Pätsi Pakkardi saatus
#1

Jutt on sellest autost
http://www.album.ee/?o=201090999

Olen veendunud, et nägin sama mudeli autot umbes aastal 1989-90 Pärnu mnt. viadukti tasulises parklas.
Suure tõenäolisusega oli see Pätsi auto, palju neid Pakkardeid ikka Eestis oli...

Autol olnud Gaz 51 rattad, ja suur konks taga. Auto veljede ja kummide vahel oli mulda ja heina täis, selline mulje jäi, nagu kasutati seda autot põllumajanduses traktorina. Sees oli näha klaasi juhi ja reisija istmete vahel.

Mõne nädal hiljem see auto oli sealt parkimisplatsilt kadunud ja rohkem ma seda pole kunagi näinud.

Kas on kellelgil veel midagi lisada?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Pätsi Packardit ei ole enam olemas. Punkt. See masin, mida Sa nägid, võis olla Packard, kuid mitte Pätsi oma.

Pätsi Packard lõpetas teadaolevalt oma elutee ühes Pärnumaa turbatööstuses (oli see nüüd Tootsi või Lavassaare). Oli seal kasutusel kui direktori auto ja lammutati mingil ajahetkel vanarauaks. Sellest liikurist on teadaolevalt alles esituled (mis kaunistasid ühel hetkel turbaveorongi).

Asp


Vasta
#3

Palju siis sarnaseid Pakkarde oli üldse Eestis? Mis mudel see üldse on?
Eight? Twelve? Aasta vist 36-38???
On sul midagi tolle masina kohta öelda mida mina kirjeldasin?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Mul on Pätsi Packardist vist üks pilt, kus see sõidab Tartus tõenäoliselt mõne võidupüha paraadi ajal.

Packardi saatusest rääkis mulle aga üks inimene, kes oli mainit turbatööstusega seotud.

Väike tsitaat ka antiikautode galerii lehelt:

President Konstantin Pätsi käsutuses oli 1930ndate aastate lõpus ka Buick ja 1938. aastal esindusautoks ostetud Packard Super 8 Touring Sedan. /Viimase saatus oli kahjuks nukker. Kui sõja lõppedes 1941 aastal Venemaale viidud auto Eestisse tagasi toodi, kasutas seda Johannes Vares Barbarus (samal ajal sõitis Nikolai Karotamm väidetavalt Josef Goebbelsile kuulunud 1936. aasta trofeekabrioletiga Mercedes-Benz 540K, mille hiljem leidis lagunevana ühest Tallinna lähedasest suvilast ja viis Venemaale Moskva entusiast Aleksander Lomakov). 1950 anti Packard üle ENSV põlevkiviministeeriumile. 1955 jõudis auto Tootsi Turbatööstuse direktori käsutusse. 1960. aastal lõigati presidendi Packard Tootsis tükkideks, auto raami kasutati aga aiatraktori ehitamiseks/ (Vt. Eesti Päevaleht 03. märts 1998).

Esituled on ühe kollektsionääri käes.

Asp
Vasta
#5

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: denis23
Suure tõenäolisusega oli see Pätsi auto, palju neid Pakkardeid ikka Eestis oli...
...
Palju siis sarnaseid Pakkarde oli üldse Eestis? Mis mudel see üldse on?
Eight? Twelve? Aasta vist 36-38???
On sul midagi tolle masina kohta öelda mida mina kirjeldasin?

1940 oli Eestis vähemalt 24 Packardit, nii et päris palju.
1980ndate lõpus oli minu teada siin säilinud vähemalt 6-7 Packardit (peam 1937-39, sh Eight 1934 ja Super Eight kabrio), aga mis mudelid, eriti ei tea. Pilte ka pole näinud. Olevat olnud üks 12 ja üks 120.
Kusjuures, palju säilinud Packarditest olid siin juba eesti ajal, pole ka teada. Näiteks nii see 1934 limusiin kui kunagine Jursi kabriolett mõlemad toodi siia 1950ndatel, üks Kiievist, teine vist Leningradist.
Kui keegi midagi täpsemalt teab nende mudelitest või saatusest, siis oleks huvitav lugeda.
Vasta
#6

Üks Packard, mis Pätsu omaga sarnane pidi olema, peaks Eestis alles olema. Kuigi aasta tagasi oli omanikul mingi hetkeline soov see ära müüa. Väidetavalt oli esimest vabariigi ajal mingi piskoppi või kirikutegelase käsutuses.
Vasta
#7

Tean ühte cabrio Packardit, mis on praegu taastamises. Enne taastamise algust, oli helesinist värvi. Keretööd peaks valmis olema. Asub Tallinna lähistel.
Vasta
#8

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: auto-fänn
Tean ühte cabrio Packardit, mis on praegu taastamises. Enne taastamise algust, oli helesinist värvi. Keretööd peaks valmis olema. Asub Tallinna lähistel.

Kas see on 2-ukseline ja sõjajärgne?
www.packardclub.org lehel on pilt ühest Eestis asuvast rest-ta 1953 a. Carribean-kabrioletist (huvitav, kuidas see siia sattus?).
Kuna ma välja ei mõtle, kuidas sealt konkreetset lehte või ainult pilti linkida, siis tuleks valida Showroom ja edasi Restoration: Before & After! Pilt on päris lõpuosas.
Vasta
#9

ei avane sinu link:???
Vasta
#10

Peaks avanema küll, vähemalt mul avaneb (Exploreriga). Aga ta laeb küll suht aeglaselt millegipärast.
Vasta
#11


Täpsem link siis. Vaadake lehe allosast.
Vasta
#12

Siis ka see valge 1951 a kupee mis Kurtna laadal omaniku vahetas 4500 USDi eest

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#13

No kurivaim küll, kui palju ei pommitaks neid linke, aga mitte ei avane:???:???
Vasta
#14

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: auto-fänn
No kurivaim küll, kui palju ei pommitaks neid linke, aga mitte ei avane:???:???

Iga laks paneb kohe:
The page cannot be displayed:???:mad:
Vasta
#15

Pilt mis selle teema põhjustas, peakski olema tehtud Tootsis, kus see siis turbatööstuse direktori käsutuses oli.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#16

Et kui palju neid ültse eestis on?
Vasta
#17

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: algaja
Et kui palju neid ültse eestis on?

Vähe.

Dad.
Vasta
#18

Need vist kõigile teada Packardid:
Eight (1934)
ja Super Eight (1937-39)
on muuseas juba pikemat aega Riia Automuuseumi ekspositsioonis ja eelmise aasta kevadel öeldi mulle sealt, et nad kuuluvad ühele Tallinna kollektsionäärile. Nii et põhimõtteliselt endiselt Eestis?
Vasta
#19

Huvitav mis sai sellest valgest pacardist mis kurtnas müügiks oli? Äkki keegi teab?
Vasta
#20

Tükk aega tagasi seisis mingi vist Packard tüüpi masin endise Järve kaubamaja parklas. Oli teine sinie ja tast oli aint ratastel kere.

Mis sellest saand on?
Teab täpsustada, mis masin tegelikult?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne