24-02-2010, 13:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2010, 01:25 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Head Vabariigi aastapäeva, talverallurid!
Aga siis lisakatsete ajad, kohad ja karistuspunktid. Kindlasti tahavad mõned vaid neid vaadata
Jaanimäel sai selgelt "liiga" tehtud varastele startijatele aga see ongi sportlik ebaõnn. Paar kiiret RWD-masinat saanuks oluliselt kiiremad ajad kirja lõpupoole sõites. "Õnneks" sattusid need olema kõik rohkem-vähem "omad joped" - Tõnis, Margus, Kaspar ja ka Alo Nuia-UAZ'iga.
Peale lükkamist sõitsin Opeliga üksinda sellise 80% peal ajagraafiku jaoks "target time" 3:31,06 ja sealt saanuks veel palju alla.
Edasi läks juba jälle kord suhteliselt suvalisemalt ja seda on ka kohe tulemustest näha, sest rajad ei muutunud kiiremaks. Selge on ka see, et Talverallidel ruulivad tagaveod ja Saabid, ainus vähegi tulemusi näidanud edevedu oli Harti Golf aga see pole "tavaline" vaid puurita ralliauto. Ja teiseltpoolt: vana Mustang, kui on ettevalmistatud nii nagu peab ja nagu kunagi Mustangeid-Falconeid rallidele tehti (korralik pada koos võlliga, Auburni blokkdiffer, korralikud pidurid, vedrud, amordid ja shift-kit), teeb säru igale eurole. Kui sinna kettasse veel ka "sportlane" panna... ei tasu bemmimeestel liiga palju "möliseda", vana USA-raud suudab vajadusel VÄGA KIIRESTI kurve sõita. "Nothing beats cubic inches"
Ühesõnaga, hakake valmistuma juba tõsisemalt võetavaks sportklassiks(deks) ja sportlikumaks Talveralliks. Vana Hea Talveralli jääb alles, FUN säilub igal juhul seiklejatele-krusadele-bussidele aga 10.Talveralli saab osadele soovijatele juba pisut tõsisem sekundite tagaajamine olema. Peamiselt muidugi täpsussekundite, kus minut on "kalender" ja AKP iga sekund tähendab samapalju karistuspunkte ja katsetulemused võivad rohkem määrama hakata.
Ehk nii, nagu seda arenenud autospordikultuuriga riikides tehakse. 9.Talveralli näitas, et ka Eesti ning vanatehnika omanikud-sõitjad on valmis sedasorti üritusteks.
Nüüd närin lõpuni ootamatu ja AKP'd ja siis lõpptabel.
PS: meil hakkas lõpuks soe
EDIT: LK-3 ja koondid muudetud ja nüüd õiged. Rohkem aegasid meil pole kusagilt võtta, sai ükshaaval üle loetud.
EDIT2: Veelkord üle vaadatud just see pimeduses/tormis/väsimuses kirjutatud jäärada ja ka meelde tuletatud. Nr.635 aeg parandatud ("Võitles" kinni-istunud nr.204'ga ja sestap ka ajad pisut sassis) ja nr.65 ise ju võtsin aga kohtunik oli autonumbri kirjutamata jätnud. Aga seda ma mäletan, et Muhuklubi sõitis aegasid paarikaupa, seega oli see esimene paar ja suvaline 2:17 nr.65 oma lehenurgas... Aga nüüd onb küll kõik läbi nämmutatud ja meelde tuletatud, et nr.78 ehk Veiko Vilu oli kõige viimane rajal ajapeale sõitmas peale poolassi keevitamist ja teda me ootasime...
Aga siis lisakatsete ajad, kohad ja karistuspunktid. Kindlasti tahavad mõned vaid neid vaadata
Jaanimäel sai selgelt "liiga" tehtud varastele startijatele aga see ongi sportlik ebaõnn. Paar kiiret RWD-masinat saanuks oluliselt kiiremad ajad kirja lõpupoole sõites. "Õnneks" sattusid need olema kõik rohkem-vähem "omad joped" - Tõnis, Margus, Kaspar ja ka Alo Nuia-UAZ'iga.
Peale lükkamist sõitsin Opeliga üksinda sellise 80% peal ajagraafiku jaoks "target time" 3:31,06 ja sealt saanuks veel palju alla.
Edasi läks juba jälle kord suhteliselt suvalisemalt ja seda on ka kohe tulemustest näha, sest rajad ei muutunud kiiremaks. Selge on ka see, et Talverallidel ruulivad tagaveod ja Saabid, ainus vähegi tulemusi näidanud edevedu oli Harti Golf aga see pole "tavaline" vaid puurita ralliauto. Ja teiseltpoolt: vana Mustang, kui on ettevalmistatud nii nagu peab ja nagu kunagi Mustangeid-Falconeid rallidele tehti (korralik pada koos võlliga, Auburni blokkdiffer, korralikud pidurid, vedrud, amordid ja shift-kit), teeb säru igale eurole. Kui sinna kettasse veel ka "sportlane" panna... ei tasu bemmimeestel liiga palju "möliseda", vana USA-raud suudab vajadusel VÄGA KIIRESTI kurve sõita. "Nothing beats cubic inches"
Ühesõnaga, hakake valmistuma juba tõsisemalt võetavaks sportklassiks(deks) ja sportlikumaks Talveralliks. Vana Hea Talveralli jääb alles, FUN säilub igal juhul seiklejatele-krusadele-bussidele aga 10.Talveralli saab osadele soovijatele juba pisut tõsisem sekundite tagaajamine olema. Peamiselt muidugi täpsussekundite, kus minut on "kalender" ja AKP iga sekund tähendab samapalju karistuspunkte ja katsetulemused võivad rohkem määrama hakata.
Ehk nii, nagu seda arenenud autospordikultuuriga riikides tehakse. 9.Talveralli näitas, et ka Eesti ning vanatehnika omanikud-sõitjad on valmis sedasorti üritusteks.
Nüüd närin lõpuni ootamatu ja AKP'd ja siis lõpptabel.
PS: meil hakkas lõpuks soe
EDIT: LK-3 ja koondid muudetud ja nüüd õiged. Rohkem aegasid meil pole kusagilt võtta, sai ükshaaval üle loetud.
EDIT2: Veelkord üle vaadatud just see pimeduses/tormis/väsimuses kirjutatud jäärada ja ka meelde tuletatud. Nr.635 aeg parandatud ("Võitles" kinni-istunud nr.204'ga ja sestap ka ajad pisut sassis) ja nr.65 ise ju võtsin aga kohtunik oli autonumbri kirjutamata jätnud. Aga seda ma mäletan, et Muhuklubi sõitis aegasid paarikaupa, seega oli see esimene paar ja suvaline 2:17 nr.65 oma lehenurgas... Aga nüüd onb küll kõik läbi nämmutatud ja meelde tuletatud, et nr.78 ehk Veiko Vilu oli kõige viimane rajal ajapeale sõitmas peale poolassi keevitamist ja teda me ootasime...