Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Mulle teadolevalt sõitis see 127 täis 2miljonit.Ja aasta oli 73.Bussijaanmas toimus ka mingi vastvõtt.Juhtideks olid ´vist Eek ja Pille.Kasutaja 6631 teab asju kindlasi paremini.Ja veel 95 aastal seisis selline buss ka Pakri poolsaarel.Küll ilma akendeta ja üleni hall.Ju siis kasutas seda võitmatu Punaarmee (piiratud väekontigent piiramatus ulatuses EW territooriumil).
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Hm, seda mäletan vanadest TjaT-dest kindlalt, et Eek ja Pille sõitsid Ikaaridega.
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Ka siuke raamat nagu "Esimesest autost viimase voorimeheni" (1976) kirjeldab, et esimestena läbisid siinmail Ikarus 55el miljon kilomeetrit ilma kap.remondita juhid nagu Eek ning Pille - nende Ikaar saadeti veel Ungarisse tagasi ekspertiisi. Linnabuss Ikarus 66el olevat selle teoga maha saanud Uno Vainola. Aastat kahjuks ei mainita.
Aga olles kuulnud omaaegsete autojuhtide jutte, siis ega need sotsvõistlused a la "miljon km ilma kapremondita" alati tõele ei vastanud. Salaja keriti garaazinukas loendurit edasi, et see miljon kiiremini pärale jõuaks... Meenub kaevur Stahanov: tegi küll oma rekordi ära, kuid ülejäänud kaevandus jättis töö seisma, et ühele mehele kaasa aidata.
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(17-06-2007, 21:46 PM)Mister X Kirjutas: Ka siuke raamat nagu "Esimesest autost viimase voorimeheni" (1976) kirjeldab, et esimestena läbisid siinmail Ikarus 55el miljon kilomeetrit ilma kap.remondita juhid nagu Eek ning Pille - nende Ikaar saadeti veel Ungarisse tagasi ekspertiisi. Linnabuss Ikarus 66el olevat selle teoga maha saanud Uno Vainola. Aastat kahjuks ei mainita.
Aga olles kuulnud omaaegsete autojuhtide jutte, siis ega need sotsvõistlused a la "miljon km ilma kapremondita" alati tõele ei vastanud. Salaja keriti garaazinukas loendurit edasi, et see miljon kiiremini pärale jõuaks... Meenub kaevur Stahanov: tegi küll oma rekordi ära, kuid ülejäänud kaevandus jättis töö seisma, et ühele mehele kaasa aidata.
Kerimist pole kuulnud aga tean jutte sellest, et käidi Vilniuses ja Kaliningradis T-2 tegemas. Raha eest (odavalt) lasti sealsest rargist varuosad välja kirjutada ja ära vahetada. Sillad, mootorid, käigukastid jm lihtsam kraam. Oma pargis kasseeriti suured preemiad remondita sõidu eest.
(06-06-2007, 18:07 PM)keskealinevanur2 Kirjutas: Võrreldes vanu pilte ja sobrades oma mälusoppides hakkab mulle üha rohkem tunduma, et mul on au olnud ZIS 127-ga sõita. Olen 1966. aasta väljalase, aga alla 2-3 eluaastat inimeseloom ju ei mäleta. Mis aastani need bussid töös olid? Sõit, kui see kõnealuse bussiga ikka toimus ja mu mälus pole eksitust, lähtus kindlasti Valgast, aga kuhu sõideti, seda ma küll ei mäleta. Bussi mäletan peatuses seismas ja mäletan sinna sisse ronimist; ülejäänut ei ole mälu kahjuks talletamisväärseks pidanud. On see üldse loogiline, et 1970 pluss-miinus aasta need bussid liine sõitsid?
Mul on au olnud selle ZIS 127 alla jäämisest napilt pääseda. Mina jalgrattaga värskelt kukkunu ja buss väljumas kurvist praeguse Märjamaa tankla juures. Vaevu jõudsin lohistada jalgratta teelt, jõud oli ikka täitsa otsas. Ca 1962.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,214
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
15-04-2010, 17:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2010, 17:09 PM ja muutjaks oli
Mossemees.)
Mis mootor sellel elukal üldse peal on? Mingi eriaretis spetsiaalselt selle bussi tarbeks või mõni laevamootor? 6,9 l, 6 silindrit, 180 hj, 2-taktiline 4-käigulise käigukastiga diiselmootor. No igatahes ülilahe, et selline buss säilinud on ja veel parem, et taastamisel!
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 5,850
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Jaz-206, kuuesilindriline kahetaktiline diisel. Sama mootori neljasilindriline versioon oli peal varajastel Jaz-200 ja Maz-200 variantidel.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
Olen kuulnud, et mingi rikkega (ei tea, mis nimelt) hakkas see mootor lõhkuma. Gaasipedaali ei kuulanud ja käis mootoriõli pealt, mida uhtis silindrisse ülelaadija (turbotaoline värk). Kehvad pidurid bussi kinni ei pidanud ja tuli suunduda pehmele põllule, kus ta lõpuks välja suri. Nii räägiti Mootoris neist bussidest.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Nende mootoritega olid ka jõujaamad, sellised töötasid Naissaarel ka. Ja selle lõhkumaminemise pärast olla neid ka tihti vahetatud ja kuskil 1990-date keskpaigas olid Naissaare metsaalused neid mootoreid täis. Äkki oli lõhkumaminek ka selle müütilise Jägala jõe ülelennu põhjuseks?
(Väike pettumus - kuskilt oli mulje jäänud, et meie 127 oli ka elektriülekandega...)
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Miks juht siduri ei vajutanud?
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(15-04-2010, 23:45 PM)denis23 Kirjutas: Miks juht siduri ei vajutanud?
Siis olla kolvid lendu läinud, vähemasti hirm olnud.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Kas see mehaanilise pumbaga diiselmootori "lõhkumaminek" pole tavaliselt tingitud kulunud kolvigrupist ning et mingil hetkel võib mootor hakata siis karterist õhku saama.
Postitused: 619
Teemad: 85
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
selle Jägala jõe üle-lennust on olemas ka paar pilti,küll nad peagi ka foorumisse jõiavad,Kuusalus on saadaval kolm(3) uut jaz 204 mootorit.
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(16-04-2010, 06:32 AM)Alts Kirjutas: Kas see mehaanilise pumbaga diiselmootori "lõhkumaminek" pole tavaliselt tingitud kulunud kolvigrupist ning et mingil hetkel võib mootor hakata siis karterist õhku saama.
Õhk ju ei põle, miks siis autosid õhuga ei tangita. Asi ikka selles õlis, mis karteris. Kütuse kinnikeeramine lõhkumist ei peata. Ülelaadija loobib õli edasi silindrisse. Bussist väljahüppamine ka kõne alla ei tule, mõni magab, mõni ei seisa oma jalgel.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.