(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2010, 18:19 PM ja muutjaks oli devean.)
Kroom koopäärte alla vaatasite?
Üldiselt 560-ed on parema varustusega, esmapilgul hakkavad, sealt silma mäludega istmed mida mul pole, kui imelikul kombel pole seal tulede kõrguse reguleerijat, või äkki on see nivoo amortidega (kui tal on) seotud. Asri ka vist pole sellel
Niipalju, kui mõnest autosaatest meelde on jäänud, peaks sinna sobima nn kontaktliim, mis liimib siis, kui kaks sellega kaetud pinda omavahel kokku surutakse. Neid peaks olema saada ka aerosoolidena.
Esimese asjana pöörduks ma siiski Teppingu meeste poole, neil autode siseviimistlusega pidevalt tegemist, küllap oskavad ka selles asjas nõu ja jõuga abiks olla.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Kui rääkida MB siis 500 SEC on kindlasti üks vähestest saksa autodest,mis mulle tõesti meeldib. On ka endal olnud võimalus sarnase autoga sõita(ei ole omanud) samuti selle remondil ja kokkuladumisel peale värvimist,osaleda.
Lisan ka ühe konkreetse foto masinast,millega olen kokku puutunud.
Soovin teema algatajale jõudu ja muretuid kilomeetreid oma autoga.