BMW mootor Fiatile
#1

Mul FIAT UNO aastast 92.Kuna jagaja läks rikki ja sellisele aastakäigule osi väga keeruline,et mitte öelda võimatu leida,siis otsustasin paigaldada oma "autotööstuse lipulaevale" mootorratta BMW 1150ccl boksermootori.Põhjus miks otsustasin just selle mudeli mootori kasuks seisab selles,et mul seisab garaazis kasutuna just niisugune mudel (BMW R 1150 RT aastast 2002).Kuna läbisõit on tiba üle 20 000 km ,siis usun et mootor peaks kestma.Vahest oskab mõni kaasfoorumlane nõu anda mis oleks õigem-kas paigaldada mootor ette või taha? Teretulnud on ka muud kasulikud nõuanded. Töö käigust on peagi ka pilte oodata!
Vasta
#2

Kui õieti aru saan siis tahad ehitada tänavasõiduks legaalset sõidukit.Alusta sellest,et tee ARKi tehnoosakonda avaldus kus kirjas mida teha tahad,kui saad positiivse otsuse siis anna minna.
Vasta
#3

Kas see on mingi nalja teema?Smile

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#4

Sellise "aastakäigu" masinatele on just kõige rohkem jubinaid saada.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#5

Pigem:

Müü too BMW (mootorratas või mootor)
Saadud raha eest lase Saksamaalt tuua Uno'le doonor.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

See tundub nüüd küll must huumor olema... head ratast lahti lõhkuma ainult selle pärast, et masstoodangu Fiatil läks jagaja rikki....Big Grin
Vasta
#7

Miks must huumor???

Mina soovitaksin selle mootori panna taha, sinna, kus praegu pakiruum. Ja teiseks soovitaksin panna see Fiat Uno liikuma teistpidi. Istmete ringitõstmine ei ole keeruline töö. Sellisel juhul, kui juhtub olema kaheukseline kere, hakkavad uksed ka käima lahti eestpoolt, nagu oli tõelistel unic-autodel: Horchil, Mercedesel ja teistel "suurtel".

Selline ümberehitus ei tohiks ka ARK-i jaoks eriline probleem olla. Ikkagi üks klassikalise auto sugemetega iseliikur Eestis juures!

Jõudu tegemistes ja pilte paluks ikka ka!

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#8

Misasja????Rolleyes

Et nagu tagumine sild jääks keeravaks ja ise hakkad läbi tagaluugi välja vaatama või?

Ma enam nagu ei saagi aru kas see on naljateema või mitte....täielik sürr igatahes.......

Edu ehitamises!

IRW

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#9

No see oleks ju igavesti kihvt masin, olgugi, et mitte esimene selline, kus tagarattad on keeravad.
Ja kui tagaaknast on liiga väike väljavaade, siis võib ju terve tagaluugi lahti teha! Vaadet ja värsket õhku on rohkem kui rodsteris.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#10

http://www.youtube.com/watch?v=5aEXIXRcPA8
Vasta
#11

Vot - vot! Juba hakkab minema!

Siin on poisid veel ühe sammu edasi läinud, keeravad nii esimesed kui ka tagarattad. Minumeelest oli nende autol kaks rooli ka, igaljuhul tundus, et rataste pööramine polnud sünkroniseeritud.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#12

Hästi annate, sõbrad foorumlased, nagu ehta eestlastele kombeks!

Teema algatajale- kui sul kogemusi selliste ümberehitustega on ja kavatsuse salajane tagamõte oli katsetada tsiklimootorit väikeautol (mitte aseaine riknenud jagajale Wink ), siis tõotab tulla väga huvitav projekt. Tol bokseril jagub väänet nii väga madalale pöördele kui ka suht kõrgele, ja Fiati kere hoogne liigutamine peaks olema täiesti jõukohane.
Kui see su esimene tõsisem projekt, siis siiras soovitus mitte hakata autot ja mootorit lõhkuma. Edu!
Vasta
#13

Maantee muuseumis peaks olema Uno Veebergi valmistatud auto Irbiti mootoriga. Algselt oli vist õhkjahutusega, hiljem vesijahutusele tehtud. Vaadake, uurige ja tehke järele! Kuigi vajadus tänasel päeval puudub ja omal pole meil vaja isegi kartulit kasvatada, kõik tuuakse odavalt kätte.
Uno sai veebuaris 80 aastat vanaks ja alustab peagi järjekordse auto ehitamist, mitmes see saab tak olema, ei oska öelda, vast viies ? Seekord ca 50 ccm mootoriga poiste - auto, kabrio Cool !
Vasta
#14

ARK-ist ümberehituse luba käes!!! Asi naljast kaugel,suvi käes ja sõita vaja suurema seltskonnaga(oli plaan sõpradega Lapimaal väike tiir teha!)
Vasta
#15

Mina paigaldaks selle mootori taha ja teeks tagaveoliseks. Mingi teise esiveolise auto esisild taha sokutada. Mingi bike mootor oleks võib-olla veel parem.
Vasta
#16

Pildid hetke seisust:

[Pilt: DSC01339.JPG] doonor


[Pilt: DSC01340.JPG] vanake
Vasta
#17

Ega nüüd enam muud ole kui "süda kiviks ja saag parda".

Pole projektil häda midagi, kui ainult raha ja jaksu jätkub, aga autokohapealt võiks olla tegu ikka fiat 126 või 127 kerega.
Vasta
#18

Ilmas sünnib ikka jänte asju!?Wink
Vasta
#19

Hää mõte ja hääd pildid alustuseks, kui tööks läheb, lisa tööriistade pilte ka.
Ja tee nad natuke väiksemaks.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#20

Kujutlesin kusagil kuurinurgas vedelevat avariilise ratta mootorit... Kas tõesti kavatsed sellele rattale relaka sisse lüüa või ongi kogu senine teema olnud üks suur jant?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne