Postitused: 685
Teemad: 72
Liitus: Apr 2005
Maine:
6
Peale ühe puu langemist on traktoril ukseprobleem lahendatud ning seetõttu klaasid ka väga uduseks ei lähe. Plaan muidugi uks tagasi külge panna. Garaazis vaatasin mõtliku pilguga auto istmesoojendus elemente- teoreetiliselt annaks installeerida klaasi alaserva. Soojendaks samaaegselt klaasi ning kabiini. Esmalt peaks kindlaks tegema voolutarbe ja muud tehnilised näitajad.
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Selle silindrite jahutusõhuga on ainult väikene-väikene probleem. Kui kollektori tihendid ei pea või mootor juhtub kuskilt õli/naftat lekkima siis on seal kabiinis üllatavalt hea olla. Isegi nii hea, et tunneli lõpus võib valgus paistma hakata... Nohusena ei pruugigi aru saada näiteks millal kabiinist tunnel saab. Eriti ei propageeriks sellist lahendust...
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Olen näinud, et väljalaskekollektori ümber on keeratud plekist toru ja see soojus juhitud läbi ventilaatori kabiini.Pidi kabiini soojaks kütma mõne minutiga.
Puhuma oli pandud jalgade juurde ja otsa sai ka akendele keerata.
Mingit vingu kabiinis polnud.
Postitused: 289
Teemad: 21
Liitus: Sep 2009
Maine:
5
Ise olen kohanud õliradika varjanti. Ei tea täpselt kuidas toimis aga ühel oli igatahes õliradikas salongis ja ventikas taga. Juu siis on ka võimalik
Mina olengi 87 aasta parim väljalase
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Pärnu Viking hotellis kustutati miinus 15 kraadise ilmaga garaaþi. Põhjus - baarmen pani autosse puhuri tööle.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Mina näen ühe võimalusena õhukopsikust õliradiaatori lahti ühendamist ja paneks mingi muu radiaatori talveks salongi soojendama koos ventilaatoriga.Mul pole siiani läinud vaja soojendust sest liiga külmaga pole tuju metsa minna ja külmaga see traktori käivitamine on kah 50/50. Kui koguaeg traktoris olema peaks siis võib lõpuks kylm kyll hakata. Siiani on paar km sõitu ja siis on pidevalt traktorist sisse- välja käimist. Päris huvitav oleks ka kütuse pealt eelsoojendi ,mis soojendaks aku ,mootori ja salongi soojaks .
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Õliga on proovitud ja võib liigitada mõtetuks ürituseks.
Esiteks soojeneb õli vähemalt 20 minutit ja -10 kraadi juures vaevalt üle 70 kraadi läheb.Kui sinna veel piisavalt suur radiaator ühendada, siis vaevalt õli üle 50 kraadi soojeneb.Veel jääb sinna radikasse õlivahetusel sisse 2-3L õli,
mida on sealt raske kätte saada.
Pole küll T-40 pidanud, kuid Saporosetsile ehitatud õliga kütteseadme mõtetuses olen veendunud.
Küll aga toimis ideaalselt summutiga kokku ehitatud soojusvaheti.
Peale käivitamist hakkas sooja tulema 30 sekundiga ja -20ga oli sees 40 kraadi
sooja peale paari kilomeetrit.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(25-12-2009, 14:58 PM)2715 Kirjutas: Küll aga toimis ideaalselt summutiga kokku ehitatud soojusvaheti.
Tuletorude ümbert võtab kabiinisoojenduse ka lennuk Wilga.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Kui tuletorude ümber mingi soojusvaheti teha, siis mis ainet soojuse juhtimiseks kasutada? Kui vedelik siis see läheb keema ,kui ei jahuta. Panna õhk kuidagi seal liikuma?