Postitused: 242
Teemad: 18
Liitus: Apr 2007
Maine:
2
Kas uuemale (toodetud 1970-1996) invasõidukile sobib Muravei tagadiffer?
Kas sinna sobib üldse mõni muu differ(ilma lõikamata-keevitamata)?
Ford Granada
Postitused: 2,664
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Muravei differ on mul olemas, kui kellelgi vaja peaks minema. Ja see peaks olema 1:1 sama, mis invaka oma.
Postitused: 3
Teemad: 4
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Kas kellelgi on pakkuda mõnda invakäru tagasilla reduktorit (differ+tagurpidikäik)?
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Küsimus arvel olevate invaliidi autode omanikele. Kuidas on tehnilise passi järgi nende mark ja mudel? SMZi tean.
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Ei oma, teen ühte uurimustööd. Huvitab, kas mõnel on tehnilises passis automargiks lihtsalt S?
Postitused: 1,214
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Veel invasõidukitest rääkides, kas keegi teab, mis alusel neid jaotati? Ehk et siis kellele eraldati SZD, kellele käsijuhtimisega ZAZ, kellele koguni Mosse? Tean kindlalt, et neid "kärusid" ja ZAZ-e anti tasuta, inva-Mossede kohta, mida ka omal ajal üsna tihti näha võis, ma täpselt ei tea. Kuskilt oleks nagu meelde jäänud, et sellise eest pidi seltsimees invaliid siiski kogu raha ise välja käima. Käsijuhtimisega ZAZ 968M oli kunagi ammu ühel mu sõjaveteranist naabrimehel. Tollel oli ainult üks pedaal (vist sidur, kui õigesti mäletan). Mehel aga kõik jäsemed kenasti olemas ja kõndis ringi nagu mees muiste. Rääkis, et tema maksis selle auto eest 90 kopikat. Vist olidki need tsiklimootoriga kahekohalised "kärud", ZAZ-id ja Mossed ainsad masinad, millest tööstuslikus korras käsijuhtimisega versioone valmistati. Ladasid, Volgadest rääkimata, ei tule nagu meelde. Kui mõni oligi, siis kas ise ümber ehitatud või mingi ühekordse eritellimuse peale tehtud.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
10-04-2010, 09:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2010, 09:40 AM ja muutjaks oli
aavu.)
(10-04-2010, 07:48 AM)Mossemees Kirjutas: Veel invasõidukitest rääkides, kas keegi teab, mis alusel neid jaotati?Käsijuhtimisega ZAZ 968M oli kunagi ammu ühel mu sõjaveteranist naabrimehel. Tollel oli ainult üks pedaal (vist sidur, kui õigesti mäletan).
ZAZ-ist mäletan niipalju, et pidurihoob oli toodud pikalt käigukangi kohale, gaasipedaali koht oli liblikana rooli keskel ja sidur oli vist elektromagnetiline, et pöörete tõustes ühendas ise ära.
Jagati neid sotsiaalosakondade kaudu ministri allkirjaga ja kätte sai ikka autopoest. Maksma pidi ka vist kuigipalju ja see sõltus ka tervise kahjustuse määrast. Olid ju I, II ja III grupi invaliidid, nagu tollal nimetati. Siis veel Isamaasõja invaliidid.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Autoteeninduses töötamise ajal juhtus mulle ka üks invaliidi Zaz teha. Huvitaval kombel sai sapakategemise eest palga hõlpsamini kätte. kui zigulli plekiringi tehes. Aga mitte sellest ma ei tahtnid rääkida. Tollel masinal oli ka mingi käepide rooli küljes ja ühte asja tuli koguni parema põlvega paremale suruda. Kuna oli kerge masin, siis lükkasin ta niisama tõstukile ja sõidurõõm jäigi saamata...
Tervitab Veteran.
Postitused: 439
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Mul läks kaduma Eesti invaautode foorumi aadress. Kas keegi saaks selle mulle uuseti saata?
Postitused: 116
Teemad: 27
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
kui kellegil tõsine huvi siis oleks pakkuda üks inaliidi kandiline auto,tibukollane ja värki,kiri postkasti ja saab täpsemalt arutada !
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Tere!
Kui kedagi huvitab siis on mul ka üks invaauto kang üle. Võibolla istub mõne ZAZ-i külge. Samuti on mul kasutuses kandilise invakäru kapotid. Üks siis lausa "käiamaja" katuseks..... Kui kellegil asju hädasti vaja olen nõus väikese tasu eest loovutama.
T.