Pannonia karburaator voshoodile
#1

Selline mure, et kas Voshoodile saab Pannonia karbussi panna kas midagi segu poolest ei muutu või kas on üldse mõtet??? Oleks väga tänulik nõuannete eest!! Ning kui keegi teaks mida oleks soovitav voshoodile silindri ja silindripea vahele panna??? (tihendit mõtlen)
Vasta
#2

1. noo erinevus on ehk siis düüside läbimõõdus ma usun et suureneb kütusekulu ja ehk natsa tuleb jõudu ka juurde aga samas võib ta rohkem täis ka joosta
2. Mina kasutasin vanasti silindripea tihendi tegemiseks õlle purki ehk siis lõikasin õllepurgi laiali ja siis lõikasin ta välja... ma usun et parim lahendus oleks muidugi originaal tihend aga ... ise tead Smile
kui peab miks mitteKarburaatoriks ehk mõni vanem Jawa Jikov läheb paremini, kui originaali pole.
Vasta
#3

Silindripeale tehti ka hambapastatuubist (al.plekk) tihendeid vanasti. Ehk parim oleks siiski leida lehtmaterjali, vask või alumiinium. Või originaaltihend.

OT ehk sobib Jupiteri oma ka, kolvi läbimõõt on Voshodil ja Iz Jupiteril põhimõtteliselt sama, ehk ka tihend annab klappima?!
Vasta
#4

Tartus Braueri motopoes Voshodi silindri ja pea vahele käiv vasktihend täitsa olemas. Hinnaks 25 krooni
Vasta
#5

aga kui sinna tihendi asemele silikoni lasta?!?
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Shadow of Me
aga kui sinna tihendi asemele silikoni lasta?!?

EI!!!!!!!! Smile
On pandud EPO liimi ja silikoni ja... tinaga ja... siis mõne tiiru saada sõita - kõrbeb ära!
Vasta
#7

A mida te soovitate jawa karteripoolte vahele panna?
Vasta
#8

Ei hakanud uut teemat tegema sest siin juba tihendijuttu on.
Sõber on hädas voshodi leegitoru tihendiga. (Silku ja leegika vahel) Nimelt milline on originaal ja millest võiks leida asendust.(põhi probla on et mis materjal aga ke see et kuda välja lõigata, et täpne saaks):???

Vasta
#9

Originaal peaks olema vasest (?) rõngas, aga omal on pandud lisaks sellele veel astbestnööri ja enam väham peab kah, kuigi mõni tilk ikka välja tuleb.
Rõngad sain koos leegitorudega ka Braueri poest aga seda ei tea, kas neid eraldi kah müüakse.
Põhimõtteliselt peaks ju saama suvalise sobiva vasktihendi panna.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#10

originaal tihen peak olema pehme alumiinium ja olen pand turistile papist tihendi vahele ja käib paar päeva siis põleb ära....saab panna veel pei plekkiSmile
Vasta
#11

Ma olen kasutanud leegitorude vahel kuumakindlat mootori silikoni. Seal on küll kuumem kui kiri lubab aga vastu ta peab. Isegi kardi 16 000 põõret pidas vastu.
Vasta
#12

16000?
Vasta
#13

16 000 rpm on tõesti veits küsitav, F1 läheb sinna 17 000 kanti kui keegi U.S.A etappi on vadanud. Nende praeguste 80 kuubikuste kartide kohta räägitakse midagi 12 000 pöördest, aga kui motomees nii väidab siis alati on erandeid
Vasta
#14

Formeliga seda võrrelda ei saa. Ma pole veel kuulnud ühtegi F1 autot kahetaktilisena.
Sel ajal kui ma asjaga tegelesin (poiss sõitis) olid järgmised klassid ja vastavalt nendele põõrded.
Micro 80kuubikut-umbes 10 000p/min
Raket 80 kuubikut-umbes12 000p/min
ICA junior 100 kuubikut-umbes 16 000p/min
Oli veel klasse aga nende sees olin vähem ja midagi ei kinnita. Micro ja Raket on üks ja sama mootor. Microl piiraja karbussis ja väike sumbuti. Raketil on piiraja maha võetud ja sportsumbuti.
ICA junior ja ICA on vahe siduris. ICA-l see puudub.
Vasta
#15

Mul see 12 000 pööret oli meelde jäänud sest kunagi plaanisin endale ka sellist 80 kuubikust osta, moto oleks mingi 3k välja sebind ja kui ikka nende hobikartidega suht tihti sõitmas käid siis teenib tasa küll
Vasta
#16

isegi vene 125 pushkad läksid sinna pea 15K alla. pole siin imestada miskit.
Vasta
#17

Legitoru tihendamiseks sobi hästi
CRC summuti pasta maksab umbes 60eeki
kuivab 24h.kasutan ise planetsil
siiani pole kuskelt läbi ajand.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne