Kepsupuks läks tagupidi.Mida teha?
#1

[Pilt: DSCN0367_v1.JPG]

[Pilt: DSCN0372_v1.JPG]

[Pilt: DSCN0373_v1.JPG]

[Pilt: DSCN0371_v1.JPG]

Mul on üks mure kepsupuksi pärast.Kas saab keerata puksi tagasi õigesti kohasse? Aga kes teeb? Kas mingi firmas tehakse sellega?

Marty
+3725021581 ainult SMS

GAZ 69 1965a
ZAZ 968M invaauto 1987a
Vasta
#2

Ei sellest puksist enam asja saa. Variant 1. See suru välja ja uus sisse kruustangide vahel( hea kui nn. masinkruustangid olemas). Pehmemast metallist vaheplaati tuleks kasutada kepsu kaitseks. Sissesurumise ajaks kolvisõrmest veidi peenem astmega juhtsõrm puksi ja anna vänta! variant 2. lähim kogemustega kaasfoorumlane.
Vasta
#3

Sa proovi see puks välja pressida. Ehk saab õiges asendis sama tagasi panna või siis uus puks üldse võtta. Kui ise tegija pole, siis loe eelmist postitust Wink
Vasta
#4

Sama puksi ära küll teistkorda sisse pressi. Puks on sissepressimisega juba deformeerunud ja puksi ist ei jääks enam õige, puks võib mingil ajal hakata liikuma. Siis on pahandust rohkem! Ikka uus puks.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#5

(15-05-2010, 13:15 PM)autorestauraator Kirjutas:  Sama puksi ära küll teistkorda sisse pressi. Puks on sissepressimisega juba deformeerunud ja puksi ist ei jääks enam õige, puks võib mingil ajal hakata liikuma. Siis on pahandust rohkem! Ikka uus puks.

Kust ma saan saada k'tte uue puksi? Kas mingi treimisfirmast?

Marty
+3725021581 ainult SMS

GAZ 69 1965a
ZAZ 968M invaauto 1987a
Vasta
#6

Kust sa selle puksi võtsid, mis valesti sees on? Samast kohast saadki uue puksi.
Vasta
#7

(16-05-2010, 22:25 PM)urmet48 Kirjutas:  Kust sa selle puksi võtsid, mis valesti sees on? Samast kohast saadki uue puksi.

Ford Galaxy mootorist keps...aga puks läks valesti sest sulanud kolb ja kriimustused silindris.ma tahtsin vahetada uue kolbi aga avastasin et kepsupuks on keeratud

Marty
+3725021581 ainult SMS

GAZ 69 1965a
ZAZ 968M invaauto 1987a
Vasta
#8

Kas pilt petab või ongi kepsupuksi sees kolvisõrme teras sulanud pronkspuksi pinnakihti? Kas lihtsam ja odavam poleks lammutusest/poest/eBay-st uus keps osta?
Vasta
#9

(16-05-2010, 23:15 PM)künnimees Kirjutas:  Kas lihtsam ja odavam poleks lammutusest/poest/eBay-st uus keps osta?
tegelikult isegi plokk - ilmselt oleme sellest plokist juba pilte näinud ning tõdenud, et tegemist on vanarauaga: teema Sulanud kolb ja kriimustused silindris. Mida teha?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#10

(17-05-2010, 08:50 AM)13piisab Kirjutas:  
(16-05-2010, 23:15 PM)künnimees Kirjutas:  Kas lihtsam ja odavam poleks lammutusest/poest/eBay-st uus keps osta?
tegelikult isegi plokk - ilmselt oleme sellest plokist juba pilte näinud ning tõdenud, et tegemist on vanarauaga: teema Sulanud kolb ja kriimustused silindris. Mida teha?

Kuidas niimoodi vaarauaga?

Tegelikult see mootoriplokk on juba puuritud ja lihvitud.Väntvõll ka lihvitud.Samuti plokikaane lihvitud.Uued 4tk kolvid.Muud kõik uued varuosad.Aga üks probleem ainult, neljas kepsupuks läks keerama.

Marty
+3725021581 ainult SMS

GAZ 69 1965a
ZAZ 968M invaauto 1987a
Vasta
#11

Marty, oled nii palju vaeva näinud ja raha kulutanud. Nüüd võta keps ja kolvisõrm kaasa ja käi kauplused, asjalikumad (mitte lammutused)töökojad, mootoritegijad läbi. Kuskil uus puks ootab sind. See viimane peab ka korralik saama, muidu võid nullida kogu eelneva. Isetehtuga, hm, materjal ei tarvitse piisavalt vastupidav olla, jääb ära mõni tugevdav töötlemine- näit. rullimine jne.
Vasta
#12

Kas tegu volkkari 1,9 66kw mootoriga...? (sharann = teatavasti galaxy)

Kui on, siis ma ei saa aru, miks seda puksi mingi paarikümne eeguga Forsist, suvalisest varuosapoest, kasvõi esindusest, osta ei peaks saama...?
Tekib ka küsimus, kust sa need uued kolvid said...

Edasi on juba lihtne: lased mõnel mootorikontoril selle sisse pressida. Diislil käib sihuke pauk, et nalja ei ole ja ise ma seda ei paigaldaks.
Vasta
#13

Vaadates seda pilti, siis tundub see üsna lihtlabane detail olema...
Ma leiaks kusagilt treipingi ja teeks samasuguse, kuid silindrilise valmis. Siis pressiks sellisena sisse ja lihviks kepsuga koos koonusekujuliseks.
Vasta
#14

(20-05-2010, 10:29 AM)vootele Kirjutas:  Vaadates seda pilti, siis tundub see üsna lihtlabane detail olema...
Ma leiaks kusagilt treipingi ja teeks samasuguse, kuid silindrilise valmis. Siis pressiks sellisena sisse ja lihviks kepsuga koos koonusekujuliseks.
Oluline on veel teada saada puksi materjal, tavalisest "mukikakast" seda ikka teha ei kannata
Vasta
#15

Nähtavasti fosforpronks, enimlevinud puksimaterjal. Kutsutakse vist ka laagripronksiks.
Poes oli latt märgitud nimega CuSn, aga sisaldab veel fosforit.
Kui mitte see, mis siis muu?
Vasta
#16

(20-05-2010, 15:20 PM)Timm Kirjutas:  Nähtavasti fosforpronks, enimlevinud puksimaterjal. Kutsutakse vist ka laagripronksiks.
Poes oli latt märgitud nimega CuSn, aga sisaldab veel fosforit.
Kui mitte see, mis siis muu?

Päris tavaline materjal sinna kohta ikka päris ei sobi.Kepsupukside marerjal paistab selline veidi punaka tooniga,sest sinna on lisatud vaske. Pronks on ju rabeda võitu.Kukud haamriga taguma,läheb tükkideks.Vanat puksi välja lüües see nii ära ei lagune,ikka õige materjal. Mootorrattale olen teinud puksi suvalisest pronksist.Vahet pole olnud.Autole nagu ei julgeks igast materjalist teha.
Vasta
#17

(20-05-2010, 18:48 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Päris tavaline materjal sinna kohta ikka päris ei sobi.Kepsupukside marerjal paistab selline veidi punaka tooniga,sest sinna on lisatud vaske. Pronks on ju rabeda võitu.Kukud haamriga taguma,läheb tükkideks.Vanat puksi välja lüües see nii ära ei lagune,ikka õige materjal. Mootorrattale olen teinud puksi suvalisest pronksist.Vahet pole olnud.Autole nagu ei julgeks igast materjalist teha.

Pronks, olgu mistahes metalliga kokkusulatatud, koosnebki tinast ja vasest.
Vasta
#18

(20-05-2010, 19:08 PM)Timm Kirjutas:  
(20-05-2010, 18:48 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Päris tavaline materjal sinna kohta ikka päris ei sobi.Kepsupukside marerjal paistab selline veidi punaka tooniga,sest sinna on lisatud vaske. Pronks on ju rabeda võitu.Kukud haamriga taguma,läheb tükkideks.Vanat puksi välja lüües see nii ära ei lagune,ikka õige materjal. Mootorrattale olen teinud puksi suvalisest pronksist.Vahet pole olnud.Autole nagu ei julgeks igast materjalist teha.

Pronks, olgu mistahes metalliga kokkusulatatud, koosnebki tinast ja vasest.

Selge see.Ainult et ühelegi suvalisele pronksitükile pole peale löödud,milline vahekord on.Seda võib vaid aimata värvuse järgi.
Vasta
#19

korra selle pressimise juurde tagasitulles, et oskab keegi Tallinnas konkreetset kohta soovitada?
Vasta
#20

(18-05-2010, 11:23 AM)stihl Kirjutas:  Kas tegu volkkari 1,9 66kw mootoriga...? (sharann = teatavasti galaxy)

Kui on, siis ma ei saa aru, miks seda puksi mingi paarikümne eeguga Forsist, suvalisest varuosapoest, kasvõi esindusest, osta ei peaks saama...?
Tekib ka küsimus, kust sa need uued kolvid said...

Edasi on juba lihtne: lased mõnel mootorikontoril selle sisse pressida. Diislil käib sihuke pauk, et nalja ei ole ja ise ma seda ei paigaldaks.

Ostsin uued kolvid autopoest. Forsis müüakse 4tk kepsu komplekti sisi peab maksma 10 000eeki...hull hind.Seal öeldi et ei müü ühe kepsu eest
(15-05-2010, 13:15 PM)autorestauraator Kirjutas:  Sama puksi ära küll teistkorda sisse pressi. Puks on sissepressimisega juba deformeerunud ja puksi ist ei jääks enam õige, puks võib mingil ajal hakata liikuma. Siis on pahandust rohkem! Ikka uus puks.

uus puks...kas täpsemalt sõna "KOLVI SÕRME PUKS" ?

P.S. Eesti keel ei ole minu ema keel.Sellepärast vahel ei saa aru natuke hästi eesti keelt Smile

Marty
+3725021581 ainult SMS

GAZ 69 1965a
ZAZ 968M invaauto 1987a
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne