhtu selle rhviga midagi.Sõidan K-750 ga millel 1970a rehvid ja FN-il 194o- a.rehvid all ja sõidan iga suvi.
Vasta

(10-12-2009, 19:59 PM)Armex Kirjutas:  
(10-12-2009, 18:31 PM)johnny Kirjutas:  
(10-12-2009, 16:10 PM)valdo Kirjutas:  http://www.osta.ee/11134669 - NYSA originaalrehvid (Stomil), paistavad olevat uued või vähekasutatud.

Ega need aastaid seisnud "uued" rehvid polegi kõige paremad või vähemalt nii väidab järgmine videolõik Big Grin http://www.youtube.com/watch?v=mDgSk5xWkrI&feature=related
Ärge ajage jama,seistas ei juhtu selle rhviga midagi.Sõidan K-750 ga millel 1970a rehvid ja FN-il 194o- a.rehvid all ja sõidan iga suvi.
Need euronõuded ja- suhtumine ju ! Mõni võtab asja ikka jube agaralt. Nagu meil veel vähe oleks tuksikeeratut!

Tervitab Veteran.
Vasta

Armeksi jutu peale ütleksin seda,et vaevalt sa oma motikaga sõidad umbes 120 km/h ja kiireminigi pikka maad kus kõvaks kuivanud rehv omalt proti pealt võib visata.omast kogemusest võin rääkida--401 mosse viskas umbes peale 20 aastat seismist kahel kummil proti peal minema--kiirust ei olnud praktiliselt üldse.niiet vastab tõele--sesinud rehv on ikkagi ohtlik.kui rehv kõvaks kuivanud ja mõrad sees siis tuleb manalasse saata
Vasta

(11-12-2009, 12:40 PM)swen17 Kirjutas:  Armeksi jutu peale ütleksin seda,et vaevalt sa oma motikaga sõidad umbes 120 km/h ja kiireminigi pikka maad kus kõvaks kuivanud rehv omalt proti pealt võib visata.omast kogemusest võin rääkida--401 mosse viskas umbes peale 20 aastat seismist kahel kummil proti peal minema--kiirust ei olnud praktiliselt üldse.niiet vastab tõele--sesinud rehv on ikkagi ohtlik.kui rehv kõvaks kuivanud ja mõrad sees siis tuleb manalasse saata

Ei ole jälle absoluutselt Leiunurga jutt, aga sellepärast ongi need "euronõuded" vajalikud, et keegi ei läheks mingi pragunenud pastlaga "120-ga 401 mossega " kiirteele paarutama. Eks oleneb ikka rehvist ja selle seisukorrast, silma järgi kõike ka uidugi ei saa hinnata, aga uus kasutamata kumm, kui heades oludes seisnud, siis peaks käima küll. Eks need vanemad seismajäänud rehvid on meie tingimustes ka vanema tüübi masinate jaoks, millega 12o-ga polegi ettenähtud kimada ja vist liikluseeskiri meil ka ei kiida sellist tegevust heaks, olenemata rehvist.
Eri teema on uuesti protekteeritud rehvid, vb olid ka Sinu 401 omad sellised, nendest head nahka ei tule reeglina, on protekteerimise käigus kuuma saanud ja see pani vene kummile vene tehnoloogiaga kõva matsu.
Vasta

(11-12-2009, 12:40 PM)swen17 Kirjutas:  Armeksi jutu peale ütleksin seda,et vaevalt sa oma motikaga sõidad umbes 120 km/h ja kiireminigi pikka maad kus kõvaks kuivanud rehv omalt proti pealt võib visata.omast kogemusest võin rääkida--401 mosse viskas umbes peale 20 aastat seismist kahel kummil proti peal minema--kiirust ei olnud praktiliselt üldse.niiet vastab tõele--sesinud rehv on ikkagi ohtlik.kui rehv kõvaks kuivanud ja mõrad sees siis tuleb manalasse saata

Üldiselt olid nõukogudeaegsed rehvid praegustest KORDADES halvema kvaliteediga. Ülitavaline oli, et uus või vähesõitnud rehv purunes, vahel põntsutamisega märku andes, vahel lihtsalt pauku tehes. Tuletagem meelde, millised nägid veel 1980ndatel välja suurte maanteede ääred - paksult purunenud rehve täis. Praegu seda pilti enam ei ole, kuna rehvid on teisest puust ja noorem(ad) põlvkond(-konnad) sellega juba massharjunud. Nagu kogu ülejäänud Lääne kraamiga.

Jah, kui rehv on vana, siis on see purunemise risk veel suurem. Mis aga ei tähenda, et uunikumidel tuleks vanad rehvid pealt visata! Iseasi on muidugi see, kui nad tõesti purunevad. Aga selleks puhuks on reeglina olemas ju tagavararatas! Kiirusel kuni 60-70 km/h tavaliselt rehvi purunemine fataalseid tagajärgi kaasa ei too - aga kes siis uunikumidega kiiremini sõidab? Lisaks on tüüpiline, et vanadusest kõvendunud rehv ei purune mitte hetkepauguga, vaid veidi vaiksemalt, andes juhile põntsutamisega sellest natuke aega enne märku.

Nii et - kui rehv on visuaalsel vaatlusel terve, ilma pragudeta, deformatsioonideta ja mustrit veel jagub, siis kasutage! Loomulikult võiks esiratastel olla veidi paremad rehvid kui taga, sest purunenud esirehv võib küll masina käest kiskuda...

Minule kuuluvatest isenditest on näiteks ühel 1924. aasta jalgrattal originaalrehvid ja sõita kannatab suurepäraselt!

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

Nüüd on teede servad täis veoauto protte!Sad[/i]
Vasta

http://www.rasketehnika.ee/webcache_kasu...ka_ee.html
Vasta

http://www.soov.ee/vaata.seam?id=1928529&cid=2997 ZIL-157
Vasta

Kohalikus maakonnalehes oli tagasihoidlik kuulutus: müüa GAZ-51 ja tuletõrje GAZ-63.

uurimisel osutusid ülikorralikeks olematu läbisõiduga masinateks- täpsemalt needsamad:
http://www.oldrussiancars.com/?p=382
http://www.oldrussiancars.com/?p=356

Äkki huvitab kedagi. Võin numbrit vahendada.
Vasta

Tuletõrje-63 on samodelkin - kabiin tavaline, pealisehitus nimelt pärit 53 pealt. Vt võrdluseks ka J-Jaani tuletõrje 63 ja 53 pilte.

(24-12-2009, 13:37 PM)Huck Kirjutas:  Kohalikus maakonnalehes oli tagasihoidlik kuulutus: müüa GAZ-51 ja tuletõrje GAZ-63.

uurimisel osutusid ülikorralikeks olematu läbisõiduga masinateks- täpsemalt needsamad:
http://www.oldrussiancars.com/?p=382
http://www.oldrussiancars.com/?p=356

Äkki huvitab kedagi. Võin numbrit vahendada.
Vasta

(24-12-2009, 13:37 PM)Huck Kirjutas:  Kohalikus maakonnalehes oli tagasihoidlik kuulutus: müüa GAZ-51 ja tuletõrje GAZ-63.

Mainitud pritsuauto komplektis paari teise pritsumasinaga pole enam saadaval.
Need pole isegi mitte saaremaal enam...

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta

(24-12-2009, 23:23 PM)peeterpaul Kirjutas:  Mainitud pritsuauto komplektis paari teise pritsumasinaga pole enam saadaval.
Need pole isegi mitte saaremaal enam...

Kiired mehed. Üleeile oli veel siin... kui ikka sama masin on.
Vasta

http://www.osta.ee/11274124
Lvovi plekkvõrri raam.
Vasta

http://www.komisjon.com/view.php?id=296

Audi 80 NSU 1972
Vasta

Vene mootorrataste varuosi
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/Varu...id=7467567&pob_action=show_post_images&pob_cat_id=10706&pob_image_id=f2ef13ceb60db549f056a63f95a5e2fc&pob_browser_offset=&pob_view_language_id=#image_0
Vasta

Hunnik vene autode varuosi. Müüjal on teisigi varuosi müügis(elektrisüsteemid, magneetod..).

https://www.osta.ee/11282665
Vasta

kui kellelg huvi siis rakveres ühe talukauba poes nägin müügis GAZ 21 uut plekis vist paremat esitiiba,sedaan taga luuki,paari iluvõre...kindalsti oli veel midagi 21-le.veel oli sigulli plekke ja nägin hunnikus ka M408 (pikliku tagatulega) tagatiiba.kõik olid uued plekid
Vasta

(08-12-2009, 19:15 PM)mossepower Kirjutas:  
(08-12-2009, 13:22 PM)lauri1 Kirjutas:  Mati müüb autot:
http://www.autobuy.ru/nite.php?aid=75&aform=10&apag=0&numstr=27&konc=28167#surroun

Kas siinmail tõesti ostjat ei leia...?
http://www.hot.ee/rcclub/tzaika.htm
Siit saab sama masina mitu korda odavamalt.

Сегодня видел её 60км от Нарвы на эвакуаторе ехавшем в сторону Нарвы. Похоже что она нашла нового хозяина в России.

Earlier today, I saw it on a flat bed tow truck 60km from Narva going towards Russia. Looks like it found a new home in Russia.
Vasta

Kui te kõik leiate midagi , siis mina jälle otsin -ZIL 130 esitiibasi.Ehk selgelt öeldult vajan ZIL130 UUSI tiibasi.Ehk keegi leiab kaupluse,lao või naabrimehe ...
5241299

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

http://www.soov.ee/vaata.seam?id=1948182&cid=14020
Justkui sõitev uuemat tüüpi SZD invakäru.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne