randoA delta v-50
#1

Tere siis.tuli endale mõte delta osta.kõigepalet leidsin soovist päris kena sinepikarva delta, helistasin sinna, oli alles, lubasin mõelda kas võtan ära või ei.järgmine päev helistasin siis öeldi et läinud!vat see on see mökutamine.aga soov delta osta oli nii suur et otsisin ikka edasi.siis komistasin motors24 kuulutuse otsa kus oli müügis punane delta.helistasin siis sinna, oli alles, lubas ka väikese tasu eest kohale tuua.ütlesin et pean veits raha koguma ja siis võtan ära.läks kaks päeva mööda, helistasin tagasi, ütlesin et raha koos.lubas järgmisel nv-l asja ära tuua.leppisime siis kokku et helistab kui on aegviidus.lõpuks helistas ütles et ta on juba hirvlis!mul oli vaja kähku teeäärde saada, kedagi kodus ei olnud, mis siis ika stellale hääled sisse, aga nagu kiuste ei tahtnud see väga käima minna.lõpuks kuidagi ikka läks ja siis kihutasin maantee poole.õnneks leidsime teineteist ikka ülesse.proovisime siis käima, läks ilusti, tegin väikese sõidu ja jäin asjaga rahule.ostsin selle siis ära ja läksime mõlemad omateed.

MASINAST ENDAST:
kuulutuses oli väljalaske aastaks 1989, aga birkal oli ainult 198?.küsimärgi asemel oli tühi koht.aga muidu mootoriks on jalakäikudele ümbertehtud v-50.tuled töötavad, ka kaugtule märgutuli, signaal töötab.pidurid on väga head.liigub väga häsi edasi.

VEAD:
mõned vead siiski leiduvad.piduri tule lülitit ei ole, tagatuli põleb kogu aeg(mind see ei häiri)
miskipärast külma mootoriga ei lähe hästi käima, muidu kui mootor soe on siis läheb esimesest vändast.ma ise kahtlustan karburaatotit, aga seda proovisin vahetada, uuega ei läinud üldse käima, panin siis vanale ujukikambrile uue tihendi, läks käima.aga läheb käima siis kui hoian gaasi peal ja löön vänta, st algul peab kõrgetel pööretel töötama.(ei oska hästi seletADA)samuti ei tööta spidomeeter.selle käimamineku jama põhjustab vist karpa?pean arvatavasi poest uue ostma.

NIISAMA:
kaasa sain veel ühe v-501 mootori.ainuke viga pidi olema et viskab teist käiku välja.mina leidsin veaks puuduva jublaka mis hoiab käike sees.
veel rääkis et sellel mootoril pidi olema 80cc kolb sees.aga mina seda ei usu.kompresioon on väga hea.siduri tross on üsna räbal.gaasi rullik ei ole ka orginaal.muuseas, kaugtuli näitab väga hästi.summuti on ka vale koha peal.peab olema all.
nüüd sai vist kõik kirja.

mõned pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/921359
plaan on teha orginaaliks.

kommenteerige, avaldage arvamust!
Vasta
#2

Enne viimast värvimist oli minu delta ka seda värvi.
Üldipildi rikub ära sumpsi vale asukoht, tore, et selle õigeks paned.
Äri mulle v-501 maha Cool
Vasta
#3

sumpsi asukoht riivab ka minu silma.praegu ei saa seda õigeks panna sest puudub sobiv leegitoru.ma ei saa aru miks kõik minu asju tahavad ära osta, alles tahtis üks tüüp stellat ära ostaBig Grin.aga siiski ei ole müügiks.teen ise sellele kap. remi ja jääb varumootoriks.
Vasta
#4

Sul ju Stellal on Delta orginaal leegitoru olemas, Stellale käib selline nagu Sinu Delta küljes praegu on. Ehk ära vahetades saaksid mõlemad masinad orginaalsemaks. Smile

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#5

selles suhtes on sul õigus.aga see leegitoru on suht roostes ja kole, ei tahaks seda nagu panna sinna.aga kui muud üle ei jää siis tuleb panna.deltal on sumpa keevitatud kinni leegitoru külge ja kinnituskoht on ringi tehtud, nii et stellale see siiski ei sobi.
Vasta
#6

täna jõudsin koolist koju siis mõtlesin et õue küll ei viitsi minna, aga mõne aja pärast tuli igavus ja siis otsustasin minna ja vaadata kuidas delta elab.
käisin ka sõitmas, aga väikese tiiru sest külm oli.mootoris oli ostes saadik mingi kilin -kolin sees.samuti oli tunda et silindripea alt tõmbab lisaõhku, panin sinna siis veel teise tihendi.panin siis kokku tagasi ja ka kompresioon oli paranenud.siiski ei andnud mu süda rahu ja otsustasin võtta silindri pealt ära, sest parem teen praegu korda kui et kusagil teepeal kokku jookseb.siis leidsin alt omadega läbi kolvi ja rõngad, mis oli megaõhukeseks kulunud.õnneks olin ostnud varuks ühe kolvi, leidsin ka kaks rõngast ja peale ma ta paningi.siis jälle kokku ja natuke õli silindrisse et libedam oleks.kompresioon jäi natsa halvem kui ennem.on see normaalne?käima läks ilusti nagu ikka.kui pikk tuleb teha sissesõit kui on pandud uued rõngad ja kolb?kui sissesõit on tehtud siis pidi vist alles jõud tulema?on see nii?samuti helistasin täna jälle kloostrimetsa, küsisin deltale peegleid, mida seal ka leidus.aga ikkagi kas see on normaalne et kompresioon on halvem kui vana kolviga, või tahab lihtsalt sissesõitu?
Vasta
#7

olen lugenud ka et kui lasta kolb silindrisse siis peab ta vajuma sinna sisse mitte lihtsalt kolks, kukkuma.minul vajus ta iluti sinna sisse.aga eks ma ostsi siis uue silindri.kas sa mõtlesid uut "vana" või poest ostetud uut?
Vasta
#8

selge.mul stella peal väga korralik silinder, eks ma võtan sealt siis laenuks korraks.selle peegelpind on ideaalne.
Vasta
#9

täna sai siis natuke jälle deltaga tegeletud.võtsin silindri pealt jälle ära ja vaatasin et juba kolvil jutid peal.mõtlesin et võtan stella küljest silindri ja jätan selle sama kolvi mis ma eile panin.aga oh üllatust!kolb ei läinud silindris olevatest akendest kõtgemale, justkui kinni kiilutud, oli üks silinder siis veel, proovisin seda, sama asi, aga sellese mis ostes peal oli läksid kõik kolvid sisse.samas see v-50 orig kasutatud kolb ei läinud ka kusagile silindritesse sisse, aga eile läks!?panin siis selle kasutatud v-50 kolvi ja selle silindri peale mis ostes peal oli.kompresioon on nagu on.käib kah küla kohas nagu öeldakse.
siis mõtlesin veel sellist asja et see mootor mis peal on sõidab kaua sõidab ja selle v-501 mis kaasa sain, sellele teen kap remondi uued laagrid tihendid ja muud. ja siis läheb see peale kui teine õhtal on.
Vasta
#10

arvan miskipärast et rõnga tiftid olid vales kohas kuigi ma sättisin neid küll õieti, aga võibolla läksid ikka paigast ära.eks ma homme vaatan
Vasta
#11

(20-01-2010, 22:08 PM)randoA Kirjutas:  arvan miskipärast et rõnga tiftid olid vales kohas kuigi ma sättisin neid küll õieti, aga võibolla läksid ikka paigast ära.eks ma homme vaatan

?????
Kuidas , SÄTTISID tifte? Pannakse lihtsalt kolb õigetpidi kepsu otsa!!!

Tervitab Veteran.
Vasta
#12

OI ra*sk!kolvi peal olevat noolt ma küll ei vaadanud!eks selles siis viga oligi.
ei sättinud tifte, rõngaid hoopis.keel vääratas.tänud abi eest!
Vasta
#13

täna panin siis mootori kokku.kompresioon jäi suht hea.aga kolb käib silindris veits raskelt.tahtsin ka loomulikult proovida.panin siis stellale peale.ühendasin juhtmed ja bensu volla ära ja õue.vaikselt lubas ja lubas kuni läks käima.lasin natuke käia ja mõne aja pärast proovisin uuesti.läks ka ilusti käima.aga kui varsti jälle läksin proovima siis ei olnud midagi.ainult paukus ja sumpast tuli sinist tossu.lubas ka mõned korrad.näppisin karpat, näppisin süüdet aga ikka ei midagi.siis vaatasin kas säde ikka on.aga mida polnud oli säde.vahetasin küünlaid, piipe, süütepoole aga säde jäi kadunuks.vahetasin ka generaatori ära aga ei muutunud midagi.ei mõista.lükkasin siis tuppa ära.niipalju siis heast mootorist.

deltal vahetasin täna õli ära.käima läheb ikka endiselt hästi.kas keegi oskab öelda mis on delta kiiruseks märgitud passis?suvel/kevadel on plaanis mootor väljast ära pesta, praegu on nagu s*takäkk.
Vasta
#14

kirjutan siis siia ka midagi.delta sõitis väga hästi ja läks ka käima väga hästi.kuni eilse õhtuni.nimelt siis suri välja.proovisin uuesti käima saada, 5 löögiga see ka õnnestus, tavaliselt soe mootor läheb veerandi vändaga käima.siis hakkas vahele jätma kõrgetel pööretel ja praegu läks korra käima käis natuke, väga ebaühtlaselt ja ainult põhjagaasiga.viga selge.kommutaator läbi.proovisin ka ülejäänud kahte aga need ka läbi.seega tuleb uus kokkutaator osta.samuti monteerisin külge riga 16 summuti.praegu tuleb see mootori alt nagu peab.panin praegu riga oma sest muud ei olnud.aga eks ma annan teada kas sain tööle või mitte.
Vasta
#15

(03-02-2010, 18:21 PM)randoA Kirjutas:  siis hakkas vahele jätma kõrgetel pööretel

Pane veerand tilka õli sinna. Selle koha peale moodustub plastiliinitaoline mass, mis takistab kontaktide sulgumist kõrgetel pööretel. Vedru ei ole ju lõpmatult tugev.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#16

deltal on elektron süüde!ilma kontaktideta.hall karp on läbi.säde oli selline kollakas. aga peaks ju olema sinakas?
Vasta
#17

täna sain kommuta<tor plokki.maksis ta 225 eeku.mõtlesin et panen külge ja esimesest laksust käib.nii see aga polnud.panin siis plokki külge ja suundusin õue.ja ei lähe käima!võtsin sumpa ka ära, äkki takistab midagi, aga see oli lihtsalt rumal mõte.vahetasin karburaatoreid, küünlaid, süütepoole, kommutaatoreid, aga kasu polnud midagi, masin ei teinud teist nägugi.kallasin siis ohtralt topkat ja paar popsu tegi aga käima ei jäänud. vend mul ütles et säde on ka kuidagi nõrk, peaks ju olema tumesisine, mul aga helesinine-kollakas .mis võib sellist jama põhjustada?RAHVAS, Palun Aidake!!!
Vasta
#18

Kaldun arvama et see väike mähis seal süütemängu juures,vaata kas ei ole lahti või paigast liikunud.
Vasta
#19

see väike mähis ehk lugeja oli täiesti kinni ja juhtmed terved.kas see võib ka läbi põleda?peaksin äkki süütemängu ära vahetama?
Vasta
#20

Võiksid proovida küll,kui teine käepärast.Vahel on ka piip jampsinud ja sädeme nõrgaks teinud,aga see vähe tõenäoline.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne