Postitused: 12
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
küsimus selline,et voolik küll jah,sinna vahele, pumbast saab vindiga otsa,aga paagi küljes on ju torul rõngasmuhv(või kuidas seda nimetada?)?kas peaks ,siis sinna poole, torujupi otsa eraldi stutsi aretama,või on sellised voolikuotsad olemas?
Postitused: 10,754
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
26-03-2010, 09:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2010, 09:28 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Saue Hydroscandis oli küll olemas banjoliides ja M20x1,5 stuts koos vajalike tihenditega. Hinnavahe tavalise mutterotsaga suisa olematu (vist oli mõned kroonid).
Postitused: 11
Teemad: 0
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Aga sellele ei oska keegi vastata, miks sealt tagant, kust hüdroõli sisse kallatakse, sealt korgivahelt õli välja ajab?Kas korgil peab äkki väikse augu sisse puurima?
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Hüdropaaki on kokku sattunud mitu õlimarki? Näiteks NL aegsele diiselõlile avtooli juurde kallates tekib töötamisel vahutav segu. Aitas ainult teeklaasitäie diiselkütuse lisamine. Kui mittetöötaval masinal õliplekk alla tekib- võib hüdropaagi- pumba vaheline ebatihedus olla, imeb õhku sekka.
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
(26-03-2010, 13:02 PM)t6esti Kirjutas: Aga sellele ei oska keegi vastata, miks sealt tagant, kust hüdroõli sisse kallatakse, sealt korgivahelt õli välja ajab?Kas korgil peab äkki väikse augu sisse puurima?
Midagi pole vaja puurida, otsi üles tehase poolt tehtud õhutus ja puhasta ummistus. Kui on hüdrosüst., peab olema ka õhutus. Sest töötamisel: 1. soe õli paisub; 2. Hüdrosilindri liikumisel võetakse atmosfäärist välisõhku juurde või lastakse ülejääk välja. Õhutus tehti väga paljudel vene tehnikatel sellise seenekese kujuline ja see kipub paljudel kinni jääma mustuse, rooste ja soolade koosmõjul. Vene keeles oli vist sapun. Seda tuleb aegajalt lihtsalt keerutada edasi-tagasi.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 155
Teemad: 7
Liitus: Feb 2010
Maine:
2
Tere
Selline küsimus,et kui traktor seisab,siis mis asendis tuleb hoida sidurihooba, kas ülestõstetult või all.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
loogiline oleks, et sidur ikka lahutamatta(sõitvas) asendis
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Kui sidur on 5a sidestatud, siis võib ketas ilmselt korvi külge kinni jääda. Samas lahutatult koguaeg hoida, siis surevad korvi vedrud oluliselt kiiremini ära ja on jama veel hullem.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(25-04-2010, 21:43 PM)hannest Kirjutas: Kui sidur on 5a sidestatud, siis võib ketas ilmselt korvi külge kinni jääda. Samas lahutatult koguaeg hoida, siis surevad korvi vedrud oluliselt kiiremini ära ja on jama veel hullem.
Parandage nüüd mind, kui ma eksin, kuid kas põkal üldse on sellised asjad nagu korvi vedrud? Ma nagu mäletan, et sellesama sidurikangiga surutaksegi sidur kokku ning vedrusid seal polegi.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Õige,vedrusid pole.Kui traktor töötab võiks olla sidur sisse lülitatud,siis pole võimalik näiteks mingi käigu sisse vibreerimine,käigu fiksaator peal.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
26-04-2010, 15:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2010, 15:11 PM ja muutjaks oli
hannest.)
Tuttaval oli kunagi ka sellie dt-20. Sõita sai, aga sidur oli nii läbi,et käima tõmmata ei saanud....lihtsalt libises läbi. Seal küll ei andnud kangiga jõudu kasutada vms....kangil oli oma lõppasend lihtsalt ees. Ma ei vaidle - pole seda sidurit ise oma silmaga näinud.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Seda sidurit nagu ka kõiki teisi sama tüüpi,saab peale keerata.
Postitused: 11
Teemad: 0
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Miks traktor esimesi ega tagumisi vannaid ei tõsta, ega alla lase? Tagumised enne vajusid ise alla, kui traktor pikemat aega seisis, nüüd aga ei lähe ka siis alla, kui kangi muljuda.Milles võib viga olla? Hüdropump on uus, selles viga olla ei saa.
Postitused: 11
Teemad: 0
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Kuidas oleks kõige kergem need läbi pesta?Kas naftaga?
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Puhud vast algul suruõhuga läbi. Naftaga lased pärast seda voolikud läbi. -
Postitused: 11
Teemad: 0
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Aga kui juhtub, et voolikud on puhta, mis siis võiks viga olla?
Postitused: 614
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Tere
Pakun välja kaks võimalust;esiteks klapp mis asub kahe poldiga kinnituva luugi all,teiseks pumba pöörlemissuund kuna oli pumba vahetus.Klapp asub hüdrojagaja hoobade kõrval.Klapil on põhiliselt kaks viga:koonuspind ei sulgu koralikult,kuna mustus on vahel või on kontaktpinnale kulunud soon.
Postitused: 11
Teemad: 0
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
09-05-2010, 16:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2010, 16:27 PM ja muutjaks oli
t6esti.)
Jagaja klapp sai juba puhastatud enne pumba vahetamist, uus pump oli algul küll parempoolne, kuid see sai ringi tõsteud.