T-40 ei käivitu?
#1

Tere! Mul küsimus ja mure järgmine. Sai tehtud T-40le kapremont, ehk sai ära vahetatud väntvõll, saaled, sidur, hoorattas, silindrid, kolvid, rõngad, üks plokikaan, starter, aku ja pihustid. Kui traktor kokku sai ei taha käima minna. käib ainult siis kui õhupuhasti kaudu tulelonti saab ja siiski ainult plõdiseb. Kui korra käima sain siis ajab ka tohutult suitsu välja valget sinakat suitsu ja ilma londita ehk kuumata ültse ei käivitu. kuidas saaks käima ja milles võib viga olla. Endal on juba mõistus otsas.
Vasta
#2

Tundub väga seda moodi, et pritsenurk totaalselt vale.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#3

Kui pumpa ei nihutanud ja väntvõlli vahetamisel jaotuskarbis kõik märgid õieti said, siis on mõttekam masinat natu teise masina järgi vedada, et silindrid natu tihedamaks muutuksid. Mul olid samad sümptomid ühe diisliga, kui kolvirõngaid vahetasin, mingi 15 minutit tahtis ennem töötada, kui suits ära kadus. Kas klapid said peale kokkupanekut reguleeritud?
Vasta
#4

Klapid said regullitud. Kuidas ma saan teada kas pritsunurk on Õige või vale ja kuuidas ma seda reguleerida saab? Oleksin väga tänulik kui käima saaksin!
ja seda ka et pump ei ole originaal ümmargune pump vaid on rida russipump peal ja see oli seal peal juba siis kui ostsin traktori.
Vasta
#5

Joppantonio mille jaoks stendi viia vaja on????
Õlisissevalamis suue tuleb küljest ära võtta ja sealt pimenuudist kaks polti lahti päästa, siis padruniga saad ka pumba "pritsima" keerata. Kõige pealt ajad märgi järgi rinna paika ja siis keerad pumba ka sellisesse asendisse kus kütus hakkab esimeses tõusma. Keerad need kaks polti siis sobivatesse aukudesse ja proovid - kas läheb käima ja mis hääl siis ka on.
Olen enam kui veendunud, et seda on kuskil teemas ka kirjeldatud piisavalt hästi ja pikemalt kui ma siin praegu kiirustades viitsin ja jõuan...
Vasta
#6

Mina sain esimesest postitusest nii aru, et küttepump oli ennem töökorras ja seda pole maha võetud. Selgusetuks jäi ka pumba tüüp, pihusti torud said õieti peale?
Vasta
#7

Mootori sain korralikult käima. Pumba nurk oli 3 hamba võrra vale. Nüüd töötab ilusti aga natuke suitseb kui kaasi anda aga see polegi enam nii suur mure. Mure nüüd et õlisurve ei tule üles. Kaks klapigaant ei saa õli peale, surve on vaevalt 1 ja ei krammigi rohkem. Milles võiks konks olla?
Vasta
#8

Kas õli surve oli enne mootori remonti parem? Õlivõtu sõel karteris on puhas? Saaled said ikka õige mõõduga? Variandid veel, et õlipump on kulunud, või kaitseklapp lekib, ise kahtlustaksin saalesid. Mootorisse läks sama marki õli, mis oli varem kasutusel?
Vasta
#9

Õlisurve 1atm on natuke vähevõitu, kuid minu arusaamise järgi peaks ka sellise survega õli jõudma igasse ettenähtud punkti. Kui kaks silindripead kuival on ,siis see on vist mingi muu viga.Äkki on mingi kanal umbes? Kui kõik kanalid on korras, siis peaks isegi 0,1 atm survega õli kohale jõudma.
Vasta
#10

õlisurvet ei tea ennem mis oli kuna sai ostetud nii õelda paljas frakk võsa alt millel oli väntvõlli ots pooleks. Mootorist jäi vana ainult tühi plokk. Saaled arvan et olid õiged kuna sai ostetud koos väntvõlliga poest, kokku pannes käis ringi väntvõll sees väga hästi. Kas õlipumpa saab kuidagi karterist vahetada, või tuleb esiots laiali lõhkuda?
Vasta
#11

"käis ringi väga hästi" on väga täpne määratlus muidugi. Reeglina lihvitud väntvõll koos õigete saaledega pärast kokkupanemist ikka väga hästi ringi ei käi. Eks see sõltub ka rakendatavast jõust , aga käega hoorattast keerates ei pruugi asi õnnestuda. Kui aga tõesti juba kerge liigutusega õnnestub vänta pöörata, siis üldiselt ei saa see komplekt mingit survet pidada. (muidugi kui vänta üldse ringi ajada ei jaksa, siis see veel ei tähenda, et kõik korras on)
Vasta
#12

ringi sai siis aetud kui olid ainult raamid kinni pandud ja et kontrollida kas poob või mitte ja ei tundunud päris lobe ega ka väga poov olevat. Aga kas pumpa saab karterist vahetada või tuleb esiots maha lammutada. Ja kuna ta aastaid seisnud on siis on tõenäoline et pumba klapp võib olla oksuteerunud.
Vasta
#13

Kus asub õli kaitseklapp?
Vasta
#14

T-40 on mu esimene mootor mida ültse teinud olen ja seega teadmised suht puudulikud. Ime et ültse käimagi sain, seega jään küsimusele kahjuks vastuse võlgu.
Vasta
#15

Kuidas ma saan kotrollida kas said õiged saaled sisse?
Vasta
#16

Kui sa ostsid uue väntvõlli ja uued saaled ,siis peaks rõhk ikka üles tulema. Vabalt võib pump kah kulunud olla.
Vasta
#17

(20-03-2010, 09:57 AM)2715 Kirjutas:  Eks ma seda kuplit töötamise ajal kergitasin ja kui ikka tsentrifuug ringi ei käi ei ole seal ka mingit uputust.
Sai ka seda jalga lahatud ja seal midagi kahtlast polnud.
Lõpuks sai õlivann alt võetud ja üks raamlaagri kaas rippus ühe poldiga üleval ja ka teistel kaantel võis polte näpuga keerata.Samuti oli ühel kepsul polt lahti.
Huvitaval moel ei olnud mootoril ühtegi võõrast häält???
Pajatatakse ka selliseid lugusid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#18

sentrifuug filter on korras ja sai ka ära puhastatud aga siis ei jäägi muud üle kui et tuleb hakkata pumpa vahetama.
Vasta
#19

reduktsioonklapp on korralik ja liigub igatpidi korralikult? Enamus juhtudel on seal mingi jama. Lahti jäänud või ovaalseks kulunud vmt.
Vasta
#20

Kus asub reduktsiooniklapp?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne