Cz 125 4. käigu jama.
#1

Muidu tekst samasugune nagu Motokuuris oleva postitusega.

Tervist. Probleem selline, et 4. käiguga jõnksutab ning tahab üles puua ning vahel ei taha üle 4. käigu minna, ning mõnikord 4. käigu sissepanekul või oli peale 4. käiku tahtis vabakäik sisse tulla, kui 4. ajal pole vabat käiku . Varem töötas masin täiesti hästi ning liikus vabalt iga käiguga. Peale seda jama tegin mootori lahti , puhastasin ning vaatasin ning uurisin et ehk midagi viga ning midagi ei märkanud. Panin ilusti mootori kokku ning tagasi raamivahele ja süüde paika ning töötas ilusti 1.2.3 käiguga kuni 4. siis hakkas jälle jõnksutamine ning madalatel pööretel nagu mingi asi haakuks kinni.. Läksin närvi et ikka jamab ning panin masina ära, ning tulin teil abi küsima.. Ehk keegi oskab nõu anda. Mootori võtaks jälle rõõmuga lahti kui käigu hoob tuleks lihtsalt lahti ( mul kinni keevitatud võlli külge)

Siim.
Vasta
#2

..4. käiguga jõnksutab ning tahab üles puua...
Ei saa sellisest jutust eriti aru, kuid kui kõrgem käik ei jõua vedada, siis aja kolmandaga rohkem tuuri, enne kui neljanda lülitad.
Ilmselt kättesaamise viga, kui mootor ühtlaselt ei käi, mitte käigukasti viga. Nüüd külmaga eriti võib ette tulla, et kondensvesi kusagil külmunud .

Tervitab Veteran.
Vasta
#3

(19-01-2010, 13:56 PM)Veteran Kirjutas:  ..4. käiguga jõnksutab ning tahab üles puua...
Ei saa sellisest jutust eriti aru, kuid kui kõrgem käik ei jõua vedada, siis aja kolmandaga rohkem tuuri, enne kui neljanda lülitad.
Ilmselt kättesaamise viga, kui mootor ühtlaselt ei käi, mitte käigukasti viga. Nüüd külmaga eriti võib ette tulla, et kondensvesi kusagil külmunud .

Teiste käikudega töötab hästi , kui 4 käigu hammasrattad nagu ei haakuks, aga samas haakub ning hakkab kuhugi vastu käima arvatavasti ning siis hakkab jõnksutama ning see pole käigukasti hea arvatavasti.
Jõnksutamise käigus ei loobi käiku välja kuid lihtsalt hakkab jõud väheseks jääma hõõrdumise/jõnksutamis tõttu. Teises foorumis räägiti et fikseerimis hambad kulunud(mis hammasrattal küljepeal)

Siim.
Vasta
#4

Teiste käikudega töötab hästi , kui 4 käigu hammasrattad nagu ei haakuks, aga samas haakub ning hakkab kuhugi vastu käima arvatavasti ning siis hakkab jõnksutama ning see pole käigukasti hea arvatavasti.
Jõnksutamise käigus ei loobi käiku välja kuid lihtsalt hakkab jõud väheseks jääma hõõrdumise/jõnksutamis tõttu. Teises foorumis räägiti et fikseerimis hambad kulunud(mis hammasrattal küljepeal)

Siim.
[/quote]No sellist jõnksutamist peaks saatma käigukastist kostev ragin vms.
Sel juhul on kas kahvel kõver, et hammasratast ei lükata täielikult hambumisse, mille tulemusel siis ka hammasratta küljel olevad nukid ümaraks kulunud. Seda viga annab parandada kitsa käiaga nukke küljelt taas teravaks, so. täisnurkseks käiates. Võib ka üle pakkuda nurgaga, oleneb käigukasti ehitusest.
Kontrollida tuleb ka fiksaatorit, kas pole hambad kulunud või vedru nõrk.

Tervitab Veteran.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne