Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Ma tahaks endale mingit Vene Tzikklit osta.. Ma ei tea mida. Millistel ei purune kolvid nii kiiresti jne... (Iz, Voshod, Minsk, Cz jne)
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
a) cz ei ole vene ratas!
b) tavaliselt, normaalse kasutamise ja heaperemeheliku käitumise korral ei purune kolvid küll ühelgi masinal...
Aga kui Sa tõesti tahad, et keegi sulle nõu annaks, siis tuleb ikkagi lahti seletada, mis otstarbel sa seda ratast kasutama hakkad, mis on su eelnevad kogemused, ja teadmised masinate hooldusest ja remondist jne jne jne...
ja ega äkki ei tule ka sinu poolt varsti järgmist juttu, et kuidas ikka seda mootorit saab forseerida... ja kuskohast seda silindripead tuleb ikka maha lihvida...
:-)
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
paratamatult jäävad need raiped yxkord lahjax ning omanik peab kas olemasolevat forssima või siis võimsama ratta ostma:rull
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Kaitsku jumal meid nende koduste forsseerijate eest... nii ei ole varsti enam ühtegi normaalses seisus masinat olemas, kui keegi kunagi aru saab, et need ka sellisaena, nagu nad on, miskit ikkagi väärt on.
On lihtsalt palju palju ärasolgitud ja ärarotistatud masinaid millest peale suurt vaevanägemist nagunii sõidulooma ei saanud...
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
ega kui mingi nolgi käes ratas osta, siis võidki enam vähem 100% kindel olla, et pakutav ratas käepäraste vahenditega \"tuunitud\" on. Ei aita seal sind jumal kah...Vene raud on juba sünnist saadik lahja, et teda kaasa aidata tuleb (kui juba siis spetsialistide poolt). Vene rataste võimsuse vähesus seisneb minu arvates peamiselt madalas surveastmes ja kehvades karburaatorites ja ka primitiivsetes väljalaskesüsteemides. Neid parandades võib j6uda enam-vähem samadele tulemustele, mis lääne rattad omal ajal välja sebisid. Vastupidavus on jälle omaette teema...
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Aga miks oleks vaja siis seda võimsust vastupidavuse arvelt suurendama hakata?
Kas siis tõesti saab eesmärgiks olla see, et ratas \"kaapsu teeb\" ja \"otsa tõstab\"... ja tippkiiruse tõstmine ei saa ka ühegi vene päritolu masina puhul, nende halbu juhitavus- ja pidurdusomadusi silmas pidades ka mittekuidagi mõtekas olla.
Olen sõitnud igasuguste võimsuste (1-87hp) ja igasugust tootjamaa päritolu kaherattalistega viimased 17 aastat ja olen õppinud mõistma, et igat masinat tulebki võtta sellisena, nagu ta on. Eks ole ka ise vahetevahel tegeletud kanalite lihvimse ja muu sarnasega... aga see rohkem selle eesmärgiga, et asi lihtsalt 99% korralikult tööle saada...
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
nõustun täielikult Oldmopediga.
Eks on ka igasuguste ratastega sõidetud. Kunagi sai neid ikka vähe järgi ka aidatud. aga see lõpeb tavaliselt ikka jälle uue remondiga. Tuleb see kihk maha suruda ja sõita olemasoleva rattaga niimoodi nagu ta võimaldab.
Tuleks valida võimaluse korral võimalikult suur ratas. Muidu hakkad ikka natukese aja pärast sügelema ja uut tahtma. Kellele ei sobi vene rataste kiirusomadused see ostku omale lääne pill vastavast valikust.
Tee omale selgeks kõigepealt kas sulle meeldib vinguv või matsuv ratas. Sealt hakkad valikuid edasi arendama.
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Tahaks ikka külavahel kärutamiseks. Mul endal on hetkel Delta, ja see ei ole mingi \"rotika\" välimusega. Selle mootorit olen küll ja küll lahti võtnud ja kokku pannud.:keersilm Mis masin oleks kõige etem. Mul endal on silmapiiril Minsk. Kuidas on kellegil sellega kogemused:???
On asi ikka töökindel? Hetkel on üx 900.- mõttes. See ise oli mingi vanamehe poja oma... Ei tia mida teha...:???
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
njh..võibolla tõesti, minsk ka täitsa norm masin. Kui nende 350stega uisapäisa kupatama hakkad sis võib õnnetus kerge tulema olema tõesti. Minski peal võid kogemusi saada ja kui yhel päeval avastad et liiga lahja on sis muretsed võimsama:smug
mul kah samad probleemid ,et ei tea mida valida kui ostmiseks läheb. no kui 125 lahjaks jääb pikapeale kas siis tasuks osta 250 cz esimeseks :???kui suur on jõu vahe 250 cz il ja vene 350 nesel:eureka
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Aga mis arvata sellest 900.-:??? Ise ei ole ka kordagi näind aga ei tia mis teha...
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Tänx Soovituse eest...:yes
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Siin ei saa niimoodi nõu anda. Ka 500 eest võib korraliku ratta saada. Kõik oleneb sellest kes müüb ja mis põhjustel. Sul isa vanem mees peaks natuke inimpsühholoogiat tundma. Las ta vaatab üle nii ratta kui müüa. Ja alles siis saab otsustada.
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Vot see on koralik masin!
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
no enamvähem iga korralik tsikkel peaks ikka 90 välja jooksma ilma suurema vaevata ju. miks seda suuremat kiirjust vaja on?? eestimaa teedel nigunii kiirmeini sõita ei tohi ju
Kle erka tahad pilli osta vaata teema venelastest lemmikud, seal üx päris mustikas Voshod 3M