Selline mure, et kas Voshoodile saab Pannonia karbussi panna kas midagi segu poolest ei muutu või kas on üldse mõtet??? Oleks väga tänulik nõuannete eest!! Ning kui keegi teaks mida oleks soovitav voshoodile silindri ja silindripea vahele panna??? (tihendit mõtlen)
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Silindripeale tehti ka hambapastatuubist (al.plekk) tihendeid vanasti. Ehk parim oleks siiski leida lehtmaterjali, vask või alumiinium. Või originaaltihend.
OT ehk sobib Jupiteri oma ka, kolvi läbimõõt on Voshodil ja Iz Jupiteril põhimõtteliselt sama, ehk ka tihend annab klappima?!
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Tartus Braueri motopoes Voshodi silindri ja pea vahele käiv vasktihend täitsa olemas. Hinnaks 25 krooni
Shadow of Me
Registreerimata
aga kui sinna tihendi asemele silikoni lasta?!?
Postitused: 1,285
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
A mida te soovitate jawa karteripoolte vahele panna?
Postitused: 101
Teemad: 20
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Ei hakanud uut teemat tegema sest siin juba tihendijuttu on.
Sõber on hädas voshodi leegitoru tihendiga. (Silku ja leegika vahel) Nimelt milline on originaal ja millest võiks leida asendust.(põhi probla on et mis materjal aga ke see et kuda välja lõigata, et täpne saaks):???
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Originaal peaks olema vasest (?) rõngas, aga omal on pandud lisaks sellele veel astbestnööri ja enam väham peab kah, kuigi mõni tilk ikka välja tuleb.
Rõngad sain koos leegitorudega ka Braueri poest aga seda ei tea, kas neid eraldi kah müüakse.
Põhimõtteliselt peaks ju saama suvalise sobiva vasktihendi panna.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Ma olen kasutanud leegitorude vahel kuumakindlat mootori silikoni. Seal on küll kuumem kui kiri lubab aga vastu ta peab. Isegi kardi 16 000 põõret pidas vastu.
16 000 rpm on tõesti veits küsitav, F1 läheb sinna 17 000 kanti kui keegi U.S.A etappi on vadanud. Nende praeguste 80 kuubikuste kartide kohta räägitakse midagi 12 000 pöördest, aga kui motomees nii väidab siis alati on erandeid
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Formeliga seda võrrelda ei saa. Ma pole veel kuulnud ühtegi F1 autot kahetaktilisena.
Sel ajal kui ma asjaga tegelesin (poiss sõitis) olid järgmised klassid ja vastavalt nendele põõrded.
Micro 80kuubikut-umbes 10 000p/min
Raket 80 kuubikut-umbes12 000p/min
ICA junior 100 kuubikut-umbes 16 000p/min
Oli veel klasse aga nende sees olin vähem ja midagi ei kinnita. Micro ja Raket on üks ja sama mootor. Microl piiraja karbussis ja väike sumbuti. Raketil on piiraja maha võetud ja sportsumbuti.
ICA junior ja ICA on vahe siduris. ICA-l see puudub.
Mul see 12 000 pööret oli meelde jäänud sest kunagi plaanisin endale ka sellist 80 kuubikust osta, moto oleks mingi 3k välja sebind ja kui ikka nende hobikartidega suht tihti sõitmas käid siis teenib tasa küll
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
isegi vene 125 pushkad läksid sinna pea 15K alla. pole siin imestada miskit.
Postitused: 35
Teemad: 2
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Legitoru tihendamiseks sobi hästi
CRC summuti pasta maksab umbes 60eeki
kuivab 24h.kasutan ise planetsil
siiani pole kuskelt läbi ajand.